{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bluetooth headset..
  • #1   11. feb 2010 radio kan du ikk men mp3 kan du godt.

• #2   11. feb 2010 Hm okay.. er sådan et Headset fra Jabra godt nok? Det skal ikk bruges til at rende rundt med dagligt, men til at ha i bilen, hvis man nu sku snakke mens man kørte..

• #3   11. feb 2010 tjo det vil jeg da mene det er ok , men gav godt nok 900 kr for min men hvis du ikk skal bruge den i hele tiden så er det fint nok..

• #4   11. feb 2010 Sagtens..

Du kan købe nogle Jabra headset hos os (telenor i Slagelse) som er på tilbud i øjeblikket til 129 kr.. Ved ikke om det tilbud også kører i andre telenorbutikker

• #5   11. feb 2010 Kuhlmann det er netop det jeg snakker om smiley

Men det er kun, så man slipper for håndholdt telefon, hvis nogen sku ringe mens jeg kører.. gider ikk rende rundt med det døgnet rundt smiley

• #6   11. feb 2010 Fungerer det helt fint til.
    Du skal dog huske at det stadig ikke er lovligt.. da et bluetooth headset går under kategorien headset, og for at det er lovligt skal det gå under håndfrit udstyr mener jeg.

Men stadig helt klart bedre end at snakke i mobilen mens man kører... Desuden er det et rigtig godt headset til prisen

• #7   11. feb 2010 Du skal dog huske at det stadig ikke er lovligt.. da et bluetooth headset går under kategorien headset, og for at det er lovligt skal det gå under håndfrit udstyr mener jeg.
    ???????????

• #8   11. feb 2010 @ Kuhlmann den må du sq lige forklare ..

Reglene er ganske klare. Man skal bruge handsfree udstyr. Om det så er over BT eller trådet headset er lige meget.

Og grunden til at der normalt skal et alm headset i mobilen for at kunne høre radio er at man bruger headset's ledning som antenne . men om man så kan overføre lyden til et BT headset aner jeg ikke . men det kan man jo prøve sig frem med. under div opsætninger.

• #9   11. feb 2010 ja og han arb med det

• #10   11. feb 2010 ville vove at påstå, at et BT headset er håndfrit? (: men så ku det være, jeg sku købe sådan et smiley

Mht radio og ledning, fandt jeg godt ud af det.. Det er fordi jeg har købt mig en LG telefon.. så er slet ikk inde i menuerne endnu ;:D

• #11   11. feb 2010 Ja det er lovligt at bruge. jeg ville så tjekke om det er muligt at finde et BT fra samme leverandør som mobilen . Og på den måde kun skulle have en oplader i bilen til cigar stikket.

• #12   11. feb 2010 @ erling J Muligt at han arbejder med det , men så burde han sætte sig ind i reglerne. Hilsen en Old mobil nørd med 20 års erfaring i mobil telefon udvikling.

Men det er ikke alle i deres butikker der score mere end 03 i kvikhed. Skulle for nogle år siden have en antenne til indvendig rude montering til mine forældres bil.
    Så ind til sonofon shoppen i Aalborg. Jeg vil gerne have den og den model antenne. Jamen vi sælger flere af den type der sidder på begge sider af ruden. Muligt jeg vil have den anden. Jamen den er jo dyr.

FOR fanden, hent den antenne. Sq da mig der skal betale din klovn.

• #13   11. feb 2010 Erik P
    Fiks da din egen kvikhed før du udtaler dig om det !

For at det skal være lovligt SKAL din mobil være monteret i en holder, og må ikke ligge i f.eks. en holder.. DERFOR hedder det håndfrit udstyr når det skal være lovligt.. BT headset er ikke lovligt medmindre mobilen bliver monteret i en holder.. så klap gællerne karlsmart med 20 års erfaring, fordi du har da åbenbart ikke lært noget af de 20 år

• #14   11. feb 2010 *lomme.. der skulle stå "må f.eks. ikke ligge i en lomme

• #15   11. feb 2010 en holder hvad har det med håndfrit udstyr

• #16   11. feb 2010 Absolut ingenting.. men problemet er at sådan er den danske lovgivning, den siger at for at det er lovligt at snakke i mobil i bilen skal mobiltelefonen være monteret i en holder.

• #17   11. feb 2010 ja det ved jeg godt men det har jo intet med BT eller ledning

• #18   11. feb 2010 så hvis min telefon er monteret i en holder, så må jeg gerne bruge et BT headset, men ikk hvis den ligger i min lomme?

• #19   11. feb 2010 Lige præcis anders.. Det er først lovligt i det øjeblik den er monteret i en holder..
    Men vi kan hurtigt lige enige om at så snart du har et BT headset i stedet for at holde den i hånden er det langt bedre..

• #20   11. feb 2010 Jøsses Kulhmann. Mon ikke du skulle lære at rådgive folk.

Du svare som en der intet aner. manden spørger om BT er kan bruges

Om mobilen så skal være i en holder eller ej har intet med sagen at gøre.

• #21   11. feb 2010 Han spørger om BT kan bruges og det har jeg givet mit svar på aller øverst.
    Da han sagde at det skulle bruges i forbindelse med at køre bil bliver jeg jo nødt til at fortælle ham at det bare ikke bliver lovligt af at bruge et BT headset.

Det som du siger er det samme som hvis jeg går ned i banken og låner 20.000 kr... bankmanden fortæller bare ikke at der er 10% rente..

• #22   11. feb 2010 Og dine ord med at skrive at det er langt bedre at have BT end holde i hånden.

Det er ikke lovligt at holde den i hånden under kørsel. Så er ikke en mulighed man kan bruge.

altså er der 2 muligheder tilbage BT eller headset.

Og om så mobilen er i en holder eller i min lomme/ taske er et fedt.

Men ja den skal være i en holder så den ikke kan lande på gulvet under en opbremsning.

• #23   11. feb 2010 Jeg tror ikke du forstår mig.
    Det er ulovligt at bruge et BT headset, eller et hvilket som helst andet headset under kørsel hvis ikke mobilen er fastspændt i en holder.

• #24   11. feb 2010 Kuhlmann,

Der var faktisk en artikel i FDM bladet for ca et haldt år siden der beskrev at loven var ændret således at der ikke var et krav om at telefonen skal være monteret i en holder.

• #25   11. feb 2010 Hmm okay, skal ikke kunne sige om loven er blevet ændret inden for de sidste par mdr... men jeg var på kursus for ½ år siden hvor jeg fik det at vide, så det skal være blevet ændret siden der...

• #26   11. feb 2010 Jeg takker for jeres svar smiley Om den skal sidde i en holder eller ej, er lige meget smiley tak for jeres hjælp smiley

Kommentér på:
Bluetooth headset..

Annonce