{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.688 visninger | Oprettet:

Parkering Dronningensgade odense nytår {{forumTopicSubject}}

Hey,

Skal holde nytår i odense, og tager bilen derover (fra vestsjælland), men er i tvivl om hvor det er klogest at holde bilen.

Har ikke været i odense før så kender ingen steder derinde, så en adresse er lidt et must smiley

Skal holde nytår på Dronningensgade, så skal helst ikke ligge for langt derfra - og meget gerne gratif

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkering Dronningensgade odense nytår
  • #1   27. dec 2009 Hvis jeg var dig ville jeg sku prøve og se om jeg ikke kunne leje en garage et sted for en dag, skulle sku ikke ha en bil ude nytårsaften.

• #2   27. dec 2009 Du skal holde dig fra Dronningensgade...

Har selv boet der, og der er satme hammer på...

Generelt ville jeg ikke lade min bil stå i Odense centrum uden opsyn nytårsaften....

Dem du skal holde nytår ved, kender de ikke nogen du kan stille bilen hos?

Ellers er der jo parkeringshuse/kældre

Nu ved jeg ikke hvor på Dronningensgade det er, men hvis det er i den ende længst væk fra kongensgade kan du godt parkere der. (Husk den er ensrettet)

Det bliver værre jo tættere du kommer på Dronningensgade.

• michael  c
    michael c Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 122
    #3   27. dec 2009 har boet tæt på dronningsgade,på en vej der hedder falen. et stille område med en del ældre mennesker. havde altid mine biler stående ude,og der er aldrig sket noget med dem. hvis det har interesse så bare skriv,så sender jeg nærmer oplysninger om hvor det er. og i gå afstand fra hvor du skal være er det højst mellem 800 meter og 1500 meter.

• #4   27. dec 2009 #hyber69,
    det lidt det, men kunne forestille mig det også ville blive møg dyrt

#* Multikunstneren *
    det er i nr. 3 ved så ikke om det er den gode eller dårlige ende, kiggede på krak, og der ligger nogle parkeringspladser lidt nord for:
    http://img97.imageshack.us/i/parking.png/

Rød kasse er parkering, blå er der jeg skal være

• #5   27. dec 2009 kasper A - Så heller gi lidt mere og ha den samme bil dagen efter end en rippet for anlæg og glas og buler ud over det hele. De unge er jo ik til at styre mere når de får lidt til næsen eller noget alcohol.

• michael  c
    michael c Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 122
    #6   27. dec 2009 der ville jeg sgu nok ikke holde min bil nytårs aften... tror mere du så skulle holde omme i nogle af sidegaderne.

• #7   27. dec 2009 #hyber69
    det kan du vel have ret i, men hvis priserne for parkering i odense er det sammen som i indre kbh. så bliver 24 timers parkering satme dyrt - og broen tur/retur er heller ikke billig smiley

• #8   27. dec 2009 #Michael C
    Har smidt dig en besked ang. Falen

• #9   27. dec 2009 Lidt blasfemisk at foreslå dt, Men lad bilen stå hjemme snup toget og tag det som en udfordring med DSB. Så slipper du også for andendags branderten

• #10   27. dec 2009 Jeg bor selv i Dronningensgade, og jeg køre min bil ud til mine forældre. Og så bliver jeg kørt herind igen - måske du kunne gøre det samme - bare på en anden måde - forstå mig ret smiley

• #11   27. dec 2009 Og det er i den ende hvor kongensgade ligger... Det er ikke godt...

De parkeringspladser er ved det gamle slagteri. Heller ikke godt.

Men som michael skriver måske området omkring falen (mågebakken, dragebakken osv. Det er stille og rolige villaveje.)

• #12   27. dec 2009 #Asger J
    overvejer jeg også, tager ca. 30 min længere hvis jeg kan få mine forældre til at smide mig af på holbæk st. så koster det så omkring 200 kr. hver vej med tog og bus.

#kender bare ikke lige nogle der vil lade mig holde bilen hos dem, og så hente og bringe mig når jeg skal ind og fra dronnigensgade smiley

• #13   27. dec 2009 Bare sæt bilen, det er jo ikke ulovligt... Taxa frem og tilbage..

• #14   27. dec 2009 Ellers skal du holde i Dalum, og gå derfra eller tage en taxi. smiley Der er rimelig fredeligt.

• #15   28. dec 2009 ellers ankom i god tid, parker ved banegårdens parkerings hus og lad bilen låse inde om natten, mener de låser..

ellers er der parkering under fyens stiftiende...

eller omme ved magasin i midtbyen, en underjordisk af låst parkerings kælder..

og ja ved godt at kældre som regel er underjordiske..:D

Kommentér på:
Parkering Dronningensgade odense nytår

Annonce