{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Pakke overgivet til toldvæsnet.Hva nu? {{forumTopicSubject}}

Hey

Nogle piger fra mit arbejde har bestilt noget skitøj fra Kina, og når de nu tjekker ordre via Track&Trace står der noget i stil med "Pakken er overgivet til Toldvæsnet i Kongeriget Danmark"

Går alle pakker gennem toldvæsnet, eller er det kun dem der er blevet nuppet som man så skal betale told for? For jeg tror nemlig også det et kopi-varer så det er vel slet ikke sikkert de får det udleveret hvis det er blevet taget i tolden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pakke overgivet til toldvæsnet.Hva nu?
  • #1   29. jan 2010 jeg bestiller tit sko fra USA.. der er det kun nogen gange der er nogen af dem der ryger igennem tolden og så er der nogen af dem der bliver åbnet og så skal man så måske betale noget mere..

Mht. det er FAKE det ved jeg ikke hva de gør ved, er det FAKE får de måske ikke ders pakke igen.. Men det ville være smart at sige man IKKE vidste pakken var FAKE... smiley

• #2   29. jan 2010 Kina, det var immervæk godt nok langt væk at bestille ting.

• #3   29. jan 2010 Hej..

Har told taget pakken er det fordi de undersøger den.. Når man bestiller fra lande som kina m.m skal der betales moms af de bestilte vare, da de er uden for EU..

Så det der nok vil ske, der går nogle dage. Så ryger pakken videre i systemet. Så kommer der en opkrævning fra told og skat på en afgift plus ca 200 kr gebyr fra post danmark.. Så betaler man denne "regning/opkrævning" så kan man hente pakken på alm vis.

MEN MEN MEN er der tale om kopi vare så bliver de beslaglagt også kommer der nok et girokort smiley

Jeg har tidligere bestilt vare fra kina, hvor det blev stoppet i tolden.. Varen kostede 500 kr og afgiften og gebyr var på 400 kr.

• C B
    C B Tilmeldt:
    aug 2006

Emner: 11 Svar: 346
    #4   29. jan 2010 skitøj fra kina....det var sq noget af en chance at tage.....

selvom der skulle stå goretex på er der ingen garantier for at det ikke er lige så tæt som gummi-regntøj....

Kommentér på:
Pakke overgivet til toldvæsnet.Hva nu?

Annonce