{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

HAHA sjov aften (igår) i byen {{forumTopicSubject}}

Min bror var ude og køre med hans fætter og så kommer der en golf 4 som rigtig provokerede og kørte helt vildt sindsygt og køre så foran min bror og bremser ned og køre stille med 10 km/t min bror dytter så af ham og en eller anden kegle flyver ud af bilen og flipper ud , og så der de køre dytter min bror igen og så køre de efter min brors golf 2 og min bror trækker dem ud på en langside og ryster dem af der i den bette bil og ringer så snere efter mig , fordi de viser sig at det nogle som ville have fat i mig , jeg stiller så op ene mand hvor han har samlet 9 mennesker mod mig og så de rigtige hårde jo , og en er hårde end de andre så min bror siger "ham der er kun smart når de er så mange" hvor så en anden siger "I KAN DA BARE LIGGE ARM OM HAN ER SMART" hvad sker der for det ? Syntes lige i skulle vide hvor dumme folk er , man kan sq ikke ligge arm om hvem der er mest smart kan man , vil være det samme som at smide sin pik på bordet , og den som har den længste er smartest

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAHA sjov aften (igår) i byen
Kommentér på:
HAHA sjov aften (igår) i byen

Annonce