{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

FUCKIN SKOD DAG ! {{forumTopicSubject}}

Ja nu blev det min tur til at få en rigtig lorte dag, men heldigvis endte den faktisk rimeligt godt.. Så vil dele historien med jer smiley

Min dag startede med at jeg blev vækket ved at min mor bare sagde jeg skulle op og jeg spurgte hvorfor, da hun fortalte at der havde været indbrud på min fars værksted hvor han har firma, og de havde stjålet min Lillebrors 125ccm Crosser smiley Så jeg tænkte bare FUCK og fløj op og fik tøj på og vi fløj der over, da vi kommer over begynder jeg at gå rundet i området og kigge efter den da der ikke var særligt meget benz på så det kunne jo være. Da jeg så kommer ind får jeg så også af vide at de har prøvet og hugge en anden knallert der stod der ovre som min bror skulle lave, men den var tappet for benz så de nåede 50m før den gik død og de efterlod den lige så fint med nøglerne på tankdækslet.
De er så kommet ind igennem vores hoveddør der ovre hvor de har knaldet ruden og åbnet fra indersiden, og det eneste de stjal var en gammel mobil og crosseren og så havde de drukket en halv cocio og hældt resten ud over en væg ! (SNOTUNGER!)
Så går vi igang med at sende beskeder rundt om hvis folk hører eller ser noget skal de sige til og der blir lagt dusør ud til den der kunne fortælle præcist hvor den stod.. Vi blir logisk nok ringet op mere eller mindre hele dagen af folk der er ude og lede og vi har selv været ud trave det halve af kalundborg igennem. men det eneste vi finder er en stjålet bil der var smadret og en anden stjålet bil smiley Men så kl. 17.05 ca. blev vi ringet op af en af min brors venner at han havde set den flyve forbi ude ved ham et godt stykke væk, så far, brormand og mig ud i bilen og så bare afsted mens vi var i telefon kontakt med ham der ringede som lå og fulgte efter dem kørte på maskinen så da vi kom der ud så vi den ude på en mark og mig og min bror tonsede afsted, men de besluttede sig og køre igen, og jeg løb videre ind over en sjaskvåd mark, men min far og bror satte efter dem i bilen igen, så holdte de ind til siden mens jeg løb efter dem..
Da de indså hvor mange vi lige pludseligt var så besluttede den ene sig for at hoppe af og prøve og liste væk til fods, men ham fik min far heldigvis fat i kraven på mens ham der havde fulgt den stadig jagtede crosseren.
Der blev ringet efter politiet og vi fortalte som det var at vi havde fat i ham og aldrig om jeg havde set dem komme så hurtigt ud og respekt til Politiet for det !!
Men så da ham på maskinen blev lidt for overmodig så endte det med at han stod på røven på maskinen og han måtte stikke af til fods godt forslået ! HELDIGVIS !! men han kendte området bedre end os så han stak fanme af fra os, men vi fik maskinen tilbage, men vi har ikke fået set om de har smadret noget på den, men den skal takseres i løbet af næste uge så der finder vi ud af det..
Men ham hvalpen vi fik fat i var så en som de forskellige kendte incl min bror.. Ham der havde kørt på den var også en som både var kendt af politiet og af os, og politiet fandt den gamle mobil på ham vi fangede så det var dem der havde lavet brækket.. Skide små snot unger og det var så svinsk at ham der kørte på maskinen havde søgt arbejde hos os !!! FUCKIN TYVEKNÆGTE HÅBER I BRÆNDER I HELVED ! OG HÅBER AT DU SLOG DIG SÅ INDERLIGT DIN MØGDYR I STYRTET !!!!

Undskyld hvis det virker kaotisk at læse, men fuck det irriterer mig at man ikke kan have noget i fred selvom vi fandt det hele incl de skyldige.. Husk jeres venner og omgangs er guld værd !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCKIN SKOD DAG !
  • #1   27. feb 2010 Haha nice at i fik fat i den ene smiley

• #2   27. feb 2010 forpulede snotunger... dem skal vi sikkert betale til resten af vores liv.. de bliver sku aldrig til noget

• #3   27. feb 2010 Ja, det er utroligt hvad folk vil gøre sig til kriminelle for. En halv Cocio, f.eks.

• #4   27. feb 2010 Martin haha ja for satan, han var heller ikke så stor og farlig da vi fik fat i ham xD Men det sekund han fik af vide hvis crosser det var de havde stjålet er du gal han blev bleg i ansigtet xD

Koch: ja desværre ! Om ham den ene er allerede et totalt fuck op ham vi ikke fangede..

