{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

Min ulykke præcis 1 år siden idag. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Folkens..

Jeg måtte sgu lige ud med det.
Idag er det præcis 1 år siden jeg fik ændret hele mit liv pga et fjols mente han skulle overhale en lastbil på en hovedvej uden at se sig for. det resulteret i at jeg blev påkørt frontalt i min gamle Kadett C City fra 78..

Billeder fra ulykken: http://www.digitalpressen.dk/Fu%20Olstykke%20bil%20mod%20bil%20081126/Fu%20Olstykke%20bil%20mod%20bil%20081126.htm

Skulle bare lige ud med det..

Mvh <i><b>Lille P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min ulykke præcis 1 år siden idag.
  • #1   26. nov 2009 for satan den er smaddret.. hvordan har du det nu?? altsår fysisk??? sku utroligt du slap helskindet fra det der

• #2   26. nov 2009 Hey Lille P.
    Længe siden man har hørt "om" dig. Går det ok? Har du forresten nogensinde hørt fra, eller fået en undskylding, fra den 37 årige?

• #3   26. nov 2009 Jamen jeg har det jo hårdt. Det sgu en led hverdag med smerter hvert evig eneste dag. men jeg må da indrømme jeg selv mener jeg er kommet godt oven på. Jeg køre da bil stort set hverdag alligevel og har da købt en Kadett C igen så det går okay.
    Ellers har jeg kun en fod med mange smerter i til hverdag og et øje der ikke fungere helt optimalt pga en rids i det. der er en masse små ting men ellers okay.

• #4   26. nov 2009 Ser fandme voldsomt ud..! hvordan har bentøjet det et år efter...?

• #5   26. nov 2009 dame der var dælme ikke meget plads til dig der. men menesker heler som regl ,men stakkels lille uskyldige kadett. ej håber ikke der skete noget permenet med dig. og så har de så travlt med at de unge køre åndsvag !!.

• #6   26. nov 2009 For satan da den er smadret.
    Godt du slap nogenlunde igennem det. Får du men resten af dit liv eller hvordan? Alså hvad skete der med dig i ulykken??

• #7   26. nov 2009 Mik A... Tja 2 meter mand har altså siddet der inde. Jamen jeg "slap" med en smadret hoft, begge lår brækket, det ene skindeben samt højrefod blev knust. det går okay jeg går da rundt her hjemme uden krykker. så det går da den rigtige vej..

Jacob.. Ja havde jeg så for fanden bare kørt som en idiot. Jeg var drejet ud på vejen 300meter inden så har ikke nået mere end 60km/t som max siger politi'et

• #8   26. nov 2009 Jesper:

knust under ansigt.
    kæber
    øjnhule
    næse
    bi-huler
    højreøje fået en rids
    mistet 1 tand
    brystben brækket
    5 ryghvivl knust det vil sige brækket ryggen
    hoften knust
    begge lår
    skindeben
    højrefod

Det tror jeg er det meste

• #9   26. nov 2009 Fik det lige læst på siden!
    Det er sgu voldsomt må man sige... Der går sikkert ikke en dag uden du tænker på ulykken.
    God bedring forresten.

• #10   26. nov 2009 Puha, det er satme grimt. Det er tilsyneladende mirakuløst du har overlevet det.

Håber du kommer så meget som muligt oven på igen, og får minimale men.

God bedring, Patrick.

- Som en sidenote synes jeg det ville være interessant at høre hvad efterspillet blev/bliver for den 37-årige fører af den modkørende bil. Han er jo uden tvivl skyld i ulykken?
    Et andet aspekt er også, at havde det været en ung mand som var "den skyldige" og ikke offeret, så var det blevet blæst stort op.

• #11   26. nov 2009 puha... gør helt ondt at se/høre.... god bedring, og hold humøret højt..:) du har sgu været "heldig"

NYD HVAD NYDES KAN....:)

• #12   26. nov 2009 Avs da, noget må have holdt hånden over dig den dag . . . og så har du købt en Kadett C igen! Sikkerhed staves altså ikke med C . . smiley . . . . Men hva pokker, jeg kører MC, der er heller ikke meget krølzone i den . . .

