{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.083 visninger | Oprettet:

Gamestop Odense - skidt behandling {{forumTopicSubject}}

Hej Forum,

Jeg var så "heldig" og købe en Xbox 360 Elite i Gamestop Odense - Rosengårdcentret i mandags. Da jeg får købt boxen er der så 4 spil med, jeg får det ene byttet og køber så FM3 til 549 kr ved siden af. Jeg spørger om der er HDMI kabel med, og sælger svarer ja, det er der. Han spørger ovenikøbet hende som er chef for butikken, og hun nikker ja, til Eliten er der HDMI med.

Fint, jeg kommer hjem, 40-45 km fra Odense. Pakker ud, og kan konstatere der intet HDMI kabel er med. Har rodet alt igennem. Så Tirsdag tager jeg til Odense igen, 40-45 km for og få ordnet det. Sælger går så ud og tjekker, og kan konstatere at der intet HDMI følger med til Eliten, fair nok, jeg køber bar et ved siden af.

Efter og ha hørt godt om Call Of Duty Modern Warfare 2, så vælger jeg og købe det med til 499. Jeg kommer hjem igen, 40-45 km pakker spillet ud, og opdager så, at der i æsken, bag folie og forsegling over åbning ligger et stk HP DVD-R cd med teksten "Rocky 6" skrevet med en tus. Fatter ik lige helt hvad der er sket, men er så bar bitter over det, at jeg endnu en gang ska til Odense.

Jeg ringer så til Gamestop Odense idag, onsdag, og forklare dem situationen. Den ansatte siger at det var noget værrer noget, og jeg ku bar komme forbi, så byttede de lige den. Lækkert! Da jeg får fri kl 16, skynder jeg mig mod Odense, med spil og kvittering. Kommer ind i butikken, og det blir min tur i køen, der ska den ansatte så lige vise det til en medarbejder ude bagved. Efter noget tid kommer han igen, med beskeden. Han kan ik løse problemet, det er chefen der ordne det over computeren, og hun sku være der imorgen, torsdag. 40-45 km spildt endnu en gang. Har været i butikken 3 gange, på 3 dage og er ik gået derfra med tilfredshed.

Da jeg kommer hjem, så har en bekendt, som arbejder derinde, sendt mig følgende besked henover Facebook

Min chef ringede igen lige efter du var gået for at hører hvad det var der var sket. Jeg forklarede så hele historien og fik tilbage at det er sket før form af folk køber et spil, fyrer et random i og kører tilbage og siger de ikke fik det rigtige spil med - hun sagde samtidig hun ikke kan gøre noget i butikken og at hovedkontoret aldrig har hørt om sådan noget før, eneste hun kunne sige var at det ikke kan blive byttet ude i butikken, så skal det gå via hovedkontoret i sverige og alt muligt pis ..

Jeg forklarede så at du tvivlsomt havde snydt med det i og med du nok ikke ville have skrevet det på facebook og sådan, men det eneste hun kunne tilbyde er du ringer til hende i morgen på arbejde/ butikken (helst inden 14, der har vi mest tid til telefonen .. Jeg har sgu gjort alt i min magt for at sige du er en person man kan stole på og at hvis man satte sig selv i dit sted ville man jo blive rasende hvis man havde betalt 500 kroner for et nyt spil og kom hjem med en brændt DVD ..

Men, du er velkommen derude i morgen, du kan selvfølgelig også ringe, så siger hun til dig hvad der kan ske - som sagt sagde hun at uanset hvad skal sådan en sag igennem hovedkontoret før man kan give penge tilbage, bytte spillet eller noget som helst, så kan ikke engang hjælpe med en skid smiley ..

ville ellers gerne gøre noget gamle, men er jo ny derude så har sgu ikk noget at have sagt ..

Den person som har sendt mig denne besked, har intet med mine handler og gører, han har bar prøvet og redde hvad han nu ku.

Men hvordan fanden står jeg i sådan en situation? Hvilke snorer kan jeg hive i, førend der sker ting og sager?

Mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gamestop Odense - skidt behandling
  • #1   9. dec 2009 Købte selv en spritny mobil igår hos Elgiganten. Problemet er bare at det er beskeder og musikfiler i fra en tidlige bruger. Hmmmm spændt på at høre hvad de siger til det.

