{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.885 visninger | Oprettet:

Casper N
Casper N
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

NX Prøven {{forumTopicSubject}}

Var oppe til teoriprøven igår, hvor jeg bestod med 4 fejl.. Kom op i NX prøven, og har fået fortalt utrolig meget omkring den... For det meste ondt.. Men er den virkelig så meget sværere end de andre prøver? Der må være noget om det fordi, jeg havde kun omkring 1 - 2 fejl på de sidste prøver jeg tog til teori...

Blev sågar selv sat bagerst til prøven, så der var lidt nerver på.. Men hvad mener i om denne såkaldte NX prøve?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NX Prøven
  • Casper N
    Casper N Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   12. nov 2009 Det er ikke alle som har hørt om den åbenbart så... Da min far tog kortet til stor mc, var hans kørelærer fuldtstændig oppe og køre over at den prøve var noget fanden havde skabt og den bare var lavet for at få penge i statskassen... Har sågar hørt at dumpe procenten på den er 98% hvilket jeg har svært ved at tro på.. Men 7 ud af 12 dumpede på den igår...

• Koyrilararin Bergur J
    Koyrilararin Bergur J Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 5
    #3   6. nov 2017 I skulle næsten prøveprøv www.BeståTeori.dk smiley

• #4   6. nov 2017 Stop nu med at genoplive gamle emner. Sidste svar er 8 år ganmelt.

• #5   6. nov 2017 Han har oprettet sig herinde, kun for at reklamere for denne skodhjemmeside.
    Jeg kender en del, som var dumme nok til at bruge den. Det er 100% ubrugeligt lort. Hold jer langt væk fra den. Den er lavet af amatører.

Kommentér på:
NX Prøven

Annonce