Gamestop Odense - skidt behandling {{forumTopicSubject}}
Hej Forum,
Jeg var så "heldig" og købe en Xbox 360 Elite i Gamestop Odense - Rosengårdcentret i mandags. Da jeg får købt boxen er der så 4 spil med, jeg får det ene byttet og køber så FM3 til 549 kr ved siden af. Jeg spørger om der er HDMI kabel med, og sælger svarer ja, det er der. Han spørger ovenikøbet hende som er chef for butikken, og hun nikker ja, til Eliten er der HDMI med.
Fint, jeg kommer hjem, 40-45 km fra Odense. Pakker ud, og kan konstatere der intet HDMI kabel er med. Har rodet alt igennem. Så Tirsdag tager jeg til Odense igen, 40-45 km for og få ordnet det. Sælger går så ud og tjekker, og kan konstatere at der intet HDMI følger med til Eliten, fair nok, jeg køber bar et ved siden af.
Efter og ha hørt godt om Call Of Duty Modern Warfare 2, så vælger jeg og købe det med til 499. Jeg kommer hjem igen, 40-45 km pakker spillet ud, og opdager så, at der i æsken, bag folie og forsegling over åbning ligger et stk HP DVD-R cd med teksten "Rocky 6" skrevet med en tus. Fatter ik lige helt hvad der er sket, men er så bar bitter over det, at jeg endnu en gang ska til Odense.
Jeg ringer så til Gamestop Odense idag, onsdag, og forklare dem situationen. Den ansatte siger at det var noget værrer noget, og jeg ku bar komme forbi, så byttede de lige den. Lækkert! Da jeg får fri kl 16, skynder jeg mig mod Odense, med spil og kvittering. Kommer ind i butikken, og det blir min tur i køen, der ska den ansatte så lige vise det til en medarbejder ude bagved. Efter noget tid kommer han igen, med beskeden. Han kan ik løse problemet, det er chefen der ordne det over computeren, og hun sku være der imorgen, torsdag. 40-45 km spildt endnu en gang. Har været i butikken 3 gange, på 3 dage og er ik gået derfra med tilfredshed.
Da jeg kommer hjem, så har en bekendt, som arbejder derinde, sendt mig følgende besked henover Facebook
Min chef ringede igen lige efter du var gået for at hører hvad det var der var sket. Jeg forklarede så hele historien og fik tilbage at det er sket før form af folk køber et spil, fyrer et random i og kører tilbage og siger de ikke fik det rigtige spil med - hun sagde samtidig hun ikke kan gøre noget i butikken og at hovedkontoret aldrig har hørt om sådan noget før, eneste hun kunne sige var at det ikke kan blive byttet ude i butikken, så skal det gå via hovedkontoret i sverige og alt muligt pis ..
Jeg forklarede så at du tvivlsomt havde snydt med det i og med du nok ikke ville have skrevet det på facebook og sådan, men det eneste hun kunne tilbyde er du ringer til hende i morgen på arbejde/ butikken (helst inden 14, der har vi mest tid til telefonen .. Jeg har sgu gjort alt i min magt for at sige du er en person man kan stole på og at hvis man satte sig selv i dit sted ville man jo blive rasende hvis man havde betalt 500 kroner for et nyt spil og kom hjem med en brændt DVD ..
Men, du er velkommen derude i morgen, du kan selvfølgelig også ringe, så siger hun til dig hvad der kan ske - som sagt sagde hun at uanset hvad skal sådan en sag igennem hovedkontoret før man kan give penge tilbage, bytte spillet eller noget som helst, så kan ikke engang hjælpe med en skid
..
ville ellers gerne gøre noget gamle, men er jo ny derude så har sgu ikk noget at have sagt ..
Den person som har sendt mig denne besked, har intet med mine handler og gører, han har bar prøvet og redde hvad han nu ku.
Men hvordan fanden står jeg i sådan en situation? Hvilke snorer kan jeg hive i, førend der sker ting og sager?
Mvh Morten
jan 2005
Følger: 24 Følgere: 55 Biler: 25 Emner: 299 Svar: 3.869
nov 2007
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 102 Svar: 287
Slettet Bruger. Haha det var ikke så heldigt for dem
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 76 Svar: 341
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 63 Biler: 5 Emner: 136 Svar: 2.799
Blogger
Følger: 192 Følgere: 274 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 2.413
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
Jeg fatter slet ik det her, er målløs over og stå i sådan en situation her. Er rigtig, rigtig spændt på den samtale, med hende chefen imorgen. Kan slet ik se, hvorfor jeg sku komme ind og prøve og snyde dem. Har dagen før smidt cirka 2600 i deres butik, og at det HDMi så ik var med, det tog jeg sku stille og roligt i butikken, gav dem ik nogen hentydning eller noget. Syntes selv jeg har været large i den sag her, men det går sku ik rigtig den anden vej
jul 2006
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 345
jul 2006
Blogger
Følger: 192 Følgere: 274 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 2.413
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
hvis det ikke er bedre service ville jeg aflevere hele baljen og forlange mine penge tilbage omgående
aug 2007
Jeg står selv som ass. butikschef i Esbjerg i Gamestop, så jeg forstår slet ikke hvorfor den ikke bare er blevet ombyttet.
jan 2006
Følger: 31 Følgere: 28 Emner: 14 Svar: 294
jul 2006
Steffen M: Den har jeg også overvejet. Syntes da det er ret tarveligt og lægge over 3000 kr, og så er der ingen service eller noget som helst. Så har da ret nedern på, over og ha smidt de penge i den butik, når man ik har fået så meget for dem.
aug 2007
Morten - Men bare ta' den med ro, der bliver fundet en løsning. Jo mindre man skaber sig, jo mere får man ud af det.
jul 2006
WHAT!?? Mage til bolche butik ska man sku da lede længe efter.
aug 2007
Morten - Hun plejer ikke at være det store besvær, bare snak pænt til hende og så er jeg sikker på at hun hjælper dig med at løse problemet
jul 2006
Så tager en stille og rolig snak med hende imorgen, men hvis hun stiller sig på bagben er og er krop umulig, som det køn af og til kan være :P, så må der andre metoder til
aug 2007
aug 2007
jul 2006
aug 2007
jul 2006
Men, tager en snak med chefen derfra imorgen, så må vi se hvad den ender ud med. Men håber da bestemt det kan løses fornuftigt
Gamestop Odense - skidt behandling