• #2   9. dec 2009 Morten. Du burde få kompensation for alt det besvær.

Slettet Bruger. Haha det var ikke så heldigt for dem

• #3   9. dec 2009 omg. du skal bare have byttet det spil når du kommer i butikken første gang! Det er sq ikk dit problem at de skal have fat i deres hovedkontor osv.

• #4   9. dec 2009 Det kunne være du stod med en Rocky 6 Master CD fra firmaet der har kopieret Xbox spillene for distributøren. Ikke at det er godt.. men det ville måske forklare hvor den kom fra.

• #5   9. dec 2009 Morten>> Uanset grunden så er det IKKE tilgiveligt hvis de ikke hjælper dig.. hvorfor fanden skulle du ligge så mange penge og så snyde med det?? Du skal ihvertfald ikke finde dig andet end et nyt spil eller pengene tilbage.. eller en ny ægte skive om ikke andet... jvf. købeloven har du 24 mdr reklamationsret det er den du benytter, det produkt du har fået var ikke korrekt, det er så butikken der skal bevise at det var den rigtige skive der var i kassen ved levering...

• #6   9. dec 2009 Præcis, hvad er der svært ved og sku snakke med deres hovedkontor om det? Hvad fanden er der så et hovedkontor for?

Jeg fatter slet ik det her, er målløs over og stå i sådan en situation her. Er rigtig, rigtig spændt på den samtale, med hende chefen imorgen. Kan slet ik se, hvorfor jeg sku komme ind og prøve og snyde dem. Har dagen før smidt cirka 2600 i deres butik, og at det HDMi så ik var med, det tog jeg sku stille og roligt i butikken, gav dem ik nogen hentydning eller noget. Syntes selv jeg har været large i den sag her, men det går sku ik rigtig den anden vej

• #7   9. dec 2009 Rene H J: Takker, du må da om nogen her på BG kende lidt til Købeloven. Så vil prøve og lufte den for hende imorgen

• #8   9. dec 2009 Det er et problem som skal igennem deres hovedkontor. Der er ikke særlig meget at sige. Butikkerne er styret gennem en masse ledelse og butikscheferne har ikke særlig meget at skulle have sagt. Det er en utrolig irriterende situation du er blevet sat i, men der er intet der modbeviser, og jeg anklager ikke at det kunne være dig selv, at det skulle være lige netop dig der måske var kommet en anden skive i coveret. Igen er det en påstand mod påstand-situation, men beklageligt er det selvfølgelig at du har fået noget forkert at vide mht. hdmi-kablet. Men hvad er der blevet gjort ud af det, udover at du har fået fortalt at de skulle snakke med hovedkontoret?

• #9   9. dec 2009 Dennis: Jamen der er ik sket mere. Samtalerne er foregået idag. Så jeg ska ringe til Chefen derinde imorgen, omkring kl 14, som der blir skrevet

• #10   9. dec 2009 Well... lad være med at "true" dem efter min mening, bare forklar dem situationen... hvis de ikke kan se det fra din side... så er de udenfor pædagogisk rækkevidde alligevel... og så må du jo finde andre metoder, men prøv lige at være flink først, det kommer du længst med.. tro mig!

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #11   9. dec 2009 hvis det er en seriøs butik bytter de sq bare det spil og tager den selv med hovedkontoret bagefter så kunden undgår besværet. sq da især når du lige har lagt så mange penge derinde.
    hvis det ikke er bedre service ville jeg aflevere hele baljen og forlange mine penge tilbage omgående

• #12   9. dec 2009 Morten - Okay, det virker utrolig underligt. De har alle nogle area-managers som de kan ringe til, for at forhøre hvad der skal foregå. De area-managere kan så tage stilling til hvad der videre skal ske. Så problemet skulle sådan set have været løst i går så du vidste hvad der skulle ske. For det kan tydeligvis være et tegn på et spil de har lavet en retur-ret på, hvor den forrige kunde så har haft mulighed for at laminere spillet selv efter at have byttet rundt på spillet.

Jeg står selv som ass. butikschef i Esbjerg i Gamestop, så jeg forstår slet ikke hvorfor den ikke bare er blevet ombyttet.

• #13   9. dec 2009 Der var HDMI kabel med til min elite da jeg købte den? troede jeg var tilfældet altid?

