{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.507 visninger | Oprettet:

Kæft hvor er folk dobbelt moralsk... {{forumTopicSubject}}

Ja faldt lige over klippet her inde som hedder "Politi efter adils supra"

en supra som ja som mange vil sige trykker den totalt af med politiet som prøver en eftersættelse...

Men lagde så også mærke til alle de Små intelligente bruger her på BG som kommenterede klippet med at det var sygt fedt og se på...

Sjovt nok er det de samme som sikkert ved de danske ulykker hvor andre fjolser har mistet kontrollen over deres bil og blevet måske 1-4dobbelt morder sidder og rækker ned og siger at hvad fanden det da ikke ligner noget og køre sådan....

Det hænger jo ikke sammen og syntes det ene øjeblik det for vildt fedt og næste øjeblik sidde og spille højhellig og sige ej altså så noget der skal man bare ikke gøre man skal kun køre så man har kontrol over bilen...

Ja jeg er ikke en af dem som kan se det fede i og udsætte andre uskyldige medbillister/borger for fare. Det har INTET og gøre med at jeg er en kedelig type...

Det viser bare jeg i det mindste har lidt hjerne....

Nu sidder der nok mange og tænker "ej jammen hallo du har sku da sikkert også selv kørt for stærkt".

Ja det har jeg 1-2 gange men hvor man kunne se stykket jeg kørte på var fri for biler og det var kun på kort afstande men fandme ikke noget jeg oplader og får mine venner til og være rygklappere...

Tjek selv det andet klip - Jeg har kun hovederysten til overs for folk som er dobbelt moralsk som ja skrevet ovenfor det ene øjeblik syntes det fedt og se en der udsætter alt og alle for blive flået fra deres familie og næste øjeblik sidde og lege klog og sige så noget kørsel er ikke acceptabelt...

,,,,,,,,,,,,,,,, & ................ Er gratis og til selv og sætte ind smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæft hvor er folk dobbelt moralsk...
Kommentér på:
Kæft hvor er folk dobbelt moralsk...

Annonce