1.106 visninger
|
Oprettet:
PS3 kan ikke finde netværk :'-( {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige skiftet trådløs router til en mac timecapsule. Og siden jeg har skiftet har jeg ikke kunnet få trådløst net på min PS3, den kan ikke finde mit netværk.
Hvad kan der være galt? Jeg har kaldt det nye netværk Rasmus netværk. Altså med Æ, kan det være et problem?
Nogen hajer der lige ka komme med et forslag til hvordan jeg får det til at spille?
dec 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 134
Jeg ved med min router, der skal jeg gå ind og tiledele eks. lan ip adresser som connecter min trådløs router. og de lan ip. adresser som jeg har tildelt, de får ikke lov til at se netværket..
Vil lige sige jeg kender ikke lige den router, men jeg ved de fleste trådløs router har en sikkerhed i sig. kun et spørgsmål om finde den i din..
dec 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 134
Har du sørget for din nu router har åben for de porte du evt. vil bruge...?
Jeg ved med min router, der skal jeg gå ind og tiledele eks. lan ip adresser som connecter min trådløs router. og de lan ip. adresser som jeg IKKE har tildelt, de får ikke lov til at se netværket..
Vil lige sige jeg kender ikke lige den router, men jeg ved de fleste trådløs router har en sikkerhed i sig. kun et spørgsmål om finde den i din..
jul 2004
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 5 Emner: 35 Svar: 136
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 11 Emner: 107 Svar: 1.306
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 326
ellers søg på google med "PS3 med timecapsul"
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 326
du skal have fat i en mac airport extreme, så vidt jeg ved
PS3 kan ikke finde netværk :'-(