{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.815 visninger | Oprettet:

Høj ping i cs. {{forumTopicSubject}}

Nogen der har forstand på evt og få cs 1,6 til at køre rigtigt,

Har taget en hastidhedstest inde på TDC, og den siger 8,7mbit download, 0,93 upload.

Og når jeg refresher i serverlisten er der måske 1-20 der har ping under 100. resten ligger 100-2000 ping smiley

kan huske min gamle computer med meget ringere internet, kunne jeg få 1000+ servere frem med ping under 100.

HJÆÆÆLP please.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Høj ping i cs.
  • #1   8. jan 2010 højre klik på steam . ind i indstillinger så kan dlu vælge båndbrede den skal gerne være lan et eller andet ..

jeg har fundet ud af når jeg vil søge efter mange servere skal jeg ind i spillet inden jeg søger dvs åben cs og søg der ..

sæt Rate til 25000 , Cl_cmdrate 101 , cl_updaterate 101

• #2   8. jan 2010 har sat rate osv til hva den skal være, har os sat den steam's internet efter hva mit eget er, og hjælper ikk at søge når jeg har åbnet spillet. smiley

Har prøvet en del, og kan simplethen ikk forstå det, med næsten 1mbit upload burde jeg ligge med en ping under de 30 på stort set alle eu servere.

• #3   8. jan 2010 ja det skulle jeg da mene .. har aldrig haft ping problemer i Cs med TDC ..

det er vel ikke en af de der mobile bredbånd du har ?

Hvad for nogle programmer har du åbne i mens steam køre ?

• #4   8. jan 2010 Det er trådløst netværk, ikk mobilt.
    kunne måske forstille mig det nogle porte i routeren der genere lidt, men har desværre ikk så meget forstand på det smiley
    nogen bestemte porte der skal være åbne til cs?

nej har os prøvet at lukke alle unødvendige programmer.

• #5   8. jan 2010 har du en trådløs routher så sikre dig der ikke sidder andre på nettet.

Er dette tilfældet at der ikke sidder nogle på nettet ville jeg ringe og brokke mig til tdc at dit internet køre dårligt og du ikke kan spille online

• #6   8. jan 2010 de porte cs køre med se 27015 - mener den køre til 29000

• #7   8. jan 2010 men har aldrig oplevet de har været lukket i en routher .. prøv at slå din firewall i windows fra

• #8   8. jan 2010 kan tdc se om der sidder andre på mit net? tror nemlig ikk der er kode på min router hehe. det kan jeg heller ikk finde ud af smiley

• #9   8. jan 2010 Drop det trådløser, og smæk et kabel i computeren.
    Så er problemet løst smiley

• #10   8. jan 2010 Har os prøvet at slå firewall fra, hjalp heller ikk

• #11   8. jan 2010 prøv at pille routheren fra og sæt kablet direkte i computeren og se om det hjælper

• #12   8. jan 2010 ja oka, vil jeg prøve. mange tak for hjælpen

• #13   8. jan 2010 100% drop dit trådløse netværk!
    Vil du spille cs er det altså et must at bruge lan kabel.
    Tror helt sikkert at det vil kunne løse dit netværk.
    Tror ikke at du bare kan tage det direkte kabel fra nettet og smide i din com, det skal kører gennem en routher eller noget lignende. Prøvede jeg hvertfald selv uden held smiley
    Men i med et lan kabel og så skulle det problem vist være løst smiley
    Og så måske slå det trådløse fra så du sikre dig at der ikke sidder en nabo og nyder godt af gratis internet smiley

• #14   8. jan 2010 Altså, med nye trådløse routere der har QoS, er der ingen problemer i at spille trådløst - dog er et kabel altid at foretrække!

MEN, der er også mange routere der simpelthen ikke er CS-venlige.. Jeg gik fra en billig netgear-router (hvor jeg havde samme problem som dig), til en lidt dyrere cisco networks router, og nu har jeg ingen problemer overhovedet! Og det er vel og mærke uden at ændre noget med portopsætning til CS.. smiley

Kommentér på:
Høj ping i cs.

Annonce