{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektor.
  • #1   13. okt 2009 Denne hvad?

  • #6   13. okt 2009 nej. prisen er fin. 1000kr fra eller til, betyder ikke noget. bare jeg får et billede jeg er glad for, når der skal games og ses film og fodbold smiley

  • #8   13. okt 2009 ja. den ser fin ud. men der er sq en jungle når man ikke ved noget om det smiley

  • #9   13. okt 2009 Hey!

    Jeg har den projektor, som STRIT linkede til og jeg er EKSTREMT godt tilfreds!

    Den er ganske vist kun HD ready men du KAN fodre den med full HD!
    Jeg har tilsluttet min Samsung Blu-ray afspiller og min computer med HDMI udgang, og begge i Full HD opløsning!

    Jeg har en stor og MEGET lys stue og selvom jeg har købt mørklægnings-gardiner, så kan jeg ikke mørklægge 100%!
    Jeg har heller ikke noget lærred, men kun den hvide væg med savsmuldstapet!
    Disse to faktorer skulle jo give et vildt dårligt billede, men jeg er faktisk rigtig godt tilfreds!
    Dog skal jeg sige, at jeg har prøvet at sætte et hvidt stykke papir op på væggen, og der kan man godt se forskel, så HELT ligegyldig er baggrunden ikke!

    Projektoren står på en hylde lige over, hvor jeg sidder, og der er knap 4 meter over til væggen, den rammer, så mit billede er ca. 220x150 (jeg kan ikke huske det præcise mål), og det er faktisk OK flot selv i den størrelse!

    Så køb endelig den - jeg vil anbefale dig IKKE at købe brugt, da du ikke ved, hvor lang tid, der er tilbage af pærens levetid, og de skulle være JÆVNT dyre!

    Puuh, det blev langt, men jeg håber, det hjalp dig?

    <b>DJ Plexi</b>


  • #10   13. okt 2009 tak for tippet.

Kommentér på:
Projektor.

Annonce