{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.841 visninger | Oprettet:

ovnlåge sprængt??? {{forumTopicSubject}}

ja var ved og lave aftensmad i går.
skal lige kigge til det der e ri ovnen åbner lågen og mærker da jeg så er ved og lukke lågen igen sprænger den yderste glas plade med et ordenligt brag.
jeg nåede ikke engang og lukke den i så det er ikke fordi den er smækket for hårdt.
det burde ikke kunne ske syntes jeg jo ikke men er det pga lågen er så varm og den pludselig får "kulde"??.

udover det fik jeg travlt med og få hunden væk der gik rundt oven i det, og børstet glasskår ud af hovedet på min 3 uger gamle søn som kiggede på far lavde mad.
samt det der var i ovnen var ved og være well done:-)
panik panik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ovnlåge sprængt???
  • #1   20. feb 2010 Derfor skal vi mænd ikke opholde os i køkkenet !!

• #2   20. feb 2010 det har jeg også prøvet med støvsugeren

• #3   20. feb 2010 pga damens ringe evner på det område jeg kommet ind i billedet desværre

• #4   20. feb 2010 hvor er sammenligningen lige i det martin hehe

• #5   20. feb 2010 Det var et sygt stykke glas !!!! Ornli´ sygt !

• #6   20. feb 2010 det må man sige ornli´syg gangster glas

• #7   20. feb 2010 Så må du sku få en opdraget ordenligt, eller sende en klage til svigermor.. Det må jo være hendes opgave at sørge for at hun lærer sådan noget... smiley

• #8   20. feb 2010 der har sikkert være nogle spændinger i glasset
    og det med madlavningen der har jeg det samme problem hvis man vil have noget ordentlig mad må man sku selv lave det alle kvinder skulle sku sendes på madlavninga kursus men heldigvis slipper man for rengøringen :O)og det er jo ikke så ringe enda

• #9   20. feb 2010 Nedtur med din ovn :o) så går det jo ud over madlavningen indtil den er lavet.

pas på med at have dit barn med i køkknet når du laver mad, det går monster hurtigt og så er dit barn kommet til skade, husk på at de bliver skoldet allerede ved 40 grader varmt vand.
    Vi var selv på et Falck kursus via falck baby care og fik hørt nogle ubehagelige tilfælde om børn der var kommet galt afsted, og siden det kursus er det yderst begrænset at vores egen datter er med i køkknet når der laves varmt mad.

• #10   20. feb 2010 Alle hvidevare er programmeret til at eksplodere når de er ovre garantiperioden. Dem der ikke gør det, er pga ham som instiller bomberne havde fri den dag de blev produceret...

• #11   20. feb 2010 kim b
    der kan ske ulykker alle steder og selvfølgelig specielt i køkkenet og hvis man ikke lære sine børn at lave mad så lære de det sku aldrig man skal bare være opmærksom på hvad de laver der er sku ingen børn der dør af at skære sig selv selvfølgelig kogende vand er ikke lige det bedste for dem men sørg for at de er i den rigtige højde og så de ikke falder ned og lær dem at holde øje med tingene og så hold selv øje med dem
    jeg taler af erfaring har selv 5 børn og en kone der heller ikke selv kan/gider lave mad så har tit selv et par unger til at hjælpe mig og det belønder dig/ungerne selv i det lange løb da de lige pludselig er en hjælp og de kan selv lave mad til dem selv

• #12   20. feb 2010 Dan R
    kan kun være enig med dig om at det er ris til egen røv hvis de ikke lærer at lave mad, men nu er der forskel på en på et par måneder og så en på et par år når vi snakker varmt mad der er i ovn eller på komfuret.
    men der er jo nogle meget simple regler som man bare skal huske på b.la.
    dreje håndtaget på sine pander ind over køkkenboret så ungerne ikke lige får vippet indholdet ned over sig fordi det er spændende det der sker over hovedhøjde.
    sørge for at kniven ligger helt ind til væggen så samme situation som den med panden ikke sker.
    det er sådanne ting som man ikke altid lige tænker over før det er forsent, så derfor kan jeg kun anbefale at man tager sådan et kursus og ser tingene fra en "fagmands" side - altså falckrederen.

de omtalte b.la. en episode hvor en mor skulle hælde det kogende vand fra kartoflerne og skulle vende sig i køkknet med gryden, her knækkede det ene håndtag på gryden og alt vandet røg ned over deres 5 måneder gamle baby som hyggede sig på køkkengulvet - 60 % af barnets krop blev skoldet og det tog det meste af 1,5 år før hun var kommet sig over episoden.

• #13   20. feb 2010 link til falck
    http://webshop.falck.com/privat/Smaborn

• #14   20. feb 2010 Det er en syg verden vi lever i... Hvad fa'en laver du i køkkenet?

• #15   20. feb 2010 det er et jihad glas det springer sig selv i luften, du skal passe på der er rigtig mange af dem i øjeblikket så du skal holde øje når du køber et nyt.

Kommentér på:
ovnlåge sprængt???

Annonce