{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Hvem har været i egypten? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.
Jeg står måske og skal til egypten eller gran canaria her i julen. Men jeg har ikke været nogen af stederne før.

Så jeg ville lige hører hvad folk synes om egypten? Det er nemlig der det er billigst at få hvad vi vil have?

Hvordan er stemningen dernede som dansker når det nu er et muslimsk land?
Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem har været i egypten?
  • #1   5. dec 2009 Har været der i år 'Egypten'
    Og det fint nok derned .
    bare ikke tag nogen lyshåret med .
    det ikke til at komme frem og tilbage når man har sådan en med hehe .
    men ellers er der sku dejligt dernede selvom folket er meget påtrængende. MEGET.


  • #2   5. dec 2009 Var i hurghada sidste år. Flot og meget spændende.. Vil helt sikkert derned igen.. Men ja.. -Lyshårede piger er de MEGET vilde med og så er det en god ide at sige at man er svensker... =Muhammed krisen.. :o)

  • #3   5. dec 2009 Det er hurghada jeg har kigget på
    Hehe vi er tre drenge som skal afsted og vi er alle mørkhåret:P

    Jeg tænkte mere på hvordan der var med natteliv osv og hvordan de ser på det med sådan nogen ting?


  • #4   5. dec 2009 hehe pas på Farosforbandelse dernede.-(= Det ikke sjovt at få det skal jeg lige hilse at sige.

  • #5   5. dec 2009 Hartmann : Det var lige det jeg sigtede efter, hvordan snorkel muligheder osv er.
    Det ku godt være de ikke ku lide danskere efter alle de tegninger osv.

    Fint det lyder som om det er et lækkert sted at tage hen så


  • #6   5. dec 2009 Jeg har været i egypten her i Juli og det er ihvertfald ikke sidste gang jeg tager der ned.. det er virkelig fedt.. og især og kører ATV og Jeep igennem ørkenen..

    jeg ville klart vælge egypten frem for gran canaria


  • #7   5. dec 2009 hvis i skal ned og feste, så lad være med at tage til Egypten, der sker ikke en skid......overhovedet...

  • #8   5. dec 2009 Tja både feste og have en oplevelse. Har været så mange gange i lloret osv, og det bliver sku for kedeligt. Vil ud og prøve noget nu


  • #9   5. dec 2009 bare rolig de er ikke sure på os pga tegningerne men de har alle sammen sjovt nok en kone i danmark.. haha

  • #10   5. dec 2009 Vi talte med flere egyptere der var negative over Danmark pga. de tegninger. -Vandet er fantastisk!. Du kan se bunden, fra overfladen selvom der er over 10 m ned. Folk er generelt flinke men der er MANGE sælgere overalt og de er MEGET pågående.. -Tager fat i armen og prøver på at trække dig med hen til deres bod osv.. Der er bestemt også en bagside af det hele så pas på dernede.

  • #11   5. dec 2009 Okay og plus der er lidt varmere der end på gran canaria:)

  • #12   5. dec 2009 Det er min første gang hehe. Jeg gider sku ik lloret og bulgarien mere. Så hellere noget rigtig badeferie hvor man stadigvæk kan drikke lidt i løbet af dagen med vennerne og bade, dykke osv

  • #14   5. dec 2009 Hughada kan helt klart anbefales..
    Var der en uge sidste år og det var den fedeste ferie jeg nogensinde har været på..
    Hughada er et turist sted hvor du gerne må drikke dig pisse stiv osv. siger de intet til netop fordi det er et sted hvor turisterne kommer til !


  • #15   5. dec 2009 Fint tror sku jeg vil prøve at satse på det i stedet.

    Havde ellers kigget mest på gran canaria, men der er lidt mere at se i egypten ku jeg forestille mig


  • #16   5. dec 2009 hvis de er uskrevne, hvorfor står de så i håndbøgerne???....

  • #17   5. dec 2009 Har været i Hurghada, og syntes du skal ta et andet sted hen. (en anden jeg arbejdede sammen med mig sagde det samme, men endte dog i Hurghada), burde ha lyttet.
    Det er lidt slum agtigt, og vi endte så (pga billederne snød meget) på et lidt crap hotel. Også forkert angivet stjerner på hotellet, og kun svenske guider (star tour) fatter sgu ikke alt hvad de siger.