• #14   9. dec 2009 Rene H J: Jamen det er også min plan. Vil da allerhelst løse det stille og roligt. Men er hun ik til og dreje, så må der andre metoder til

Steffen M: Den har jeg også overvejet. Syntes da det er ret tarveligt og lægge over 3000 kr, og så er der ingen service eller noget som helst. Så har da ret nedern på, over og ha smidt de penge i den butik, når man ik har fået så meget for dem.

• #15   9. dec 2009 Steffen - ja, det er meget nemt at sige man smider hele baljen og vil have sine penge tilbage, men så nemt er det nu bare heller ikke smiley Der er noget der hedder 14 dages returret på uåbnet emballage, og så længe det er blevet åbnet, er der ikke så meget andet at gøre.

Morten - Men bare ta' den med ro, der bliver fundet en løsning. Jo mindre man skaber sig, jo mere får man ud af det. smiley

• #16   9. dec 2009 • Attermann •

WHAT!?? Mage til bolche butik ska man sku da lede længe efter.

• #17   9. dec 2009 Atterman - Det er noget de er begyndt at lægge i sammen med konsollerne, er det evt. en model som de har haft stående i længere tid før de kom med de nye indpakninger, så har han bare været uheldig at have fået en af de ældre modeller.

Morten - Hun plejer ikke at være det store besvær, bare snak pænt til hende og så er jeg sikker på at hun hjælper dig med at løse problemet smiley

• #18   9. dec 2009 Dennis. Ja, men jeg er skam også rolig. Eller, inderst inde er jeg hidsig og er ret træt af den start jeg har fået+behandling. Men at råbe og skrige, ved jeg også godt, heller ikke hjælper. Desuden, så ville det også stille mig i dårligere lys, hvis man kan sige det sådan. Jeg er godt klar over, at min situation er liiige knap så fed, og knap så nemt og bevise min uskyld.

Så tager en stille og rolig snak med hende imorgen, men hvis hun stiller sig på bagben er og er krop umulig, som det køn af og til kan være :P, så må der andre metoder til

• #19   9. dec 2009 Morten - Hehe, forståeligt nok smiley Men de plejer at være ganske forståelige derovre smiley Jeg har selv mange kunder der også har siddet med problemer lignende eller værre end det der, og jeg ved også selv at det kan være et lid at skulle vente, men vi gør vores bedste i butikkerne og jeg er sikker på at I finder en løsning imorgen. Selvfølgelig er al den kørsel sur røv og det skulle ikke have været tilfældet. Men de har nok højst sandsynlig ikke selv proppet Rocky 6 i kassetten smiley

• #20   9. dec 2009 - Ellers skide smart salgstrick ;D

• #21   9. dec 2009 Dennis: Er du ansat i den kæde eller? Nej, klart. Jeg ved godt det ikke er dem der har lavet en brøler, men de er så heller ik villige til og løse problemet sammen. Jeg kan sagtens forstå at der er en der har scoret COD MW2 til sig selv, og så smidt gustne Stallone ind i kampen. ik engang "manualen" eller bogen, som plejer og være med til hvert spil er COD MW2, det er Alien wars, space wars eller hvad det hed. Ville lige kigge på det, da jeg sad i skurvognen idag, ku jo ske jeg var så heldig at der var billeder fra spillet, som jeg ku se. Men det var sku ik helt billeder fra COD Mw2 jeg fandt

• #22   9. dec 2009 Morten - Ja, jeg er ass. butikschef i en af butikkerne i Esbjerg. Jeg har dog ikke lige set det problem hos os, men det er da meget beklageligt. Jeg forstår dog så ikke helt hvorfor de ikke bare har ombyttet spillet for dig. Hvis spillet har været kommet retur, har det også været deres job at sørge for at det var det rigtige spil der var i coveret da de modtog det igen.

• #23   9. dec 2009 Ja, men jeg forstår det heller ikke. Har sku forholdt mig roligt, for ved jeg har mit på det tørrer. Så kan ik helt se hvorfor, de ik sørger for kunden er tilfreds og så tager den md hovedkontoret bagefter.

Men, tager en snak med chefen derfra imorgen, så må vi se hvad den ender ud med. Men håber da bestemt det kan løses fornuftigt

Kommentér på:
Gamestop Odense - skidt behandling

Annonce