{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt køken,HtH-kvik-ikea osv
  • #1   28. nov 2009 Efterhånden siges det at Ikea er udemærket kvalitet....MEN,der er begrænsninger i hvad du kan få,det er ikke alt de laver hvilket jo kan være et problem hvis man skal have noget specialfremstillet.

Vi har lavet nyt køkken og bad sidste år,og vi har benyttet KVIK i Randers...Der var dæleme service på,og alle vores krav blev indfriet uanset om det var "standard" vare eller ej:-)
    Self er prisen også en anden sammenlignet med Ikea,men dog absolut ikke slemt ved KVIK...Og det er solide ting de laver:-)

• #2   28. nov 2009 ville købe Ikea... det er klart dem der har klaret div test best med holdbarhed + kvalitet for pengene...

• #3   28. nov 2009 hvor meget dyre vil du mene kvik er kontra ikea

• #4   28. nov 2009 de er noget dyrere... du kan eventuelt sætte dig til at kigge de her klip igennem
    http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2009/uds_10/20090312131212.htm

• #5   28. nov 2009 Vi har et Hvid højglans køkken uden greb,indeholdene 3 store højskabe med indbygget frys,køl,ovn,mikroovn,derudover 2 stk hjørneskabe med karusseler,indtegreret opvask undersænket dobbeltvask,2 stk alm skabe med skuffer,et grydeskab,1 skab i 120CM bredde kogeplade nedbygget,thermex emfang,alle hårde hvidvare er Siemens,1 bordplade i MASSIV Maghoni..

Vi kom af med lige knap 95000,- ALT INCL..

• #6   28. nov 2009 Jeg er i lære som snedker, og prøvet en del forskellige køkkener... kvalitetsmæssigt er det det sammme produkt alle steder, bare nogle andre måder at samle tingene på... Det eneste du skal være opmærksom på er at ikeas udvalg af låger hurtigt bliver ændret til andre typer, så går der en låge i stykke efter nogen tid, så kan man ikk få den mere...

Men alt i alt, syntes mig og far (vi har vores eget firma sammen) at ikea er et udemærket produkt til prisen smiley

• #7   28. nov 2009 så i det indslag der er linket til at HTH saml selv ikke er dyre end ikea,

• #8   28. nov 2009 Vi kiggede faktisk på Ikea køkken inden vi købte KVIK..Men på det tidspunkt kunne man ikke få Hvid højglans uden greb,og man kunne ikke få massiv maghoni bordplade...Så var den potte ligesom ude af verden,og de var strøget af listen...
    Men min svoger har da IKEA køkken,og det er da meget pænt og i god kvali syntes jeg:-)

• #9   28. nov 2009 Har set mange Ikea køkkener, og ser meget pæne ud. Det mørker også som kvalitet

• #10   28. nov 2009 men efter den udsendelse ser det ud til at hth kan gøre det lige så billig som ikea

• #11   28. nov 2009 Kim D det er rigtigt, men hvis de ikke kan skaffe en enkelt låge, får du et het nyt køkken i stedet for!

• #12   28. nov 2009 du får da ikke et nyt køkken hvis der ikke kan skaffes en låge

• #13   28. nov 2009 HTH køkkener er rigtig gode.

• #14   28. nov 2009 JT- har du en køkken tegning skal jeg gerne hente et tilbud hjem på et vordigborg køkken til dig.. Har efterhånden monteret og set samtlige køkkener efterhånden og det er dem jeg selv sværger til. HTH er ganske okay også hvis man sammenligner pris kontra kvalitet..
    Har lige monteret et kvikkøkken til 247k og der var kun nogle småting(blev byttet på stedet efterfølgende) fejl.

• #15   28. nov 2009 jt ! jov!

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19
    #16   28. nov 2009 Tror lige jeg vil blande mig lidt...

Har lige købt et Ikea køkken.. Faktisk er det ikke helt sat op endnu mangler lige en bordplade som de leverede forkert..

Jeg er meget for Ikea.. Prisen er uden tvivl et kæmpe plus.. Men deres kundeservice kan så diskuteres, af de grunde, at du kan ikke være sikker på at det er dem samme sælger du snakker med den ene dag, som også er der den anden dag..
    Og man skal så selv samle køkkenet på deres lager.. Så kom i god tid!! smiley

Og nu med vores bordplade som var ca 20 cm for kort, så skal man ringe til deres kundeservice, og det kan godt være lidt langtrukket..
    Men de erkendte deres fejl, og vi får en ny bordpalde uden beregning..

Så hvis man kan spare 25000 i forhold til de "store" her i landet, Ja så kunne vi godt leve med det...

Jeg syntes vi har fået en mega flot køkken!!! Og min den gamle som har været montør for HTH-Kvik-Invita siger; Det sgu den samme låge som de andre, køb du bare det...

Så hvis du har lidt tålmodighed, så vil jeg sige.. Tag dog ikea....

MVH Claus

Har også købt Emhætte og opvaskemaskine der, kan også anbefales...

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    feb 2007

#17   28. nov 2009 Skriv endelig hvis du har spørgsmål..

• #18   28. nov 2009 claus p vi gav 1250 kr så leverede de alt kom pakket og lev
    ok kvalitet er nu 2 år gammel ingen problemer
    mvh jesper

• Claus P
    Claus P Tilmeldt:
    feb 2007

#19   28. nov 2009 Det kan man selvfølgelig også tror bare det koster 1700 kr idag.. Men stadig mange penge at spare... smiley

• #20   28. nov 2009 Har også selv lige købt et Ikea Køkken og er også fuld tilfreds, der går godt nok lidt tid med at samle det men det er til at overleve hvis man tager prisen i betrakning.

• #21   28. nov 2009 nu har jeg lige været i kvik,og syns der var nogle finere ny model låger,greb mm,og det kunne jeg få billigere end det fra hth,og så et + mere,det tager 15 min.at køre til butikken hvis der er noget

Kommentér på:
Nyt køken,HtH-kvik-ikea osv

Annonce