{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

oversættelse svensk til dansk {{forumTopicSubject}}

nogle der kan hjælpe

Om boxen tror att man är uppe så pass högt så kan det lika gärna slå av. Vilkey är den sista försvarsmekanismen. Nät r boxen tycker att trycket blir för högt så börjar den med att sänka tändning, funkar inte det så slår den av magnetventilen och går över till aktiv lambdareglering, och funkar inte det så bruyer boxen bränsle / tändning som sista utväg.

Originalboxen är ingen höjdare i kombination med höga laddtryck då den inte egr nåt mer bränsle heller efter 0,8 bar har jag för mig. Sen är inte tändkurvan gjord för såna laddtryck heller. Visst går det att lura originalboxen och ta ut bra med effekt. Men skillnaden är ändå stor mellan originalboxen och en anpassad.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oversættelse svensk til dansk
  • #1   29. nov 2009 Google translate

Hvis feltet synes, det er indlysende, at høje, så det kan lige så nemt at slukke. Vilkey er den sidste forsvarsmekanisme. Net r boks tror trykket bliver for højt, så den starter med at sænke tændingen, virker det ikke, så det slår magnetventilen og skifte til aktiv lambda kontrol, og virker ikke så Bruyere feltet brændstof / tænding som en sidste udvej.

Original Box er ingen højde i kombination med høj ladetryk, når EGR er ikke noget mere brændstof, selv efter 0,8 bar, jeg har for mig. Så det passer ikke med den kurve lavet for den slags øge pres, enten. Ganske vist er det muligt at snyde den originale kasse og anklage mig med magt. Men forskellen er stadig en markant forskel mellem den originale kasse og en brugerdefineret.

Ik det hele der giver helt mening men håber det hjælper lidt!

• #2   29. nov 2009 hehe kun 10 sek langsommere smiley

Kommentér på:
oversættelse svensk til dansk

Annonce