{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Nadja Duus .
Nadja Duus .
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 100

Sindsyge priser på hoteller i dk? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg tjekket priser på hoteller her i danmark.
F.eks i den by jeg selv bor i, Frederiksværk.
700-800 kr står der fra 13 november 2009 til 14 november 2009.

Hvordan kan det være priserne er så høje?
Det er en bondeby som er 1 time fra kbh i bil og ikke engang en speciel fed by.

<b>Ankomst Afrejse Værelse Beskrivelse Total
13 Nov 2009 14 Nov 2009 Standard Enkeltværelse

Med én enkeltseng
Gratis Trådløs Internet
Gratis parkering
Ikke ryger
Skrivebord m/stol
Kabel TV m/radio
Telefon
Badeværelse
Hårtørrer 1 Værelse
1 Voksne pr. værelse
Udsalg, Rea, Ausverkauf, Sale

Morgenmadsbuffet
Værelset forudbetales
Kan ikke ændres eller refunderes 750 DKK
</b>

Det er jo sindsygt når man kan få en rejse til gran canaria pr person for lidt over 2000 kr, med billigt hotel i 1 uge og fly frem og tilbage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sindsyge priser på hoteller i dk?
  • #1   13. nov 2009 Kan du ikke bare bo på et vandrehjem? det koster kun et par hundrede for en overnatning..

• Nadja Duus .
    Nadja Duus . Tilmeldt:
    mar 2009

#2   13. nov 2009 Jeg syntes bare det er en vanvittig pris når jeg har været på gran canaria og set rigtig lækre hoteller og hvor meget billigere de er smiley

• #3   13. nov 2009 nu har de hoteller på gran canaria jo nok også altid fyldt og det sammenligner du så med et hotel der har et par kunder om dagen. Det er klart de er nød til at tage mere per værelse jo færre besøgende man har.

• Nadja Duus .
    Nadja Duus . Tilmeldt:
    mar 2009

#4   13. nov 2009 Lars

Nu tænker jeg også på at der er folk der udlejer deres huse til folk der ''vil væk'' for at holde en lille ferie.
    Og de kan findes til 1500-2500 for en uge smiley

• #5   13. nov 2009 Så er priserne da heller ikke mere sindsyge og du kan da slet ikke sammenligne priserne med en rejse til gran canarie. Et enkelt værelse er også dyrere set i forhold til et dobbeltværlelse.

• #6   13. nov 2009 Jamen så lad os vende den om og sige at et værelse i KBH der skal være lidt kræs koster nemt og uden problemer 1500kr. pr. overnatning... i Paris eller en by som Los Angeles koster det omkring 800kr plus minus ...

• #7   13. nov 2009 i bliver ved med at sammenligne ting der altså ikke bør sammenlignes.

der er langt flere indbyggere i paris, der er mange flere besøgende i paris, lønningerne er lavere i paris, skatten er lavere i paris. Skal jeg blive ved med at remse op eller kan i selv se hvor jeg vil hen ?

biler er også billigere i paris ?

• #8   13. nov 2009 Den der arbejder på hotellerne skal nok heller ikke have den samme løn som i Danmark.
    Du kan starte med at trække 25% fra til moms.
    Så er der en tårn høj husleje formentlig. Så er der forbrug med div afgifter.
    Og folk der lejer et sommerhus du har ikke de samme afgifter til døgn bemanding osv.

• #9   13. nov 2009 Nu er det altså kun 20% man kan trække fra til moms, men ja - ellers er det rigtigt nok smiley

• #10   13. nov 2009 Brug Danhostel vandrehjem i KBH. Ligger lige ved rådhuspladsen, og koster kun 2-250 kr. pr. nat. Brugte det selv i sommers. Ikke noget prangende. Bare et værelse med seng og toilet.

<b>AJay

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 67
    #11   13. nov 2009 Skal du bo på hotel eller hvordan?
    Hvor mange stjerne har hotellet?

Nu arbejder jeg selv på hotel, og alt efter hvor mange værelser hotellet har tilbage/til rådighed - er prisen derefter. Så måske er hotellet ved at være godt fyldt op i den tid du søger.?
    Har du prøvet at bruge sider som booking.com og hotels.dk?

-Der plejer man at kunne finde nogle gode priser. Ellers så hjælper det nogen gange at ringe til hotellet, da de er lidt mere opdateret end hjemmesiden muligvis er. Jeg er sikker på at hvis du med en venlig/høflig stemme spørger til priser og prøver at presse dem lidt (på en høflig måde) kan få prisen lidt længere ned selvom jeg synes prisen lyder ret fornuftig. Det koster det! For et år siden kunne du måske have regnet med det dobbelte beløb.

Husk på, at nu ligger hotellet et stykke fra kbh, det betyder også at de nok ikke har så mange konkurrende hoteller at slås med, og derfor selv bedre kan bestemme prisen.

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 67
    #12   13. nov 2009 - Har lige skrevet hovedopgave om hoteller i kbh og omegn... hehe

Kommentér på:
Sindsyge priser på hoteller i dk?

Annonce