{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toilet problem vvs gode råd...
  • #1   9. jan 2010 Så er det bare armen i kummen... smiley

• #2   9. jan 2010 Håber sq ikk der svømmer stammer rundt dernede smiley føj da smiley hehe men ja, armen ned og hive pisset fri smiley

• #3   9. jan 2010 Giv hele lortet op fra jorden så du kan komme til fra den anden ende!

• #4   9. jan 2010 En plastpose over armen og så dyk ned. Kan den ikke komme op så knæk pinden over i 2 dele.
    Sidste udvej må være at afmontere tønden helt (trælst hvis den er fuget osv)

• #5   9. jan 2010 Jamen vi har prøvet at få armen ned og alt det der som i skriver endda at få en løkke ned over stangen og vi har hivet og alt muligt... Men intet skete.... tror vi må få lokummet af....

• #6   9. jan 2010 jeps - ned med klør-5 og vask hænder bagefter.. mere farligt er det heller ikke.. det er trods alt ikke batterisyre, hehe..

Alternativt kan I lukke for vandet - tømme sisternen.. skrue dyret fri og prøve at få den hevet "den anden vej ud"...

Uanset hvad får i altså snavsede hænder...

• #7   9. jan 2010 Hehe.. Og vi ser gerne et fotoalbum med forløbet.... ;0)

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #8   9. jan 2010 Som Multikunstneren siger: Pics or it didn't happen! smiley

Held og lykke

• #9   9. jan 2010 Ja Vi blir sku nødtil at få toiletet af men da de gamle ikke er hjemme og ikke kan finde en vvser som har tid og vil gøre det billigt / sort så må vi vente til på mandag.. og bare rolig der skal nok komme billeder løbende.... smiley Min ven er heller ikke særlig stolt lige nu... haha

Og det med at blive beskidte er vi ligegalde med vi roder jo både med scooter bil og alt muligt andet "LORT" hehe vi har haft klør 5 nede pånær mig selv da min hånd er for stor og ikke kan komme ind... selv min morfar har prøvet og han havde også for stor hånd.. Og det står jo på gulvet så det skal tætnes igen... og vi har gulvvarme på toiletet og klinkerne vil jeg ikke ødelægge fordi jeg lige har dummet mig eller noget andet så det må blive gjort profesionelt af en vvs mand... smiley

• #10   9. jan 2010 Man kunne måske montere noget kraftigt enkelt fiskekrog på noget stærkt nylonline, og på en måde få krogen til at sidde fast på børsten og der efter trække i linen ? (eller noget andet i stedet for krogen, der klemme sig fast på børsten midter skaft) ?

• #11   9. jan 2010 O.S ja men vi har prøvet at lave en løkke rundt om det og det gider bare ikke op... Der skal en vvs til...

• #12   9. jan 2010 Kunne man måske hælde ca. 2 liter kogende vand i toillettet, så vil børsten straks blive bøjet og blød som en spaghetti ? (Men man skal hælde det hurtigt over så vandet ikke kan nå at blive kølet af)

ACETONE opløser også flere typer plastik, men det er alt for sundheds farligt og skader måske også wc'en emalje.

• #13   9. jan 2010 problemet er at selve det børsten sidder på er rustfrit børstet stål.... ellers godt tænkt

Kommentér på:
Toilet problem vvs gode råd...

Annonce