{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

uheld? {{forumTopicSubject}}

mig og min ven kommer kørende inde fra byen og skal hjem til brøndby øster klokken 00.20 ca. vi kommer kørende på roskildevejen i venstevognbane med en fart på 60-65 km/t. lige foran damhus krogen kører en bil ud fra vejen, og skifter helt ude fra siden af og helt ud til yderste vognbane hvor vi er. jeg når at få bremset ned og prøver at undvige men jeg kan ik redde det og jeg får ramt på ham.
vi stopper begge biler op, og han siger det er os der kørte overfor rødt og de havde grønt .. det værste er at der hvor han kører udfra må der ik kører biler ind, og der er ingen lyskryds, så han har i virkeligheden ubetinget vigepligt
men vi får snakket lidt og kan ik enes, de siger at vi bare skal ordne det i mellem os, og vi vil gerne ha forsikring skal indblandes, for vi ved vi har ret!
det var mig der kørte bilen, men bilen er min vens som er en slags arbejdsbil som kun han må kører. jeg kørte kun bilen fordi han havde det skidt.
men vi får så ringet til politiet og de siger de vil være der inden 10-15 minutter, ham vi kørte ind i siger at han har travlt og han ik kan vente.. vi skriver hans reg, nummer ned og får hans navn og mobil. i det vi kører kan vi se politiet kommer, så vi vender om og får snakket med dem.
politiet kan ik rigtig gøre noget siger de, for vi har ingen beviser..

hvad er bedst at gøre? er total lost lige nu!!
håber i kan hjælpe




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uheld?
Kommentér på:
uheld?

Annonce