{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Google Nexus One
  • #1   10. jan 2010 Quote:
    "Der er ikke umiddelbart nogen dato eller pris for en lancering på det danske marked."

• #2   10. jan 2010 Hmm det var ærgeligt.. så skal man købe en fra USA måske..

• #3   10. jan 2010 Bvadr... jeg venter til den nye Iphone kommer smiley (Har 3G'eren)

Har hørt at Apple har lagt en stor ordrer hos et firma der producere indmaden til Iphone... Så måske er vi snart tættere på en nye Iphone smiley

• #4   10. jan 2010 Synes min iphone er kedelig efterhånden.. så skal de have forbedret den meget før jeg køber en iphone igen... og så alu bag og ikke plastik.. det bliver jo ridset bare man kigger på den smiley

• #5   10. jan 2010 Mr. Lad være med at købe den i USA - Den er langt dårligere end EU versionen der kommer om "måske" 2 måneder har jeg hørt af bag veje, men selvfølgelig ikke noget fast.

Der er ikke multi touch i US modellen og heller ikke netværks standarten N.
    Desuden kommer EU modellem med både FM modtager og sender.

Ser ekstremt meget frem til denne telefon. har læst stort set alt hvad der kan findes om den. (:

• #6   10. jan 2010 ja jeg har også set meget på den ... tror den er helt vild fed.. har aldrig været til htc men den der er sgu fed! så nogen film på youtube.. den er også meget hurtig i menuen osv

• #7   10. jan 2010 Ja netop.
    det ser ud til at de har oppet sig lidt i forhold til de tidligere versioner af android,
    men selvfølgelig det er også Google selv der har produceret systemet, og hvis ikke de køre det bedste hvem fanden gør så.
    og HTC og Android er en sikker vinder, men som jeg siger syntes jeg ikke US modellen er noget at råbe hurra for når det er sådan man læser hvad der kommer i EU modellen. det bliver rigtigt rigtigt lækkert. (:

• #8   10. jan 2010 Okay hehe, så må man jo vente.. men når man bor i et land som dk kommer den sikkert til at blive pisse dyr... i usa koster den kun 540$ uden abonoment og det hele

• #9   10. jan 2010 Ja jeg tror også den kommer til at ligge i den gode ende af skalaen,
    men stadigvæk, hvad koster den Iphone i dag? 4200,- kr uden abonnement?
    Så tror afligevel ikke den rykker det hele i stykker på prisen?

• #10   10. jan 2010 jeg tror en iphone koster over 6000 uden abonoment ? det er i hvert fald der omkring

• #11   10. jan 2010 Ahhh det lidt en løgner.
    www.cbb.dk eller telmore? , de har Iphone 3Gs uden abonoment til ca 4200 kr. for 16 Gb. (:

• #12   10. jan 2010 min nokia 5110 kan oss ringe

Kommentér på:
Google Nexus One

Annonce