{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.601 visninger | Oprettet:

Argh, politiet er sgu for irriterende! {{forumTopicSubject}}

Er lige blevet stoppet endnu en gang, for 10 min siden..
Nu er det sgu så småt ved at gå mig på nerverne..
Jeg bliver stoppet hele tiden, og der er aldrig noget at komme efter.
Det bare fordi man lige har en grå bil med gule døre, så er det main target uanset hvad der ellers køre rundt omkring.
Strækningen der køres er fra odense til nordfyn, godt 21 km.

i 2009 blev jeg stoppet i alt 31 gange og i år er det blevet til 7 gange indtil videre.
Alle gangene på vej hjem fra job om natten.
Køre hvad jeg må, har sele på., bilen er nysynet og har ikke lavet ballade. så det er sgu bare lidt irriterende at skulle jagtes sådan hele tiden!.
De må sgu da lige snakke sammen med deres kollegaer og sige ham med de gule døre er top dollar smiley grr.

andre der har samme irritations momenter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh, politiet er sgu for irriterende!
  • #1   9. feb 2010 Det var da den del gange du er blevet stoppet!

Er blevet stoppet 3 gange på 13 år!

• #2   9. feb 2010 sådan tror jeg også min statistik var før jeg fik natarbejde. Så dem stort set aldrig med blink på i mit bakspejl..
    ..men nu smiley suk. Gider ikke bruge tiden på det, jeg vil bare hjem. hehe.

• #3   9. feb 2010 Nej, måske er der ikke at komme efter hos dig, men på 99% af alle gejlede biler, er der jo altid et eller andet ulovligt de kan skrive dig for, derfor er de altid obs på den slags, men det ved man jo godt.

• #4   9. feb 2010 Lyder ret ekstremt.

Kan man ikke henvende sig til det lokale politi, og gøre dem opmærksom på dit problem? Selvfølgelig skal de gøre deres arbejde og tjekke mistænkelige biler, men 31 gange på et år er satanedeme mange gange.

• #5   9. feb 2010 30 gange på et år er mellem 2-3 gange om måneden, hvilket vel ikke er unormalt, hvis man har en gejlet bil og kører rundt på de steder hvor der er meget politi.

• #6   9. feb 2010 jo kan da godt være man skulle rette henvendelse til dem om problemet, hvis det da er noget de gider bekymre sig om.
    For det er 100% garanti, hvis jeg støder på dem mens jeg er på vej hjem, så vender de om og køre efter mig.

• #7   9. feb 2010 *Mac*
    den er ikke gejlet. Har sort kølerhjelm på uden øjenskygge, køre med sorte stål fælge, den er ikke sænket, men har gule døre og kun meget lidt tonede ruder i de 3 bagerste. det er det.

• #8   9. feb 2010 Jeg ved en indvandrer i Kbh fik "tilhold" mod politiet fordi de havde stoppet ham mere end éngang om dagen i to uger (i øvrigt uden at kunne finde noget ulovligt), som bevirkede, at de skulle have en mere end god grund til at stoppe ham.

Undersøg, om du ikke kan få det samme.

Tro dog ikke, at du får carte blanche smiley

• #9   9. feb 2010 Den er ganskevist grim smiley men det er jo en anden side af sagen. hehe.
    men den skulle kunne synes, hvilket den lige er blevet. derfor er der ikke rigtig noget at komme efter mht gejl.

• #10   9. feb 2010 • NegerKim •
    okay, det skal da helt klart undersøges. så den "chikane" kan stoppe

• #11   9. feb 2010 Eller politiet (de pågældende betjente) fik et tilhold mod ham mener jeg selvfølgelig, d0h.

• #12   9. feb 2010 det er å uheldigvis forskellige der stopper mig.
    den ene gang holdt de bare på en sidevej med slukket bil, og kom kørende forbi, der kom de lige hurtigt efter og lå i røven på mig 1km ca, så blændede de op for deres spot på taget, og så holdt jeg så ind til siden, men så forsatte de bare forbi.

• #13   9. feb 2010 Så længe du har den bil, bliver de ved. Indtil du er på fornavn med dem...

• #14   9. feb 2010 så må jeg sgu skrotte den og få en ensfarvet bil smiley
    eller må jeg spørge dem om navn næste gang smiley

hm. sagde godt nok i dag, om det var en trend at grinde mig sådan hos politiet, for de stopper mig hele tiden.
    men ham den unge elev så lidt forvirret ud og gik over i deres patruljevogn med mit kørekort uden at sige så meget. hehe.

• #15   9. feb 2010 Hvad er det for en bil som du kører i?

• #16   9. feb 2010 Grå bil med gule døre, om natten.... skriger jo nok også efter at blive stoppet? eller er det bare mig ?

Jeg er ikke blevet stoppet de sidste 3 år... og de kører tit bag eller foran mig. der har bare ikke været noget. ikke engang selvom de tydeligt kan se jeg kører uden nummerplade foran. det har jeg gjort ´8 mdr nu.

