{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Info omkring ens bil.
  • #1   4. nov 2009 bilmodel.dk der står der en del ihvertfald

  • #2   4. nov 2009 Ja bilmodel.dk er god.. men den går vist ikke så meget i sømmene at du lige frem kan se hvilke bremser den bruger.

  • #3   4. nov 2009 det kan du hvis du betaler til forhandler bil torvet så kan du se stort set alle data over din bil self alt efter om den er importeret og hvor gammel den er men virker i de fleste tilfælde

  • #4   4. nov 2009 Der er noget der hedder tolerance data men der skal man vist ha en bruger så vidt jeg husker

  • #5   4. nov 2009 Martin C

    Det er ikke altid du kan se disse informationer på nettet eller i diverse programmer, da mange modeller har forskellige bremser påmonteret fra fabrikken...

    Eksempelvis kan man ved vw får oplysninger igennem stelnummer, men alligevel er det ikke alt de kan sige med sikkerhed, foreksempel men følere m.m. da disse også varierre meget, og ofte har jeg været nødt til at gætte mig frem hvis en eller anden tidliger har skiftet en tempføler ud med en forkert, og så kan vw ikke engang hjælpe en videre trods motorkode eler stelnummer...
    Jeg vil anbefale dig at skille tingene ad og gøre det den hårde vej, og til oplysning kan jeg fortælle dig at foreksempel T Hansen har sit dårlige ry om deres medarbejder pga. kunder der ikke ved hvad de skal have og derfor bliver der tit udleveret forkerte ting...

    Ikke engang FTZ, Mekonomen og andre kan være sikker med mindre de får navnet på kaliberne, ATE, eller Girling ect. og nogen gange kan de finde det på evt. fælgstørelse men heller ikke altid der, pga. mange jo skifter fælge ud på deres biler, fra de originale størrelser...
    Derfor vil du ikke finde et sikkert svar på hvor du kan finde disse informationer.

    Man ja AUTO-DATA og TOLERENCE DATA er en godt bud hen ad vejen, men der skal du have en bruger konto, og informationerne kan kun bruges som en guide pga. de forskellige bremsetyper og skivestørrelser....
    Men dette er generelt for alt info...;-))


  • #6   4. nov 2009 Tak for info!

    Jeg må igennem det hårde arbejde! :o)


Kommentér på:
Info omkring ens bil.

Annonce