{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Praktik eller løntilskud? {{forumTopicSubject}}

Hvor finder man en praktikplads ulønnet/dagpenge eller job hvor arbejdsgiver får kr 65,- pr time i tilskud?
Jeg er maskinarbejder og vil helst dreje og fræse, både manuelt og cnc. Kender til Mazak, Okuma, Mori Seiki, Supermax, Emag.
Har blandt andet arbejdet på Rolls-Royce på Okuma LU45, der er en 5 akset drejebænk med roterende værktøjer!
Jeg har selvfølgelig prøvet flere forskellige her i området, uden held!
Mvh Allan fra Kolding.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Praktik eller løntilskud?
  • #1   30. jan 2010 Det er nok svært hvis de skal have dig til at lave noget faglært arbejde. Men ufaglært burde være til at finde. Hvor lang tid om ugen er det? 20 timer?

• #2   30. jan 2010 Fuld tid! Har gået arbejdsløs i nøjagtig 1 år og 2 dage, skulle ha været ud i uge 44 senst men de er jo langt bagud med samtaler så jeg røg til et privat firma der hedder jobdk i Kolding hvor der sidder 7 m/k og laver det AF skulle have lavet!
    En arbejdsgiver kan få 65,- pr time i tilskud i op til 6 mdr, jeg tjener nogen penge, arbejdsgiver får nogen billige timer, men jeg er så 6 mdr tættere på bistand da støttede timer ikke tæller på fagforeningen!
    Eller ulønnet praktik i en måned!

• #3   30. jan 2010 Både fagforening og AF, så det er jeg nødt til at tro på!
    Mangler bare 350 timer så kan jeg gå forfra i køen igen, ville være dejligt!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.713
    #4   30. jan 2010 Så du gør det bevidst for at sidde og "få" penge igen. hvorfor ikk lede efter et fast job istedet ?

Kommentér på:
Praktik eller løntilskud?

Annonce