{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

21-årig vanvidsbillist i BMW {{forumTopicSubject}}

Ja det er ved og være gammelt klip men hold kæft hvor kan jeg da blive rystet over en idiot som ham der med hans 18årige kæreste på passager sædet tilsidesætter ALT OG ALLE...

Hvad er hans undskyldning? - "Jammen der gik panik i mig" - Den er fandme ved og være så gammel at ja den kan sku ikke blive ved med og gå....

Men 66.000kr og hvis så han ikke tjener det vilde ja så blev den sikkert sænket - I sådanne tilfælde skulle den regl kunne tilside sættes....

http://www.youtube.com/watch?v=s7Omp5BwSIQ&feature=related

Ja det sikkert en Re-post meen det fanme noget andre unge som lige har eller snart muligvis får kørekort kan lære at sådan køre man ikke - Det skaber risiko for andres liv + vi andre "lovlydige" billister som JA ka køre lidt for stærkt men ikke så voldsomt der -

Vi får en MONSTER dyr præmie i forsikring for små biler....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  21-årig vanvidsbillist i BMW
  • #1   4. dec 2009 Ja han giver den sgu gas, så det i station2 mener jeg det var..!

• #2   4. dec 2009 Hehehe jaa han er en fucking idiot.

Men politimanden derimod, er SUPER cool.
    Politimandens kælling af en lorte-passager, skal tage at finde et andet job! Hvis hun ikke er hård nok til at eftersætte sådan en spasser, så skal hun ikke "varetage" vores sikkerhed!

• #3   4. dec 2009 Hvis han hva klog.. så hævede han stoppet og får en bøde på 5000kr foor at køre uden kørekort.. og mener os at han køre uden sælde er os 500 kr i bøde.. han kunne ha sparet 60.500kr i bøde

hehe.. ja ja.. men heller betale den dyre dom

• #5   4. dec 2009 Forklaringen med "hey, jeg gik i panik" holder jo ikke i en 20 minutter lang eftersættelse - det kan bare ikke betale sig at stikke af fra politiet, der er så mange af dem så man bliver knaldet før eller siden.....

Dog ser jeg ofte billister om morgenen som jeg gerne så smadret til døde i et solouheld - de ender med at dræbe andre pga deres vanvittige kørsel.

Så sent som i morges strøg en velkandt idiot lige ud foran mig, vi kørte 4 biler på række og jeg var forrest på en 60 km/t vej, idioten kommer så fra en sidevej og blæser lige ud foran mig så jeg må bremse hårdt for ikke at køre ind i ham.

For helvede jeg var tosset, nu har han lavet den slags 3 gange denne uge hvor jeg har set det - jeg fik dog nummeret til firmaet og har sendt en klage over hans kørsel, den skider han nok på.... *suk*

Kommentér på:
21-årig vanvidsbillist i BMW

Annonce