444 visninger
|
Oprettet:
Skiferie hvor,?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har snakket med gutterne om at tage på skiferie men vi er lidt i tvivl om hvor vi skal tage hen.
Har i nogle forslag
og en helt anden ting, vi havde tænkt selv at kører derned, men er det meget "svært" at kører dernede når man nu kun har haft kørerkort i et år?
Jeg tænker på sne osv, håber nogle kan give lidt råd.
gerne seriøse svar tak
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 271 Svar: 5.497
aug 2005
Følger: 64 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 114
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 14
sep 2007
Følger: 147 Følgere: 166 Emner: 501 Svar: 1.329
Jamen, vi har 6-7 gutter som ville afsted, så vi skal enten kører i vores egne biler, eller skal vi se om vi kan leje/låne en bil et sted.
Vi ville self helst kører mindst muligt, MEN det skal være et sted hvor der er sne og ordenligt,
Men vi har selv kigget på nogle steder i østrig men hvis der findes andre steder tættere på som er gode er vi også klar til det:)
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 6 Emner: 49 Svar: 411
Det er kæææmpe stort og mega fedt !
Kan klart anbefales.!
sep 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 725
Rigtige fine priser. og et lækkert sted. Ellers bad gastein...c",)
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 378
1: Det tager mindst, hvis ikke længere, ligeså lang tid som at komme til østrig
2: Skiområderne er overhovedet ikke det samme som Østrig, Østrig har bjerge. Norge og sverige har bakker, og de er ikke ret lange
3: Norge og sverige er MEGA koldt, østrig meget mere behagelig temperatur, uden det går ud over snekvalitet.
4: Lifterne er meget bedre i østrig. Norge og sverige har rigtig mange træk/tallerken lifter, i østrig er de meget mere moderne.
5: Norge er mega dyrt, Sverige er egentlig ok med priserne.
6: I norge og sverige er afterski stort set ikke eksisterende. Det er kanon i østrig
Vi tog til svrige sidste år mellem jul og nytår. Bare lige en kort tur, da ville skulle til østrig i uge 4, og så tænkte vi at sverige er ikke så langt væk og det er billigt. For samme pris kunne vi komme til østrig. Det tog 10 timer at køre derop. Det tager det også at køre til østrig. Så jeg foreslår østrig evt. Flachau/Wagrain eller hvis i er gode skiløbere St. Anton
Skiferie hvor,??