{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.381 visninger | Oprettet:

Fjern Disel Lugt fra spild? {{forumTopicSubject}}

Hey...

Jeg havde en Dunk Disel til at stå bag i min bil, og den har spildt lidt ud over min taske, så min taske, noget af tøjet og bilen lugter af Disel...

Hvordan fjerner man bedst denne lugt?
Nogle go måde? eller skal det hele bare vaskes et par gange og luftes godt ud? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjern Disel Lugt fra spild?
  • #1   29. dec 2009 vanish smiley

• #2   29. dec 2009 Det kan f.eks. gøres ved hjælp af et håndrensemiddel(swarfega), som gnides grundigt ind i pletten, jakken puttes i en plasticpose der lukkes, og skal så ligge natten over. Vask herefter almindeligt i vaskemaskine.

• #3   29. dec 2009 Eller ja måske som - StuF - Striben Aalborg - G40 TILSALG! - skriver lig den i blød i vanish i nogle timer og vask den i vanish. Men det råd jeg skrev er fra borup kemi..!

• #4   29. dec 2009 Motorrens, det kan du få med duft eller duftfrit, så fjerner du diesel dunsten, følg anvisningen på flasken.
    alternativt er grundrens, det fjerner også fedtet, men ved ikke om det fjerner lugten.

Ellers ud i den friske luft og lad det dampe af...men en sommerdag er nu det bedste på grund af varmen.

• #5   29. dec 2009 hæld danskvand på, drys kartoffelmel på og lad det tørrer. så kan det fjernes med en støvsuger...
    bruset i danskvanden løsner det der er trængt ned i tæppet, og farver ikke, melet suger væsken til sig uden at klumpe, så der er bare så nemt... fjernede alt bræk lugt i min bimmer da der var en der brækkede sig på bagsædet... lig evt et åbent brev med "lig lugts fjerner" deromme, det trækker også rådden lugt til sig:)

• #6   29. dec 2009 et godt gammelt husråd, som virker på "næsten" alt som lugter fælt. En skål med eddike... Lad den stå i et døgnstid. Eddike "suger" den dårlige lugt. Ved dog ik om det virker på olie, men det er da et "billigt" forsøg værd smiley

• #7   29. dec 2009 du skal passe på med at ligge dit tøj i edike da det kan bleje..

Kommentér på:
Fjern Disel Lugt fra spild?

Annonce