{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Johnny I
Johnny I
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 134

Wii {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg dog træt af alt det sikkerheds shit de ligger på orginale DVD/CD til spil.
Og det jeg mener med det, er jeg ville ikke have noget i mod at man købte et spil og ved at betale et symbolsk beløb for at få en form for adgang til et system som gjorde man kunne tage EN backup af sit orginale spil og bruge sin backup til at spille, så hvis der sker noget med DVD/CD'en så har man stadig spillet.
For det som skete her : Min dreng på 5½ år fik en Wii og et par spil til den.
I dag hvor min dreng står og spiller og vil skifte DVD fordi han vil spille noget af, så kom min lille dreng på knap 3 år og flået spillet ud af hånden på ham den store og knækkede DVD'en og så var der larm, og ik nok med det , jeg skal så ud og bruge 350,- igen for han kan få det spil.

Kunne de ikke lave et eller andet som gjorde man kunne tage en backup og kunne bruge den..
Og det skulle være sådan at når man brændte spille at man evt. indtastede Den wii man har dens kode eller sn eller stelnr eller hvad den nu har. så at det spil kun kunne bruges til den Wii konsol man har. Det er jo med til at sikker at spille ikke bare kan kopieres og videre sendes til alle.
Og man skulle selvføglig betale eks. antal kroner og øre for at få den mulighed. det kunne være 50 kr eller 100 mere for spillet eller man kunne købe det ved siden af. i stil med et adgangs kort.
Det vil også gøre pirat kopi mindrer vil jeg tro.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wii
  • #1   2. jan 2010 Der findes programmer til computeren så du kan kopier cd/dvd som er kopiskrikret. og du skal jo også have chip i den wii for at det vil virke.

• #2   2. jan 2010 eller kan du muligvis bruge IMG BURN. lav en Image af cd/dvden . og brænd den.

• #3   2. jan 2010 ellers er det noget som hedder AnyDVD, hvordan det virker osv ved jeg ikke lige.

• Johnny I
    Johnny I Tilmeldt:
    dec 2009

#4   2. jan 2010 Morten..
    Ja, men det er det jeg vil undgå...
    Cheat er ikke mig....
    Jeg vil gerne betale og være en ærlig bruger i PC, PS3 og Wii verden.
    Alt det med man kan købe en chip og få den sat i og en hel masse crap, og går lortet i stykker inden for garantien, så er den røget da de kan se man har være inde og pille.
    Så nej tak.
    Syntes de burde tænke over det, for det må squ være muligt.

• Johnny I
    Johnny I Tilmeldt:
    dec 2009

#5   2. jan 2010 københavneren.

Kan man bare tage en kopi af spille og så bruge kopien..
    For så vil jeg da prøve med et af spilne og se om kopien virker...
    Og uden chip eller andet?

• #6   2. jan 2010 du kan betale 20kr ekstra når du købe wii spil så hvis det går i stykker får du bare et nyt i butikken

• Johnny I
    Johnny I Tilmeldt:
    dec 2009

#7   2. jan 2010 tpsp..
    Ok og i hvorlang tid gælder det.
    Eks. jeg køber et spil idag, og om 2½ år går det i stykker, så vi jeg stadig kunne få et nyt..?
    Men der har jeg det sådan, det kan godt være udsolgt og ikke til at skaffe igen. så har man jo mistede spillet... skide være med de 20 kr. men spillet er væk...

• #8   2. jan 2010 I game shoppen i Vejle kan man betale 20 kr. for en forsikring på sine spil når man køber dem.. Hvis der så sker noget, kommer man bare ind og får er nyt spil smiley

• #9   2. jan 2010 ved ikke helt hvor lange tid det gælder i jeg ved det bare fordi jeg købte nogle spil i gave hvor de så spurgte om jeg ville betale for at kunne få et ny spil hvis det gik i stykker

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #10   2. jan 2010 Du snyder ikk ved at sætte en chip i så du kan spille kopier af dine egne spil og det er lovligt

Og chip kan sættes i samtidigt med der ydes garanti

• Johnny I
    Johnny I Tilmeldt:
    dec 2009

#11   2. jan 2010 Casper..
    Ok, men er det en chip som skal loddes i maskinen eller hva?

• #12   2. jan 2010 gå på wiinyt.dk og læs om at modde den du skal bruge en harddisk plus et ram kort og du skal ikke åbne din wii

alle dine spil kan du så lægge ind på din harddisk til den

og ja man kan hente fra nettet også og smide dem derover som iso filer

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#13   3. jan 2010 Johnny I Ja det er og få en lille slat penge kan du få det gjort og beholde 1 års garanti mener jeg det er ..

Og det er fuldt ud lovligt at brænde sine egne film cd'er og spil til eget forbrug lige så tosset man vil ... Derimod ulovligt at sælge dem videre

Finder lige et link til sted du kan få chip i

• #14   3. jan 2010 http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?action=vis&menu=nintendo&varenr=40461 de her installere chip og giver ovenikøbet garenti på deres arbejde for en 500 mand.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#15   3. jan 2010 http://www.chip-kolding.dk/shop/index.php?cPath=87_88 Værsgo på jukebox chippen skriver de oss "Der ydes 12 mdr. garanti på chip og installationen, hvilket også dækker evt. følgeskader på konsollet forsaget af installationen eller chippen." Hvis de montere den for et mindre beløb i mine øjne =)

Evt læs lidt om deres produkter og se hvad du selv mener er bedst ... Men helt klart en side jeg vil anbefale alle med en Wii =)

Kommentér på:
Wii

Annonce