{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

hader folk der ik kan holde en aftale {{forumTopicSubject}}

Har nogle fælge til salg. ikke noget vildt, men ville ikke bare smide dem ud.
Der er så en ung mand der midt i november skriver at dem vil han måske godt købe. fint med mig.
Han skal så til jylland d. 4. dec. og kan hente dem der.
Fælgene ligger så hos mine forældre så jeg kan ikke lige selv være der, så jeg får min fætter til at hjælpe.

Tiden nærmer sig d. 4. dec. og jeg skriver til manden om han stadig kommer? ja ja det gør han da.
okay, men om han ikke vil skrive hvis han ombestemmer sig?
Jo det skal han nok.

Og hva sker der.......ja han kommer selvfølgelig ikke, og tror i han kan bruge 30 sek. af sin tilværelse på at skrive til mig og afblæse........nix.

Venter på til søndag med at skrive til ham så han har haft en mulighed for at skrive til mig.

Skriver så til ham: "tak fordi du gad at bruge 30 sek. af din tilværelse på at skrive til mig om at du valgte ikke at komme i fredags"

Der går så 20 sek. og der kommer en besked tilbage "hvem er du?"

AAAARRRGGHHHH. hvorfor er folk så snot dumme. hvorfor bruge så maget tid på noget og så bare lade det ligge som om intet er sket. HADER det.

Får folk den op og stå over det eller hva sker der for dem. brug dog lige et halvt minut på at afblæse og sig i har fundet noget andet.

Skulle lige af med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hader folk der ik kan holde en aftale
  • #1   7. dec 2009 Så skulle du prøve at sælge ting på scootergalleri -.- Oh god

• #2   7. dec 2009 Enig. Sådan er det meget ofte! Og det bliver sikkert kun værre.

<b>AJay

• #3   7. dec 2009 Kender det aaaallllt for godt..

da min 106´er var til salg, var der op til flere som ville komme og kigge.. tager tidligere fri fra arbejde og sidder og venter.. og næææ ingen der kommer.. det skete op til flere gange.. heldigvis kørte man ikke nogen steder for at fremvise det..

fandme utroligt

• #4   7. dec 2009 Get used to it.
    Pisse irriterende, men sådan er det bare på de her gallerier.
    Folk tænker ikke over at man rent faktisk bruger en del tid på at sidde og svare på de mest mærkelige spørgsmål, som mulige købere nogen gange kommer med, for bagefter at skrive: "Ok, skulle bare lige vide."

Men det er langt værrere på Scootergalleri.dk

• #5   7. dec 2009 Jamen det er da en mærkelig holdning at have til sine medmennesker. folk er ligesom blevet bange for kommunikation. folk kan heller ikke ringe på en annonce længere.

FOLK DER IKKE KAN OVERHOLDE EN AFTALE ELLER MELDE AFBUD..........................FUCKHOVEDER........ OG BØSSEEEERR

• #6   7. dec 2009 kender det alt for godt... Dog havde jeg en hest til salg. Damen var meget intr i min 2 års hest, og fint nok. Hun var ude og se på hende og det hele og sagde så hun uden tvivl ville købe hende, og gav hånd på aftalen. Så hører man ikke fra hende flere dage efter, og man ringer hele tiden til hende, kan bare ikke få fat på hende. Så her, 2 mdr efter, ringer hun så og siger hun har været i banken og rent faktisk fundet ud af hun overhovedet ikke havde råd til min hest. Hun skulle kun betale 1000 i afbetalning pr mdr. Gud jeg blev sur ! Jeg troede lige jeg havde fået hesten solgt ! Damen var ung, havde ingen bil, gik hjemme, hendes kæreste tjente ikke en reje.... Ja... så har man nok heller ikke råd til en hest ? Iiiiih altså !

• #7   7. dec 2009 Så har jeg været heldig...folk har næsten altid overholdt deres aftaler med mig...

• #8   7. dec 2009 jeg prøvede næsten det samme, bare med en jeg skulle købe noget af herinde fra.. ringer til ham fredag om han stdig har det, ja ja det har han.. ok så aftaler vi at jeg kan komme onsdag ugen efter, får så ordnet det med arbejde så jeg kan møde lidt sener, fordi jeg arbejder aften. Ringer så flere gange til ham mandag uden at få fat i ham, skriver til ham både herinde og sms, uden han gir lyd.. finder så ud af at han har solgt det til en anden, fint nok da, men ville det være så pisse svært lige at skrive det til mig..

• #9   7. dec 2009 Kender det!
    Folk er nogle spader hvad det angår!
    osse derfor at jeg med vilje kun sælger til folk der bor umidbart i nærheden af mig så jeg selv kan køre ud og smide det de ville købe i nakken af dem!

• #10   7. dec 2009 Jeg har også lige oplevet det her i weekenden, da der var en der skulle komme op købe mine skørter, han skulle til tyskland så det passede jo fint osv osv.. men nej nej, han dukkede aldrig op..

Kommentér på:
hader folk der ik kan holde en aftale

Annonce