• #17   9. feb 2010 Da jeg lige havde fået kørekortet blev jeg næsten stoppet hver eneste gang jeg var ude og køre i ca 4mrd. og så tror jeg næsten alle betjente i kbh kendte bilen, for så var det kun når jeg ikke overholdte regler eller kørte en anden bil, Rekorten, blevet stoppet og tjekket og fik lov at køre igen, køre under 100m og bilver stoppet af en anden pertrulje!!!

• #18   9. feb 2010 Hvis det er i Golfen du bliver stoppet, så forstår jeg det godt smiley
    Den er altså også gejlet rimelig meget op.

• #19   9. feb 2010 havde samme "problem" da jeg arbejde nat, til sidst blev jeg så forbandet træt at det at jeg kørte op forbi stationen som lagde ca. 5 minutter fra mit arbejde, og sagde til vagthavendene om han ikke godt gad medele at nu kørte jeg hjem om han godt lige gad meddele hans kolleagere det så jeg slap for at blive stoppet!, han gloede bare underligt på mig. sagde at det var en xsara med nummerplade XXXXXX og at jeg nu var blevet stoppet ca. hver 2-3 nat de sidste 3-4 uger og ikke gad det pis mere for havde fandme andet at tage mig til på den tid af natten end at snakke med dem,

så politiet den aften men blev ikke stoppet, og heller ikke de næste 8 måneder jeg var der. smiley

• #20   9. feb 2010 da jeg havde min blå taunus blev jeg stoppet ca 4-5 gangen om ugen og der var aldrig noget om komme efter men de skulle se motoren vær gang og den ene gang var de 20 min om og gå bilen igemmen uden og finde noget

• #21   9. feb 2010 Kan du ikk prøve og sige pænt til dem at du er blevet stoppet så mange gange efter hånden om de ikk godt vil la vær med og tjekke dig så tit. Evt skrive det ned hvornår du er blevet stoppet

• #22   9. feb 2010 Hehe jeg kører rundt i en grå corolla med hvid dør og 2 hvide forskærme, manglene bagkofanger. Og jeg er aldrig blevet stoppet smiley og de kører rimeligt tit bag mig, der var dog en dag hvor de satte blink på bag mig for at stoppe mig, men der var jeg så heldig at der var en brian der valgte at køre over for rødt smiley

• #23   9. feb 2010 et altenativ er jo også at male bilen så den ser pæn ud så slår man også to fluer med et smæk en fin bil og måske fri for politiet
    eller event også spørge dem hvorfor de stopper dig hele tiden

• #24   9. feb 2010 Fordi du kører rundt i en JOHNNY bil... smiley

• #25   9. feb 2010 Jeg har hørt fra nogle, at politiet har en bestemt type som de går efter, når de kører rundt sådan om natten. Typisk folk der mangler penge, som er på vej ud til at begå indbrud og den slags.
    Hvis din bil, ved at være flerfarvet udstråler at du måske ikke har det store økonomiske overskud i hverdagen (ligemeget om det passer eller ej, det gør det jo sikkert ikke) og de ser (eller formoder) at du er er yngre mand, passer du lige ind i den profil, og derfor vil de typisk stoppe dig. Jeg vil på det kraftigste råde dig til at lade være med at have knive og andre mistænksomme værktøjer i bilen, hvis de skulle besluttet sig for at gennemsøge den, da det kan give nogle urimelige straffe for en som typisk er uskyldig.
    På den ene side kan man tale for, at det er irriterende for dig at blive stoppet så ofte.
    På den anden side kan man tale for at politiet gør deres arbejde, og ved andre personer med urene hensigter forhindrer indbrud i bopæle og køretøjer, som jo også er til stor glæde for andre.

Men kan godt forstå din irritation. Prøv at tage en stilfærdig fornuftig samtale med den lokale station, og hør hvad du har af muligheder.

• #26   9. feb 2010 Daniel J
    det er den grå polo i min profil, billede med de gule døre kan ses i profilen med golfen. men den har ikke de fælge eller kølerhjelm på mere, det er standard det hele, + den ikke er sænket.

Rasmus ( Mégane Cab til salg )
    hehe, det kan da godt være man skulle udskifte bilen så smiley for penge er skam ikke årsagen til bilen, det er bare pga jeg spare op til andre ting, så er den så dejlig billig. grim er desværre blevet uungåeligt med tiden.
    og til den pris sådan en polo 2 coupe har, der gider jeg ikke gøre noget ved den.

• #27   9. feb 2010 Kennet L
    nice smiley det er godt gjort. burde gøre det samme. køre også på en vej 5 min fra stationen. så kan da tænkes det virker i det tilfælde her også, hehe.

• #28   10. feb 2010 jeg er aldrig blivet stoppet og køre i en hurtig bil med nolge dele på så den lyder godt og køre forbi politi stationen 5 gange dagligt hehe

• #29   11. feb 2010 Se det fra den positive side... Hvis din bil en dag bliver stjålet, så er der stor chance for at politiet hurtigt fanger tyven når han sidder i din bil smiley

• #30   11. feb 2010 Henric : Hvorfor kører du også på svenske plader i DK??

• #31   11. feb 2010 Thomas W: Et gæt vil være, at han bor i Sverige, men arbejder i DK en stor del af tiden...

Liiiidt dumt spørgsmål.

Kommentér på:
Argh, politiet er sgu for irriterende!

Annonce