{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.583 visninger | Oprettet:

Advarsel til McD drive-in brugere {{forumTopicSubject}}

Advarsel til McD drive-in brugere som ikke har en kop-holder i bilen...........

Ja som overskriften siger.... DUMME MIG!!!

Hvis man bruger McDrive, og ikke har en kop holder, skal man passe på når man kører, da dette kan medføre at resten af ens aften bliver komplet ødelagt..

Dette skete for mig da jeg tog McDrive til aften for at få aftensmad.. Min omega som ellers indeholder alt tænkeligt udstyr.. PÅNÆR en kopholder..
Da jeg kørte hjem, placerede jeg min vel tempererede lækre cocacola i midterarmlænet (som kan åbnes), så jeg kunne lægge armen omkring colaen når jeg drejede.
Hvad jeg end fik gjort, røg colaen på gulvet ved bagsædet og låget faldt naturligvis af..

PRØV LIGE AT KØRE PÆNT, når man bare hurtigst skal igennen centrum for at finde den nærmeste tankstation og stjæle ALT deres papir.. Jeg kunne nok have mistet pappet, i min panik smiley
Ikke desto mindre, har den ramt den ene gulvmåtte klokkre rent, så måtten har suget ALT! -En halv liter cola. Og til mit store held, har gulvet en lættere buet facon, så den holdt på det overflødige som en skål.
Kun med et lille stænk på midterkonsollen.. smiley Og kun en meget lille plet på det nederste gulvtæppe, som følge af at måttten var lidt gennemblødt..

Så jeg har brugt et par timer på at vaske min cola befængte måtte, som er blevet bruset og tørret gentagne gange. Og nu tørrer foran brændeovnen.
Gør ikke mit stunt efter. Dette kan ikke, og jeg gentager, IKKE betale sig ....
Hav en god aften BG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel til McD drive-in brugere
Kommentér på:
Advarsel til McD drive-in brugere

Annonce