Men det er lidt fucked at bagefter vi havde givet dem videre til politiet fik vi af vide at han var blevet smidt ud af en specialskole for at gå med kniv i skole konstant smiley

• #5   27. feb 2010 Sådan skal det være. så kan de sku lære det. og godt i fandt dem

• #6   27. feb 2010 jeg havde givet de snot hvalpe en ruske tur så de aldrig havde stjålet så meget som en pose slik igen.
    forpulede møgunger

• #7   27. feb 2010 Ryan: ja det var fanme heldigt ! for mens vi kørte rundt og jagtede dem kørte der en mercedes rundt med en stor lukket trailer rundt og flyttede sig fra sted til sted lige i området af hvor vi var, og da politiet kom så kom den væk i en helveds fart, så man ved sgu ikke om de har været for at hente den.. en evt. køber måske smiley

• #8   27. feb 2010 Mathias P: tro mig det var også det der var mest stemning for da vi stod der og min bror var også ved det hvis jeg ikke havde revet fat i ham.. det går ikke at flække sådan en snothvalp når man allerede har ringet til panserne smiley

• #9   27. feb 2010 nej har haft det på sammen måde. har prøvet at få stjålet min gamle ciao hvor vi fandt ud af hvem det var samme dag. han viste sig ikke ude for en dør i et par uger og skyndte sig at give den ciao væk så den så jeg aldrig igen smiley

• #10   27. feb 2010 han blev så knaldet for alle mulige andre stjålne scooter et par måneder efter hvor politiet "tilfældigvis" havde fået afvide han havde nogen scooter stående der ikke tilhørte ham

• #11   27. feb 2010 det er ligesom hvis man skal sælge noget så tar jeg det altid væk/ud så folk ikke kan se hvad man har ikke forde det er noget specielt men det skulle lige passe man kom hjem og hele hytten var ryttet for de nogle tumper lige skulle se noget og så bare skulle lure hvad de skulle nakke og hvor den de skal komme ind så tar ikke folk jeg ikke kender med ind eller noget det er utroligt at folk ikke kan respektere at det ikke er deres og at de faktisk kan gære kæmpe skade men de har sikker ikke noget at tenke med

• #12   27. feb 2010 ja der er noget om. det du siger . fandens sviner

• #13   27. feb 2010 Mathias P: Det er pisse irriterende ! Min bror præsterede at finde en af mine venners Ciao inden for et par timer efter den blev hugget, da han fandt den så var malingen stadig våd ! smiley

Mekanikeren: Det er egentligt også en skide fornuftig plan ! De fatter ikke hvordan det føles når der har været nogle inde og rode i ens ting.. "heldigvis" stjal de kun de to ting, da vi også havde et stort værktøjsbord der var fyldt og et spritnyt svejseværk stående, men det kunne de små pis unger ikke komme ud med, og vi havde en range rover sport holdende på værkstedet som de har været inde i og åbne kadanboksen for at finde nøglerne smiley heldigvis havde vi dem med hjemme ! fuck man hvis de havde løbet med den så var det bil til 300kg der var væk :S

• #14   27. feb 2010 Hmmm havde naboerne ikke set noget? Værkstedet ligger jo i et villaområde.

Man skulle lige have givet ham en tur inden politiet kom...
    Var det ude omkring Årby de kørte rundt?

• #15   27. feb 2010 SÅ fik du noget motion Steven smiley

• #16   27. feb 2010 Paaskebrød: jo det havde de, de havde godt lagt mærke til at der var noget der lød som en knallert der larmede meget der startede (det er en 2t crosser) men de havde kigget ud af vinduet og ikke kunnet se noget..
    Og de havde kørt rundt ved vor frue kirke, KLP, Tømmerup, kærby og Rørby hvor vi fangede ham og fandt crosseren smiley

DenneR: ja det må man fanme nok sige !! løb for fuld skrue på våd mark er fanme hårdt !!

• #17   27. feb 2010 Nåh der ude... sådan nogle snot unger... Altid noget de ikke havde smaret noget af alt din fars udstyr det er jo hans levebrød.

• #18   27. feb 2010 Paaskebrød: Ja fuckin hvalpe ! Og ja det var heldigt !! Men han var sgu mest irriteret over at de havde hugget crosseren for det er bare min brors et og alt..

• #19   28. feb 2010 Villy Bonde: Ja jeg ved godt at tegn sætningen i det er helt af helveds til, men var sgu lige lidt hidsig da jeg skrev det og det gik lidt stærkt smiley

Kommentér på:
FUCKIN SKOD DAG !

Annonce