{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Digital TV udbyder "mest fleksible" ? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg hære og ser konstant at eks. TDC net TV er noget crap med deres seje nedbrud konstant og så smider de omkostnings frit nogle kanaler i røven på kunderne, i stedet for at tilbagebetale for det man ikke fik, smart forretningsmessigt, men jeg ville sku hellere have mine penge tilbage og noget TV der virker end at få flere kanaler.

Og hvorfor vælger folk så ikke det mest fleksible?

Jeg har selv boxer som heller ikke er husstands forpligtiget med en fast opkobling i form af net, fiber eller andet crap med parabol som gør at man er totalt fastlåst til at bruge sine surt betalte TV abonnemts penge der hvor det nu engang er installeret...

Boxer kort, kan tages med overalt hvor der er TV med kortlæser, så skal man ikke have 2-3-4 forbindeler eller ekstra kort elelr bokse til båden, sommerhuset i soveværelset osv.
1 kort 1 abonement og så er der TV over hele linen. :o)

Hvilken anden digital TV løsning er ellers så fleksibel uden at man skal tilkøbe div. bokse og ekstra kort eller abonementer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digital TV udbyder "mest fleksible" ?
  • #1   2. dec 2009 Jeg kan stærkt fraråde Stofa i hvert fald.

  • #2   2. dec 2009 Ja det har jeg også en i familien som er rigtig godt og grundig træt af :o)



  • #3   2. dec 2009 Jeg har kun hørt dårlige om alle der der firma'er der lige pludselig er dukket op ud af ingen ting da de hørte det analoge tv signal lukkede ..

    Vi har selv viasat her hjemme ( Og ja ved godt det har noget med parabol af gøre smiley ) ..
    Men vi har virkelig aldrig haft problemer.. hverken med udstyr eller deres kundeservice af gøre.. og vi har efter noget mange ting hos dem ..
    Viasat Guld , Viasat hele huset og Viasat HD .. Den eneste ting jeg faktisk har opblevet har været af undertexterne på min HD Box nogle gange er for sinket på HD kanalerne .. smiley men det klare man ved af skifte kanal også tilbage igen :)..


  • #4   2. dec 2009 du vil altid ku finde ting der er problemer med, der det mest stabile du kan få er fældes antenne,

    det er korrekt der er nogle børne sygdomme ved TDC tv, men så slemt er det heller ikke, har hørt om 3 nedbrud, ellers har der kun været start problemer lige når man har fået de installeret,

    det du siger med flere kanaler er da vist ikke rigtigt, de har da kun en gratis film, de dage der har været ned brud.



  • #5   2. dec 2009 Ang. TDC TV, så er det med nedbrud dælme heller ikke værre i hvert fald - Min bror og mine forældre har det, og det er 2 eller 3 nedbrud der har været i alt den tid de har haft, og det er jo nedbrud der højest har varet natten over - Så hvad ville du gerne have penge tilbage for så? 12kr for 8 timers nedbrud? :S

    TDC TV er i hvert fald en lækker og ikke mindst meget brugervenlig løsning smiley


  • #6   2. dec 2009 Fam J der er jeg enig

  • #7   2. dec 2009 Sådan vil det nok altdig være, at man synes godt om det man nu engang selv har investeret i.

    Men det er jo ikke så meget varigheden af et nedbrud, det er mere hvis man sad og så noget på det tidspunkt som man så ikke kan se, jeg har hørt om en del nedbrud igennem familien som har været pænt ærgelige midt i en sports begivenhed eller film osv.

    Men nu var det heller ikke for at debatere TDC nedbrud, det blot et eksempel.
    Det var mere fleksibilitetten jeg synes er nederen at man er totalt låst fast når man har enten fiber net, interne TV eller satelit.

    Hvis man har både sommerhus, båd, campingvogn, og vil kunne se det man har betalt for alle steder uden at skulle punge ud for en ekstra kortafgift eller abonementer som jo er pænt dyre nok i forvejen, så er Bokser jo faktisk den billigste og mest fleksible løsning som findes.

    Man slæber jo ikke lige sin fibernet forbindelse med i sommerhus, på båden eller i campingvognen :o) det kan man jo med Bokser fordi det køre på antenne signalet og man er heller ikke så låst hvad angår flere TV i hjemmet fordi har man blot TV med kortlæser som de fleste TV efterhånden har og vil have i fremtiden, så napper man jo bare kortet med fra stuen hvis man vil nulle i søvn til en film :o)

    De andre kræver jo ekstra installationer og ekstra bokse eller forbindelser osv.

