{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aftræksrør på emhætte,
  • #1   11. jan 2010 Det er da sikkert bedre at være isoleret end ikke at være det, men sådan et aftræksrør skal ikke isoleres, så det er ret ligegyldigt hvad man bruger, jeg havde selv valgt det billige uisolerede.

• #2   11. jan 2010 isolerede er langt det bedste

• #4   11. jan 2010 er det ikke også noget med at det ioslerede tager meget støj eller luftsus når emhætten kører

• #6   11. jan 2010 nej i selve emhætten sidder motoren

• #8   11. jan 2010 er det den eneste fordel mht kondens

• #9   11. jan 2010 Hej

Ja og du SKAL bruge et isoleret rør, jeg ved at de koster men ellers er monteringen ulovlig ift. bygningsreglementet.....

og "bare" kondens er så meget sagt..... mit hus havde en ulovlig installation af både aftræk fra bad og emhætte hvilket betød at der kom vand ned hver gang emhætten blev tændt om vinteren....ret ulækkert at få lortebrunt vand ned i maden på komfuret.... jeg har set et tilfælde hvor kondensen ramte el installationen på emhætten, gæt selv hvad der skete smiley

Du "KAN" men bør ikke bruge en nødløsning. Du fører aftrækket op i alm hvid flex slange, køber en rulle rockwool og lange strips og sætter rockwool i min. 50mm rundt om slangen på loftet over dampspær og helt op til det aftræk. en ikke-godkendt shitty løsning men den virker.

/A

Kommentér på:
Aftræksrør på emhætte,

Annonce