{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Hjælp til Microsoft Excel Viewer {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en god bekendt som har Office 2003 installeret på sin PC.

Hun har fået nogle Excel 2007 filer (XLSX) tilsendt, som hun siger hun ikke kan åbne med Excel 2003.

Jeg er godt klar over, at man som bruger af Excel 2007 kan sige "gem som" og så vælge at gemme i filformatet xls (version 2003), men hvis nu man som Excel 2003 bruger har en fil, der er gemt i 2007-versionen (XLSX) så kan man vel ikke åbne filen ?

Jeg har set, at man kan downloade en Excel viewer, som skulle kunne åbne 2007-filer, hvis man selv har 2003-versionen af Excel installeret.

http://www.microsoft.com/downloadS/details.aspx?familyid=1CD6ACF9-CE06-4E1C-8DCF-F33F669DBC3A&displaylang=en

Der står dog:
"With Excel Viewer, you can open, view, and print Excel workbooks, even if you don't have Excel installed. You can also copy data from Excel Viewer to another program. However, you cannot edit data, save a workbook, or create a new workbook. This download is a replacement for Excel Viewer 97 and all previous Excel Viewer versions."

Så man kan altså ikke gemme eller redigere data. Men mit spørgsmål er, om man kan se formel-linjen i viewer´en - da det umiddelbart er det som er væsentligt for hende.

Selv har jeg Office 2007, så jeg kan desværre ikke efterprøve ovenstående.

På forhånd tak for kommentarer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Microsoft Excel Viewer
Kommentér på:
Hjælp til Microsoft Excel Viewer

Annonce