{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  få lavet tatovering i thailand
  • #1   13. mar 2010 du kan sagtens få lavet tatoveringer i thailand.
    har ikke selv fået det gjort, men har været på tattoo conventioner rundt omkring i europa, hvor der har været kunstnere fra thailand, de har sku været rigtig dygtige..

du skal bare have din sunde fornuft med dig, når du kigger efter den rigtige butik.
    find en butik der ser klinisk ren ud, snak lidt med tatovørene, og HUSK altid at se billeder af det de har lavet (gælder os i DK ) alle tatovører vil altid sige de er de bedste, men uden billeder, er det svært at dokumtere.

er selv tatovør, så burde vide hva jeg snakker om smiley

• kim s
    kim s Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   13. mar 2010 der er skidt at få lavet en tus i udelandet hvis der er noget som du ikke er tilfres med koster det kassen at få lavet om her hjemme

har selv fået lavet en og den skal trækkes op da farven var falmet meget da skorben faldt af og det vil koste ca 3000 og få lavet

hvis den var lavet her hjemme ville det ikke koste noget det er bare og gå der hen hvor den er blevet lavet så skal de træk den op

så det kan ikke anbefales fra mig

• #3   13. mar 2010 Har en ven der har fået lavet en, det er dog ikke den sværeste at lave, men den ser nu meget godt ud.

• #4   13. mar 2010 Jeg har den mening at en tatovering næsten ikk kan være for dyr, bare den er 100 % i orden. Hellere betale noget ekstra og så være helt tilfreds. Har 5 stk. som allle er blevet lavet af rigtige prof. med udstyret i orden. Godt nok til en timepris på 1000, men de er til gængæld fejlfri. Og ved stort set alle danske tatovører er der en opfarvning med i prisen inden for ca. et år.

• #5   13. mar 2010 Jeg ville ikke være bange for selve tattoveringen. De er dygtige og BILLIGE. Problemet er at man er på ferie i et eksotisk land, hvor man i forvejen skal passe på sygdomme og infektioner. Så hvis man får lavet noget dernede skal man huske hygiejnen.
    Jeg var dernede sidste år og min veninde fik en ok stor tuss på benet. Mener den kostede 200.- Dkr og den er sgu stadig flot. Men pas på infektioner.

• Freya C
    Freya C Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #6   24. mar 2019 Nogen der ved hvor gammel man skal være for at få en tattoo i Thailand?

Kommentér på:
få lavet tatovering i thailand

Annonce