{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  x-onen og politi for tiden ?
  • #1   2. feb 2010 Man kunne også vælge xenon der lyser hvidt og ikke blåt eller lilla som skriger efter opmærksomhed fra ordensmagten. Og så husk at få det justeret ned så det ikke blænder.

• #2   2. feb 2010 Det håber jeg satme så idioter der kører rundt og blænder folk, får deres lærestreg

• #3   2. feb 2010 politiet har meget focus på xenon for tiden.. men jeg blev aldrig knaldet for mit 6000k på skodaen.. men lyset var også helt hvidt.. det er mere dem der syntes det er smart med 8000 og op der bliver knaldet..

jeg har haft en betjent der stod og gloede lige ind i lygten for at se om det var xenon ..

• #4   2. feb 2010 Diesel-Blowoff . - han må ha været godt blind, hvis du kørte med std. lygter og ikk originale Xenon lygter..

Jeg har ikk hørt om nogen der er blevet taget smiley Men som tidliger sagt, hvis man kører 4300 (som jeg selv) bliver man ikk lagt så meget mærke til.. Eksempelvis har jeg kørt med tonet ruder foran i 60.000 km uden at blive stoppet en eneste gang, Det er den laveste toning. Men var de knald sorte var jeg nok blevet stoppet.

• #5   2. feb 2010 ja det gir vel 500kr i bøde og en tur forbi syns hallen.. utroligt folk gider sætte det på, når der er så stor en risiko ved det.. men sys det er fair nok, hader når man møder en brian bil hvor deres xenon står helt af helved til... men gider man købe nogen ordenlige lygter, og stille lyset rigtigt, så det ikke genere nogen, har jeg ikke det store imod.. smiley

• #6   2. feb 2010 jah... politiet er jo ikke ude efter ALLE eftermonteret xenon.
    Men de bilister som direkte provokere med skarptlys, blåt lys, osv osv de bliver selvfølgelig stoppet, og jeg synes det er fedt smiley
    Griner hver gang, for så kan de sgu bare lære det, istedet for at de skal overskride alle grænserne, hele tiden.

• #7   2. feb 2010 På tide..

Der er sgu ikek noget mere irriterende, end at komme imod sådan en klaphat på landevejen..

• #8   2. feb 2010 haha det er så fedt at høre folk de tuder sådan over det xenon! I starten var der mange fjolser som ikke vidste noget om xenon, men alle folk ved jo godt nu at det skal indstilles.

Hold nu op med at tud og brok jer bare fordi i har hørt andre gøre det, så længe det er indstillet ordenligt blænder det ikke!

• #9   2. feb 2010 Det jo bare en golf... .
    Og de "ordentlige lygter" risikerer man så ikke er e-godkendte, og så er de ligeså ulovlige som xenon...

Jeg har selv lige pillet mit xenon af - og udskifter det til MTEC pærer smiley

• #10   2. feb 2010 osram nightbreaker, synes jeg klarer opgaven ganske udemærket !

• #11   2. feb 2010 Enig med Kristian K

I tuder for meget!

Kom nu videre i livet i højthellige menensker!
    Som om i altid kører perfekt og overholder ALLE reglerne...

• #12   2. feb 2010 Folk der montere xenon ved jo godt det er forkert og betaler bøden, længere er den ikke, men at det blænder fordi det er eftermonteret er noget VÅS! hvis man tænker sig lidt om og monterre i DE linser og får det indstillet rigtigt, så er der ikke noget at komme efter

• #13   2. feb 2010 Kristian K, der er bare ikke særlig mange som tænker så langt.
    De vil hellere ses, end de vil lave det lovligt.
    Det samme med dem som kører med fælgene 5cm ud over skærmene, de vil også hellere ses end gøre det lovligt.

Det er jo bare til gene for os modbilister, når sådan et Xenon-fjols ikke har monteret sine lygter ordentligt, og det blænder som ind i helvede.

• #14   2. feb 2010 Har gjort som Smølfen. Jeg har også kværnet nogle MTECH pære i køre/lang og tågelys. Det er normale pære med lidt xenon gasser i, og så er de godkendt. Har selv original xenon på min Cupra og kan ikke se nogen endvidere forskel på farve.

• Jakob N .
    Jakob N . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 448
    #15   2. feb 2010 Sune:
    bare fordi man ikke overholder alle regler kan man godt synes det er irreterende at blive blændet af sårn et par skodlys smiley

• #16   2. feb 2010 Direkte blå eller lilla ser sgu da også for åndsvagt ud efter min mening. Hvid lys med meget lidt blå skær er 100 gange flottere. Men efter hvor mange biler jeg møder til hverdag med uoriginal xenon, er jeg vist en af de få der syntes det.

• #17   2. feb 2010 ENIG sølsnes..

• #18   2. feb 2010 Har fået 2 bøder for xenon, har det dog kun i tågelygterne, og lyset er justeret ned så det umuligt kan blænde, selvom Amin jensen sad på bagsædet, men syntes det ser fedt ud og er villig til at betale en bøde af og til, i dagens danmark, må man betale for gejl på sin bil da alt er ulovligt stortset.

• #19   2. feb 2010 uuhh ha bjarne har ondt i røven.. det får man nok af at køre i en træt mazda når man drømmer om en volvo..

• #20   5. feb 2010 Hvis man skulle følge alle de regler der nu engang er ville det sku da også være røv kedeligt. smiley

Jeg har selv 6000k Bi-xenon og jeg skruer det bare helt ned indefra hvergang jeg kører i byen eller bare generelt med mange andre. Har det så skruet op i mørke når jeg kører alene. Endnu ikke blevet stoppet selvom jeg har mødt politet rigtig mange gange selv igennem en politi "afspærring".

Kommentér på:
x-onen og politi for tiden ?

Annonce