{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af Dobermann?
  • #1   11. dec 2009 Vær forsigtig med det. Du aner ikke hvilke vilkår den kommer fra, hvordan dens forældre er, og hvad for et sind den har, Du burde møde både moren og faren til den, og se hvor de er vokset op, for at sikre dig den ikke er blæst i skalden.

• #2   11. dec 2009 Ørbæk .: I know smiley Men leder stadigvæk efter import steder.. Mange henter vist fra Serbien og Polen? Er det noget møg?

• #3   11. dec 2009 Dur dem fra danmark da ik ?

• #4   11. dec 2009 Helt ærligt ville jeg ikke turde gøre det uden selv at kunne tage ned og se den. Jeg købte en gange en rottweiler, som havde boet med sine forældre på en skrot plads som vagthund, den var jordens sødeste hund, men en dag sagde det bare klik og den røg på mig.. man kan aldrig stole på dem hvis de ikke har været vant til mennesker, og kommer fra et godt miljø..

• #5   11. dec 2009 hvorfor ville du have sådan en hund?

• #6   11. dec 2009 Louise V: Jo det gør de da, men kan ikke lige forklarer hvad jeg søger.. Er ude efter en hund jeg kan importerer?!

• #7   11. dec 2009 Hasbro: Det er da en mega dejlig hund! Alle de der fordomme skal stikkes et hvis sted hen! smiley

Ørbæk: Tror dig gerne.. Er også MEGET omhyggelig hvad sådan noget angår med at vælge!

• #8   11. dec 2009 jeg har ikke på nogen måder stiftet positiv bekendtskab med sådan en dobermann desværre smiley men smag og behag men du er også godt klar over omkring reglerne for indførselen af hunde fra udlandet?

• #9   11. dec 2009 ja prøv evt. hundegalleri...ellers vil jeg gerne spørge for dig på Hunde-forum hvor jeg har en bruger...

En af de positive ting ved at få en dobermann(hunde generelt) fra udlandet til DK er at der kommer nyt blod til racen, hvis man har planer om at avle...der er sgu mange tavler hvor de samme navne går igen flere gange...fint nok med linjeavl, men det kan godt blive for meget...

Smuk hund forøvrigt...ikke noget for mig, men smukke er de da...:-)

• #10   11. dec 2009 timur T..
    Det er godt nok en flot køter du holder dig der , Dober er jo bare en fantastisk hund , er vokset op i et hjem med Dobermann og de var meget beskyttende over for mig og min lillebror

• #11   11. dec 2009 fry rt gotfi fu vil have den med kuperet øre og hale ik ? kan jeg os godt forstå og hvis jeg skulle have en dober kom den os fra rusland. de er dygtige der. bare husk du ikke kan udstille eller gå til prøver i dkk regi med en kuperet hund efter 1 janurar 2010

Kommentér på:
Import af Dobermann?

Annonce