{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Døjer med det nye arbejde : ( !! {{forumTopicSubject}}

Hey Bg jeg står sku lidt i en lorte situation. Jeg er startet på nyt arbejde, dvs jeg kører rundt med frugt i aalborg. Ca 50 steder, og hopper ind og ud af bilen , og løfter osv. Ka godt li arbejdet, men jeg har lyskebrok, som virkelig er begyndt at gå amok. Og det kommer af alt det her, hva ska jeg gøre? For elsker arbejdet, men vil ik slide mig halvt ihjel. Ska møde kl 6 imorgen tidlig, men har ik sovet siden natten til søndag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Døjer med det nye arbejde : ( !!
  • #1   9. dec 2009 ville nok gå til lægen for at høre hvad de kunne gøre..

• #2   9. dec 2009 der er vel ik andet og gøre end at melde dig syg.. du kan jo ik gøre for at du ik kan holde til det, og så ku det desvær lyde som om du nok skal kigge efter nyt arbejde smiley

• #3   9. dec 2009 Tag til lægen. Ellers ender det bare galt..

• #4   9. dec 2009 Jeg er opereret 5 gange. Så har lidt mistet modet med operationer. Synes bare det er så ærgeligt , for er sku ik typen der piver. Men for satan hvor har jeg ondt . Og ka sige mig selv det er på grund af arbejdet self.

• #5   9. dec 2009 Kasseren - Ved du har ret, den besked gav en ven mig ogs. Og blev sur på ham, for ved han har ret. Men ja der ik andet for.

• #6   9. dec 2009 dalle... ja det er aldrig rart og skal indse at man ik kan arbejde med det man gerne vil.. men håber du finder ud af det

• #7   9. dec 2009 Nej men sådan må det være. Ved ik hva jeg ellers skal , men har overvejet at passe ungdomskriminelle. Har psyken til det, men er kun 23. Så ved ik hvor nemt det er. Har bilen hjem fra arbejdet, så må sku se hva chefen siger til det hele.

• #8   9. dec 2009 Har du prøvet alternative behandlingsmetoder?

Man hører jo ofte om at folk bliver helbredt af metoder som ikke er blevet bekræftet af videnskaben. Men nu ved jeg ikke hvor dybt det stikker og hvilke operationer du har fået.

Det lyder som en superirriterende situation, især nu hvor du har fået et job du kan lide.

• #9   9. dec 2009 Jeg har sendt dig en pb....

• #10   9. dec 2009 Seriøst. Prøv zoneterapi. Min søster er ved at uddanne sig til det. Du får tilskud til det fra Danmark hvis du er medlem og det virker!! Det lyder som hokus-pokus, men det virker sgu! Men indtil videre er du sgu nok nødt til at melde dig syg. Forklar din chef situationen og lad være med at lyve og finde på alt muligt om at det bare lige er en forkølelse der går over i morgen. Hvis du er så glad for jobbet er de helt sikkert også glade for at have dig der.

• #11   9. dec 2009 Jeg kører for et firma deltid og henter pakker. Fast fra januar, min chef fra det pakkefirma skaffede mig så det frugt , for at jeg ku få flere timer i starten. Men det frugt er meget hårdere end det andet. Da jeg for det meste ka bruge liften til pakkerne. Men ja de virker glade for mig, skrev en sms til ham chefen fra frugtfirmaet. At han venligst ska ringe mig op når han vågner. Så må jeg forklare ham tingene som de er. Og vil overveje de ting i siger. Tager ihvertfald en tur i sengen imorgen hele dagen. Eller det bliver jeg nødt til for ka næsten ik gå .

• #12   9. dec 2009 Og tak for alt responsen. Ku være jeg sku høre efter noget smertestillende, har bare aldrig virket. Måske en enkelt sovepille, er ved at være træt efter 3 dage uden søvn : (

• #13   9. dec 2009 Husk at tænk på at hvis du arbejder for meget i dag kan det måske betyde at du ikke kan arbejde på dit drømmejob i morgen. Du kan ødelægge din krop i fremtiden så det bliver endnu værre. Det er som at pisse sig selv i bukserne for at få varmen.

Men undersøg seriøst zoneterapi.

• #14   9. dec 2009 Hvor jeg ynker for mig selv, er der ik nogle der ka spille på violin? heh. tak for hjælpen, prøver at se om jeg ka nå 3 timer søvn

• #15   9. dec 2009 Ja, men det er sgu ikke sjovt at være i smerter. Har heldigvis ikke prøvet det selv, har aldrig lavet noget værre end at brække knogler og trykke ribben.

Held og lykke med det. Er sikker på at chefen tager det pænt, og hvis ikke så er han ikke værd at arbejde for

• Henrik E
    Henrik E Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 3 Emner: 7 Svar: 148
    #16   9. dec 2009 Du har kun et helbred, så pas på det.

Kommentér på:
Døjer med det nye arbejde : ( !!

Annonce