    Grunden til jeg oprettet tråden var faktisk fordi jeg også kender flere samt har hørt om mange som dælme både har eks. Canal Digital både i hjemmet, i sommerhuset og så har de boxer i campingvognen, se det er sku da uvidenhed der vil frem i verden, når man kunne nøjes med blot at have boxer og skippe de ekstra 2 X 3000 Kr. om året det koster at have Canal digital de 2 andre steder, man er jo alligevel kun 1 af stederne af gangen.


  • #8   18. maj 2010 Boxer er ALT for dyrt..
    Kan slet ikke betale sig ifht. eks. viasat dk pakke.


  • #9   18. maj 2010 Kommer helt an på hvor mange steder du har brug for at kunne se "TV"

    Bare du har brug for det mere end 1 sted, så er intet andet lige så billigt som Boxer pga. det´s fleksibilitet og den nu meget udbredte kort standart.

    Desuden er det jo kun det 1 år Danmakrs parken er billig, og man bestiller vel neppe TV pakker for kun at kunne se dem i 1 år :o)

    Og så skal man have en stor grim talerken op på huset,altanen eller i haven som er noget følsomt pis, med boxer kan man gemme antennen på loftet, eller have en sture antenne der kan tages med over alt.

    Prøv lige Viasat løsningen i camping vognen eller på båden smiley


  • #10   18. maj 2010 Vi har faktisk både viasat i campingvognen og hjemme smiley
    Jep den med at den kun koster 99 første år er jeg med på..
    Men man kender rutinen, man siger man vil opsige og vupti så får man et år mere til samme pris.
    Men det smarte kommer mere med de ekstra kort man kan komme til at låne ud, hvilket jeg selvfølgelig ikke gør, det er jo ulovligt smiley

    Jeg har haft boxer, og det fungere ganske udmærket, men prisen er ALT for høj..
    Og viasat kanalerne mangler jo desværre, så der er ingen top gear, simpsons, family guy..
    Futurama har de dog på canal 9 en gang i mellem.
    Og så følger DR HD jo med gratis, der skal vi andre have en HD box først.

    Men om jeg begriber hvad boxer tænkte da de valgte at bruge Sagem boxene.. Mage til lort skal man sgu kigge længe efter, de er alt for signal følsomme, og så er boxen fuld af fejl..
    Begge mine boxe lavede de samme fejl, så det var ikke bare en box med en fejl.


  • #11   18. maj 2010 Men ja det at du har Viasat i comping vogn gør jo at du skal side og fin tune hver gang du stiller pisset op smiley og så er du ude i et dobbelt abonement osv, det er man jo ikke med Boxer hvor man blot bestiller 1 kort abonement som du så kan stikke ind i alle de TV du måtte have på båden i sommerhuset, i campings vognen osv. man tager jo ikke lige sit udstyr med under armen i form at boks, kabler og talerken til satelitterne når det er viasat, med boxer har du bare 1 kort du kan tage med dig over alt, dette er selvfølgelig med henblik på den store udbredelse af TV kort indgange som alle TV stort set har i dag.

    Alt det pis med en boks og en ekstra fjern betjening, så det væk det lort siger jeg bare og lad os da få noget funktionelt der ikke ligner en hyg og byg videre løsning.

    Jeg synes ikke boxer er dyrt taget i betragtning af at du jo så ogs åselv kan vælge dine kanaler og tilføje ekstra til din pakkeløsning hvis du går efter sådan en.

    Topgear eller 5th gear, kommer ud på det samme og DR HD ja der har du jo ikke rigtig i HD med mindre du har en ekstra boks der kan modtage dette med Viasat sådan som jeg har hørt det... og det du også bekrafter her.

    Men ja De frasnke Sagem bokse er noget hø, men hvis du vidste hvad der ellers var på marked, så er de blandt de bedre i deres prisklasse hvilket jo klart skal afspejles i og med du får den gratis.

    Viasat er måske billigt, men du får også kun hvad du betaler for når vi snakker fleksibilitet i kanal valg, mængden af udstyr der behøves og så lige den detalje med DR HD samt fleksibilitetten eller mangel på samme når vi snakker om flere TV der skal kunne modtage det forskællige steder så som i båden, sommerhus, soveværelse og campingvogn

    Med boxer behøves kun 1 abonement for at klare det hele og så er Viasat pludselig ikke så billig længere.


Kommentér på:
Digital TV udbyder "mest fleksible" ?

Annonce