{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Kabel tv og DR HD hvordan? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen.

jeg har fællelsantenne og har en del kanaler men desværre ikke den nye DR HD. Men har et helt nyt tv som er mpeg4 så det skal kunne tage DR HD. Men det krever jo man fårsignalet. og den er ikke med i byens fellels antenne pakke selv om det jo er en "gratis" kanal. min faster har lige købt et tv som mit. og hun har kun en lille stue antenne tilsluttet og hun kan se DR1-DR2-DR DR HD-kanal øst-en politik kanal fra folketinget....uden at betale noget jo. ud over licens. så synes det for dårligt jeg ikke kan se dem selv om jeg betaler et pænt beløb om året..så tænkte jeg har sådan et anettte Tstykke og ligge. hvad nu hvis jeg køber en lille stueantenne osse. og sætter den til mit tv. så bør jeg jo osse kunne fange de kanaler men nogle der ved om et tv kan finde ud af det så? og er der nogle der ved om et tv kan fange tv signal igennen USB stiket lige som en computer kan. fordi man kan jo købe sådan en lille tv computer antenne til 150 kr som ingen ting fylder i forhold til alm tv stue antenner til et tv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabel tv og DR HD hvordan?
Kommentér på:
Kabel tv og DR HD hvordan?

Annonce