{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Viasat - DR HD {{forumTopicSubject}}

Jeg ringede idag ind til viasat for at hører hvad deres begrundelse var for at jeg ikke kunne tage DR HD idet at den pakke jeg har indeholder denne kanal, og at mit tv kan tage HD. Da jeg bestilte viasat i sin tid spurgte jeg om jeg så kunne tage DR HD når de gik i luften, og der var svaret JA.

Jeg for først en eller anden dame i røret som har fået 3 sætninger som hun må sige, og så siger hun ikke mere, og jeg bliver stilt vidre til en meget flabet fyr!
Han siger så til mig at det skal jeg ha en HD boks for at kunne tage, jamen det jo meget fint lille ven! men så har i jo solgt mig noget forældet udstyr!
Det var ikke deres problem, og jeg måtte nu bare fatte at jeg skulle købe en HD boks for at kunne tage den!

HALLO det svarer til jeg går ned og bestiller en ny BMW og for af vide at den har navi og det hele.
Når jeg så for den leveret for jeg en forældet model med båndoptager!
Det er sgu falsk reklame!!

Skulle lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Viasat - DR HD
  • #1   3. dec 2009 Du skal IKKE bruge nogen ekstra boks, for at modtage DR's kanaler. Det var for nyligt i Kontant eller sådan et forbrugerprogram.

• #3   3. dec 2009 så må man håbe folk lærer af det. .
    jeg har prøvet viasat EN gang, og skal aldrig prøve igen.. FUSKER firma. .

• #4   3. dec 2009 Du kan tage DR HD på almindelig antenne, da du betaler licens til dr.. smiley

• #6   3. dec 2009 Dennis det er korrekt, men dette kræver en mpeg4 tuner, og jeg kan ikke lige se hvorfor jeg skal gå ud og ofre 500kr på sådan en når jeg betaler for at kunne se kanalen ved viasat smiley

• #7   3. dec 2009 Rikke J det sjove er faktisk at jeg henviste til den og jeg læste højt klart og tydelig FLERE gange til dem hvad der stod, og et flabet svar i den anden ende var, jamen du skal ha en hd boks!

• #10   3. dec 2009 Det jo klart de er flabet! de sider jo bare i den anden ende af røret! og når alt kommer til alt ved de ikke en skid alligvel..

• #11   3. dec 2009 ej, nu vil jeg lige sige noget her....
    Jeg har kun haft gode oplevelser med viasat, og ingen probler med dem eller noget...
    Men så igen.. har aldrig haft viasat, såeh...

Men hvis de på nogen måde virker flabede, skal du forlange at snakke med deres afdelingsleder, eller en der kan gøre noget.

• #12   3. dec 2009 Hvor er jeg dog glad for at jeg har valgt boxer, dem høre man intet bøvl om eller med.

Men der er jo ikke noget forkert i at sige du får eller kan modtage DR HD med deres Viasat pakke, fordi det er sådanset rigtig nok "hvis du har udstyret til det" så jeg kan ikke se de har lovet dig noget som de ikke kunne holde.
    De levere signalet lige til din ende af kablet, men du skal altså selv have resten af udstyret for at kode signalet til dit TV og det er da helt rigtig slet ikke deres problem.

Det du skal sammenligne din egen BMW historie med er at hvis du bestiller en BMW med CD afspiller og spøger om den så kan afspille eks. kaj og andrea så er det jo ikke deres problem at du ikke selv har CDen med Kaj og Andrea :o)

• #13   3. dec 2009 Knaas forlangte jeg os men han ville ikke stille mig om..

• #14   3. dec 2009 Brabus når udstyret er købt og levet af viasat burde det passe sammen smiley

• #15   3. dec 2009 hvilket tv har du. . ?? har viasat da også leveret det. . ??

• #16   3. dec 2009 Nemlig J.

Der leveres nemlig det som man lover, men at man så ikke har TV eller andet udstyr som kan "læse" det signal Viasat levere i overenstemmelse med det som alle andre levere det i nemlig Mpeg4 det er og bliver brugerens opgave at løse, for Viasat har sådan set leveret det som de har lovet dig :o)

Men ja det er altid fustrerende når man har fejl/overfortolket en given oplysning til lidt ud over det sædvanelige :o)

• #17   3. dec 2009 Her den anden dag fik jeg en SMS om at der var gået 500 Kr. ind på min konto og at saldoen så var 11500 Kr. men i virkeligheden vidste jeg godt at det ikke var rigtig fordi kontoen stod i "0" og dermed ville saldoen være 500.
    Så jeg skal lige ned i banken og spørge hvor alle de penge de skriver jeg har på kontoen er blevet af, der mangler jo så 11.000 Kr. dem kunne jeg da godt bruge hehe :o)

• #18   3. dec 2009 J - har et 42" samsung plasma tv. og nej self. skal viasat ikke levere et tv til mig.

Men pointen er at viasat har solgt mig nogle kanaler, og har solgt mig noget udstyr i samme ombæring, men udstyret de har solgt er forældet!

• #19   3. dec 2009 Altså jeg kan tage DR HD bare ved at stikke et kabel med en skrue i fjernsynets antenneindgang..
    Så hvis du ikke kan det, så er det dit tv den er gal med, og ikke Viasats fejl..
    Jeg har selv viasat, og har ikke en HD boks, men DR HD kommer fint frem gennem viasat alligevel..

Så jeg tror nu mere det er dig der ikke ikke kan finde ud af det... Sorry to say..

• #20   3. dec 2009 Viasat har solgt udstyr som kan det som de lover, derer jo ingen som siger at de ikke levere noget den dag det ikke kan bruges mere.

Så selvom udstyret er forældet kan udstyret det som det skal, nemlig modtage signalet og dermed give dig "mulighed" for at se de kanaler som du så ikke kan se fordi "dit" TV er forældet ikke omvendt.

• #21   3. dec 2009 Det jo ikke udstyret der er forældet. De sælger jo stadig normale bokse uden hd som standart - HD boksen er jo et tilvalg.

• #22   3. dec 2009 Prøver lige og skære det ud i pap! fjernsynet kan uden problemer tage HD og jeg kan da også godt tage DR HD hvis jeg kører over alm. antenne, men jeg kan ikke tage DR HD igennem den fine boks som viasat har solgt mig. og de erkender jo selv at boksen ikke kan tage DR HD men de vil ikke gøre noget ved det!

• #23   3. dec 2009 Fedt :o)

Igen er jeg glad for at have valgt boxer, man høre jo mere og mere om alle de andre der sux for hårdt efter 1 Nov. nedbrud på TDC og Viasat som ikke ejer service, om jeg fatter hvorfor dem som havde valget inden 1 nov. valgte en forældet parabol løsning til en stadig større voksende hverdag hvor fleksibilitet betyder alt.

Kommentér på:
Viasat - DR HD

Annonce