Wii {{forumTopicSubject}}
Hvor er jeg dog træt af alt det sikkerheds shit de ligger på orginale DVD/CD til spil.
Og det jeg mener med det, er jeg ville ikke have noget i mod at man købte et spil og ved at betale et symbolsk beløb for at få en form for adgang til et system som gjorde man kunne tage EN backup af sit orginale spil og bruge sin backup til at spille, så hvis der sker noget med DVD/CD'en så har man stadig spillet.
For det som skete her : Min dreng på 5½ år fik en Wii og et par spil til den.
I dag hvor min dreng står og spiller og vil skifte DVD fordi han vil spille noget af, så kom min lille dreng på knap 3 år og flået spillet ud af hånden på ham den store og knækkede DVD'en og så var der larm, og ik nok med det , jeg skal så ud og bruge 350,- igen for han kan få det spil.
Kunne de ikke lave et eller andet som gjorde man kunne tage en backup og kunne bruge den..
Og det skulle være sådan at når man brændte spille at man evt. indtastede Den wii man har dens kode eller sn eller stelnr eller hvad den nu har. så at det spil kun kunne bruges til den Wii konsol man har. Det er jo med til at sikker at spille ikke bare kan kopieres og videre sendes til alle.
Og man skulle selvføglig betale eks. antal kroner og øre for at få den mulighed. det kunne være 50 kr eller 100 mere for spillet eller man kunne købe det ved siden af. i stil med et adgangs kort.
Det vil også gøre pirat kopi mindrer vil jeg tro.
okt 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 527 Svar: 2.147
okt 2007
okt 2007
dec 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 134
Ja, men det er det jeg vil undgå...
Cheat er ikke mig....
Jeg vil gerne betale og være en ærlig bruger i PC, PS3 og Wii verden.
Alt det med man kan købe en chip og få den sat i og en hel masse crap, og går lortet i stykker inden for garantien, så er den røget da de kan se man har være inde og pille.
Så nej tak.
Syntes de burde tænke over det, for det må squ være muligt.
dec 2009
Kan man bare tage en kopi af spille og så bruge kopien..
For så vil jeg da prøve med et af spilne og se om kopien virker...
Og uden chip eller andet?
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 9 Biler: 6 Svar: 489
dec 2009
Ok og i hvorlang tid gælder det.
Eks. jeg køber et spil idag, og om 2½ år går det i stykker, så vi jeg stadig kunne få et nyt..?
Men der har jeg det sådan, det kan godt være udsolgt og ikke til at skaffe igen. så har man jo mistede spillet... skide være med de 20 kr. men spillet er væk...
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 6 Emner: 49 Svar: 411
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 9 Biler: 6 Svar: 489
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
Og chip kan sættes i samtidigt med der ydes garanti
dec 2009
Ok, men er det en chip som skal loddes i maskinen eller hva?
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 14 Emner: 80 Svar: 416
alle dine spil kan du så lægge ind på din harddisk til den
og ja man kan hente fra nettet også og smide dem derover som iso filer
mar 2007
Og det er fuldt ud lovligt at brænde sine egne film cd'er og spil til eget forbrug lige så tosset man vil ... Derimod ulovligt at sælge dem videre
Finder lige et link til sted du kan få chip i
mar 2006
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 91 Svar: 1.454
mar 2007
Evt læs lidt om deres produkter og se hvad du selv mener er bedst ... Men helt klart en side jeg vil anbefale alle med en Wii =)
Wii