{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.597 visninger | Oprettet:

En psychopat mindre på vejene...! {{forumTopicSubject}}

Godaften!

Jeg vil lige fortælle om en "komisk" episode jeg oplevede da jeg cruisede rundt i de gamles zafira idag, selvom det kunne have endt noget så galt.

Jeg holdte i et lyskryds ved ballerup-centeret idag og skulle svinge til venstre, jeg får grønt lys og triller ud i midten af krydset hvor jeg holder tilbage for 2 stk modkørende der kører lige over. Så begynder jeg mit venstresving samtidig med at jeg lige orientere mig til højre. Her ser jeg så den mindste fiat komme flyvende med god smæk på og røg fra alle 4 hjul (blokkede bremser). Han glider direkte over for rødt med over 50 kmt og direkte mod min højre forskærm. Han får så lige præcis drejet uden om min bil, men da han prøver at rette op igen så fortsætter hans stakkels fiat ligeud, og frontalt ind i en KÆMPE bunke sne/is.
Min første tanke er at jeg må skynde mig ud og se om han er ok, men inden jeg overhovedet får åbnet min dør så er han allerede ude af sin bil. Han kigger så lynhurtigt på sin krøllede front hvorefter han går FULDSTÆNDIG AMOK. Han står og råber og skrige imens han losser til sin bil. Han råbte bla noget med hvor JEG havde glemt mine briller. Så vender hans sig så om og kigger direkte på mig som er på vej ud af min bil. Han begynder truende at gå over mod min bil imens han råber videre af mig. Da han så kommer over til min bil så sparker han ud efter den ved højre baghjul, men rammer ikke første gang. Jeg står ved førerdøren og skynder mig bagom bilen, lige idet jeg løber rundt om så griber jeg fat i min bagerste tagbøjle og hiver mig selv over mod ham, og kan på den måde få pænt godt smæk på det tryk-spark jeg sendte afsted mod ham. Det kunne så ikke havde ramt bedere og sad lige midt i sækken, hvilket sender ham helt ud af balance fordi han selv stod og prøvede at sparke samtidig. Så da han er liiiige ved at ryge bagover så begynder han at løbe baglæns for ligesom at få benene ind under kroppen igen og genoprette balancen. Han får bare taget en hel del skridt og får også godt med fart på. Han når det så ikke og falder ligeså lang han er, problemet var bare (for ham) at han var løbet baglæns tilbage mod sin egen bil. Og han var lige præcis kommet tæt nok på til at han knalder sit baghovede direkte ned i sin egen stålfælg og går ud som et lys. Han når dog kun lige præcis at ramme jorden før jeg får et skub i ryggen og ryger i jorden. Da så jeg kigger op så troede jeg først at det var Anna Pihl, men det var dog bare en alm betjent, med kollega.(lignede anna på en prik).
De siger så jeg skal blive liggende imens de tjekker til ham den anden. Han vågnede så ca 10 sek efter han gik ud, men da han slog øjnene op kiggede han på 2 betjente som allerede havde givet ham håndjern på. De satte ham med det samme ind på deres bagsæde og kom over og gav mig en hånd med at komme op. De fortalte så at de havde holdt som nr 2 bil bag ved mig, og de havde set ALT. Det var der så også 50 andre mennesker der havde da det skete lige foran en indgang til centeret.
Så politiet tog lige nogle hurtige noter fra vidner, og så skrev de min forklaring og fik mit nr hvorefter de sagde: godt selv-forsvaret, og god dag... smiley

De ringede så nogle timer efter for at sige at ham gutten var helt væk på sne, og at han var eftersøgt for væbnet røveri mod en tank i jydeland, så han fik lige et hotel-ophold. De spurgte også om jeg ville vidne i en evt retsag, selvom de ikke mente at det ville blive aktuelt da 2 betjente var øjenvidner til det hele.. smiley

BTW
Han var indvandrer, men dette er underordnet. Gider ikk høre nogen racistiske bemærkninger!
Desuden var han 33 år, så kanon moden af sin alder....øøøh NEJ!
Han fik en lille bitte flænge i hovedet og en KÆMPE bule, det var alt!


Ubehagelig oplevelse....
Men af en eller anden mærkelig årsag, så tager jeg konstant mig selv i at sidde og tænke:
HA HA HA, SÅ KAN DU FANME DA LÆRE DET DIN KLAPHAT, PAS PÅ DU IKKE TABER SÆBEN....HAHAHA!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En psychopat mindre på vejene...!
Kommentér på:
En psychopat mindre på vejene...!

Annonce