• #13   26. nov 2009 kan godt huske det ... god bedring fremover

• #14   26. nov 2009 knust under ansigt.
    kæber
    øjnhule
    næse
    bi-huler
    højreøje fået en rids
    mistet 1 tand
    brystben brækket
    5 ryghvivl knust det vil sige brækket ryggen
    hoften knust
    begge lår
    skindeben
    højrefod

Det er satmer ikke småting.. Utroligt at du overlevede når man ser på billederne. Jeg bliver sku helt flov over at jeg jamre mig over nakke smerter efter min ulykke..
    Men en ting er sikkert, at har man viljen, så skal man nok nå sit mål..
    håber du får et godt og langt liv. det var jo faktisk kun lige startet når man tænker på 18år og lige fået kørekort. Det er jo først der man føler sig fri for alvor..

Fedt at du skriver og viser din eksistens..

mvh. Martin.

• #15   26. nov 2009 Wow, du har godt nok været heldig! Kunne sagtens ligne en dødsulykke, eller i hvert fald lammelse af benene.. Fantastisk at du kan gå, og så oven i købet uden krykker?!

Fortsat god bedring!

• #16   26. nov 2009 Mikkel. Jamen han "SLAP" med 20 Dagsbøder på 300kr = 6000kr også 3 års betinget. Det er ALT hvad han har fået for det. Det fordi man ikke regner ud efter hvor meget jeg er gået i stykker men trafik forsegelsen.

X HABBA HABBA X
    Kenneth P
    Anders C Mange tak for jeres tanker også.

=MB=S-SJ.DK= . TRO mig! jeg havde brugt 3 år af mit liv på at bygge den skide bil. Jeg havde kørt 4 måneder og kun 5.000km! Så det var rigtig rigtig trist at det skulle ende sådan for den bil. Men jeg skulle gerne komme oven på uden problemer.

Og tak til alle jer andre også

• #17   26. nov 2009 Jeg har efterfølgene snakket med falck folkene. De sad efter deres store arbejde (1000 TAK) og snakkede om at de ikke regnede med jeg var nået ind til rigshospitalet. De havde regnet med at jeg var bortgået i ambulancen.

Ud over det mener lægerne at min North Face Jakke har reddet mit liv. min store dun jakke har virket lidt som en Airbag på alle mine dyre bløde dele.

• #18   26. nov 2009 Vildt... Efter sådan en ulykke tror jeg at jeg havde købt en STOR og meget sikker bil... Fortsat god bedring..

• #19   26. nov 2009 Mikkel bare rolig min twingo er solgt og min nye Kadett er kun til at køre en søndags tur i! ellers har jeg en stor scania Langsnudet nu! haha

• #20   26. nov 2009 Hold da kæft.. Godt at se at du er kommet dig !

- Var du ved bevisthed hele tiden ? Kan du huske det?

• #21   26. nov 2009 Yesman dét Esmann .

Jeg kan intet huske overhoved. der er en hel månder der er forsvundet.

• #22   26. nov 2009 Det er uhyggeligt, men for seval hvor har du været heldig. Så lærer man vel at sætte rigtig pris på hver dag..

• #23   26. nov 2009 du misforstår ,jeg mente at de har så travlt ,med de unge ,men her var det jo den ældre here som var skyld i det og den uge som var uskyldig.

• #24   27. nov 2009 Jacob. okay ja på den måde. Så misforstod jeg det. Ja det er rigtig trist og mange steder går det ud over min forsikring også fordi jeg har været inpliceret i en ulykke. det herre øv. Hvis så bare ulykken var sket fordi jeg havde kørt som en idiot havde det været "bedre" for mig. Han slap jo med KUN 1 brækket finger!

• #25   28. nov 2009 Av for satan jeg kan mærke det helt herude...God bedring min ven, sådanne som ham skulle henrettes!

Kommentér på:
Min ulykke præcis 1 år siden idag.

Annonce