  • #18   5. dec 2009 var i hurgada her i uge 34. min kæreste er MEGET blond og playboy typen. fik af vide en milliard gange jeg var en meget "lucky man" haha kun en gadesælger måtte jeg "smide" væk... ingen problem med at være dansker dernede... af hvad jeg ved af ihvertfald.

    gadesælgerne er MEGET ihærdige og det blir man sgu trær af meget hurtigt. og taxaerne dytter fra bilen er startet til den blir slukket. og de vil snyde helt vildt, fx gav jeg 100EP og så pludselig var den blevet til en 10er.... så pas på med dem... alle vil snyde dernede. og der er generalt meget beskidt dernede, rotterne løber rundt på gaden om natten. (set ved selvsyn)

    det er fedt at se miderne og alt det i luxor, samt snorkling.... men der er bare for mange egyptere dernede.....

    ps: INTET er gratis dernede... og hvis nogen vil tage billeder af jer osv gratis... er det IKKE gratis bagefter.. HUSK det...


  • #19   5. dec 2009 Okay men vi fandt et godt tilbud til hurghada med all inclusive til billige penge. Derfor nemlig.

    Hvordan er det så med menneskerne dernede? Du ser vel ikke en eneste dame på strandene eller noget?


  • #20   5. dec 2009 vi så 4 damer dernede på den uge. ved sgu ikke hvor de er. men kan da bedre forstå at der er de tvangsægteskaber i de lande.... de kan jo umuligt finde hinanden wahahahahahaha. plus de arb jo 23 timer i døgnet så der er heller ikke tid til at lede efter damer

  • #21   5. dec 2009 hehe okay det trækker pænt meget ned jo!


  • #22   5. dec 2009 Havde jeg ellers lige fået optur over egypten smiley Men hvis der ingen damer osv er på strandene eller nattelivet. Så er det vel begrænset hvor meget der er ved det:D

  • #23   5. dec 2009 snakker selvf om de lokale.... turister er der masser af

  • #24   5. dec 2009 Hehe okay, ja det svært at vide noget om hvor mange turister der når man aldrig har været der:P
    Men okay jeg tror sku vi tager sådan en tur til hurghada.


  • #25   5. dec 2009 Det er meget billigere end gran canaria

  • #26   5. dec 2009 Jeg var i Hurghada i januar i år, og det levede helt op til vore forventninger. Er ret bidt af dykning, så en del tid blev brugt på havet, men var også i Cairo og på ATV i ørkenen osv. Der var masser af piger (turister), bylivet var dog ikke helt vildt, men OK.

  • #27   5. dec 2009 Hvordan finder du frem til atv tur i ørkenen? Det har jeg også hørt om nemlig? Tror ikke vi når at komme til cairo og se pyramider desværre. Det er kun i en uge vi er der.

    Men jeg skal også bare ud og snorkle som en gal


  • #28   5. dec 2009 Der er mange der udbyder ture på ATV, men gør dig selv en tjeneste og betal for privat guide. Ellers kommer i til at køre på række, med alle de andre turister, det er lidt kedeligt. VI fik vores egen guide en hel dag, og den fik ikke for lidt, det er et fantastisk terræn, meget kuperet.

    Cairo er ubeskriveligt fedt hvis man er lidt historie nørd som mig, at se pyramiderne, det egyptiske museum osv, er oplevelser for livet. Men har du kun en uge, så drop det, ellers bliver det lidt for stresset.

    PS. Jeg skal afsted igen efter nytår. smiley





  • #29   5. dec 2009 Hehe jeg vil Vildt gerne se pyramiderne osv. Men hvis man kun har en uge kan man sku ik nå det hele desværre. Og det er som regel 2 dages ture til cairo. Ellers så skulle jeg sku se de trekanter der

  • #30   5. dec 2009 Nå men det lyder som om at det er værd at tage til egypten. Så skal jeg bare lige ha overtalt de andre. Så tror jeg vi bestiller i morgen så vi er sikre:)

Kommentér på:
Hvem har været i egypten?

Annonce