{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Autoremove..?
  • #2   5. feb 2010 Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det somregel for godt til at være sandt.
    Men det kan jo være de har fundet en niche der, og at de sender skrot til Polen og får det renoveret, eller hvad ved jeg.

• #3   5. feb 2010 Det er noget med at de sælger biler til udlandet, så mon ikke de får pengene hjem igen på den måde.. Men syns nemlig det lød til at være fint..

Brian V.. Havde nemlig også den i baghovedet: " Når noget lyder for godt til at være sandt, er det som regl også..

• Thomas G
    Thomas G Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #4   20. apr 2010 Ved godt det er en lidt gammel tråd, men vil lige sige at de hverken overholder tid eller pris

Herunder er en beskrivelse/anmeldelse som viser min erfaring med dem, den er kopieret fra en anmeldelse min kæreste lige har lagt ind på trustpilot.dk.

http://www.trustpilot.dk/review/www.autoremove.dk

Jeg talte d. 6 April med Josh fra autoremove.dk om at hente min bil som lige var blevet kasseret i syn hvorpå han fik alle bilens detaljer, hvorefter vi aftalte at bilen ville blive afhentet inden ugen var omme, og som jeg ville modtage 3.000 kr for, sammen med en kvittering på salget.

Da bilen endnu ikke var afhentet mandagen efter, ringede jeg endnu engang til Josh, som undskyldte mange gange, og lovede at bilen ville blive afhentet samme aften.

Tirsdag var bilen stadig ikke afhentet og jeg ringede endnu engang til Josh, og fik beskeden at hans autotrailer var brudt sammen, men at bilen ville være afhentet inden ugens udgang.

Efterfølgende mandag, altså 13 dage efter min første samtale med autoremove.dk, var bilen stadig ikke afhentet, så endnu en opringning til Josh var nødvendig, her lovede han at hans chauffør ville komme efter bilen den følgende dag.

Da denne så endelig dukker op, kigger han på bilen og konstatere at han ikke vil give mere end 2000 kr for den, grundet dens stand, som jeg jo allerede havde gjort hans arbejdsgiver opmærksom på, og som jeg jo var blevet lovet 3000 kr af 14 dage forinden.

Dette udmunder i en lang diskussion med pågældende chauffør, men da jeg ikke var interesseret i at have bilen stående længere, blev vi enige om et kompromis på de 2500 de lover som minimum på deres hjemmeside.

Herefter må chaufføren fremstille en håndskrevet kvittering på at bilen er afhentet, da jeg jo var blevet lovet en sådan og de "desværre ikke havde flere tilbage i bilen".

Tsk tsk tsk, det er i vært fald sidste gang jeg handler med autoremove.dk

• #5   21. apr 2010 Tja.. Kan så selv tilføje at jeg, to gange, har skrevet til dem.. Men intet har jeg hørt.. Men nu er det også lige meget, da min svoger har købt den og vil sætte den i stand.. Men syns det er for ringe at de ikke engang svarer..

Kommentér på:
Erfaring med Autoremove..?

Annonce