{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktier i BIF = VIP??
  • #1   17. mar 2010 synes du selv det er værd at smide penge i BIF? smiley

• #2   17. mar 2010 Faste*

Tastatur fucker.... smiley

• #3   17. mar 2010 Jonas

Det kan umuligt være en dum investering.... det kører jo af røv til nu, og de må da komme på toppen igen inden for fx 20 år.... og så stiger den jo.

• #4   17. mar 2010 Og man skal ikke kigge på det med fodboldbriller jo.... smiley

• #5   17. mar 2010 Drop det invistere i helt noget andet, vi har en del i famillien som har skudt masser af penge derinde, ikke for at tjene penge men mere for at give klubben og ungdoms afdelingen styrke, men bjergård faren og sønnen har nappet det hele, hold dig helt væk, og invistere i Hvidovre IF eller Frem boldklub som virkelig vil noget i fremtiden!

• #6   17. mar 2010 Og jeg kan garantere dig for at du tjener dem meget hurtigt tilbage indenfor 2 år!

• #7   17. mar 2010 Hva vil du dog med aktier i BIF - de går jo ubeskåret til metadon og kanyler.. Neej du, sæt du hellere dine penge hos FC.København. De har lidt flere brikker at rykke rundt med smiley

• #8   17. mar 2010 Steffen, Ja for FCK kommer da klart ud med overskud!!! ( Eller ikke ) - Selvom de har PSE til at støtte...

Sikke da en gang vrøvl at lukke ud!

Det er da nøjagtig NU man skal invistere i Brøndby, da de er ved at vende!

• #9   17. mar 2010 Jabbe. Ja det er netop NU man sku invistere i FCK. Aktien er rekord lav efter alt denne tomult og og dårlige regnskab. Nu don ø på vej ud og de har fået lagt en plan med økonomien så det burde kun ku gå frem nu. Så det netop her der ku være penge a hente. Brøndby? tja ser ikke lige den store nyskabelse eller frengang derinde? de skal nok lige ha styr på det fodboldmæssige først.

• #10   17. mar 2010 Jabbe hvorfor fanden er brøndby ved a vende??? Ingen profiler og ligger og roder rundt midt i ligaen. Kan ikke lige se fremskridt hos dem. De overhalet a flere klubber rundt omkring i landet nu. Desværre for så da gerne de gamle københavner kampe igen som de var i gamle dage. Men så du oddsne på kampen mellem bif og fck? Mener man fik pengene 6 gange igen på en brødnby sejr smiley :-) smiley

• #11   17. mar 2010 Brøndby aktien er nemlig meet lav lige nu ja.... <så det kan næsten kun blive bedere.... før eller siden kommer de jo op igen.... Det ved alle, selv fck fans må jo indrømme det. Spørgsmålet er hvornår..... Og jeg søger ikke nødvendigvis noget der giver afkast om 2 år, men nærmer 5 eller 10 år.... Og så var det for samtidig at få Faste VIP Pladser med buffet og bar og det hele.... smiley

• #12   17. mar 2010 Når bjerregård dør måske? er der udsigt til det? før bliver intet da bedre derude

• #13   17. mar 2010 Bjerregaard han får jo snart sparket, hvis ikke han finder ud af at vende skuden.... Og jo han kan godt få sparket, af bestyrelse og sponsorer og investorer. Og så må vi bare håbe de finder engod en til jobbet, som får styr på det hele og får gode pofiler til klubben,... Og BANG så står pokalen på sin plads på vestegnen igen!!

Jeg tør vædde pænt megetr på at det sker inden for i hvert fald 10 år, hvilket er fint for mig.

AT KØBE AKTIER I FCK ER IKKE EN OPTION HOS MIG!!!.....FY!

• #14   17. mar 2010 Har haft aktier i Brøndby næsten lige fra starten, hvor de dykkede meget for første gang og var billigere end de er nu, får sendt biletter til hjemmekampe, selv om jeg bor i Jydeland...

• #15   17. mar 2010 VIP Billetter?

Og har du aktier for mange penge der?

• #16   17. mar 2010 Alm billetter, man skal så vit jeg ved være sponsor for at få vip billetter..
    "NOK" Skal i hvert fald ikke have flere

• #17   17. mar 2010 Jeg er sikker på du skal være sponsor for at sidde oppe i VIP.

Men så vild er maden nu ikke deroppe, og hvis du tror der er fri bar kan du også godt tænke om igen.

• #18   17. mar 2010 er også sikker på du skal være sponsor - ved i Esbjerg skal du ligge 250.000 for og få en lounge på stadion..
    Grunden til PSE er faldet er jo pga de har udbudt nye aktier til en værdi er lavere end den nuværende kurs, derfor falder den også..

• #19   17. mar 2010 Katrine

Ja det gør ikke noget de er bombet tilbage inde i siloen smiley

• #20   17. mar 2010 Loungerne hos BIF og FCK er forbeholdt stor aktionærer, samt sponsorer..
    Når du bare er alm. aktionær får du tilsendt alm. billetter til hjemmekampene.

• #21   17. mar 2010 www.brondby.com/business

• #22   17. mar 2010 Lol, de der taler om at købe aktier i FCK, taler som de har forstand til!

Faktum er, at selvom de har lavet en stor aktieemission, så har de "kun" skrabet lige godt 500 mill. sammen, det betyder, at de stadig har en mega gæld på lige omkring 1.2 milliarder Dkk, disse kan de ikke afdrage, da der ikke er noget at afdrage med/af - De har fået en hensættelse mht. renter, der gør at de først fra år 2012 skal begynde at afdrage disse - Rentetilskrivningen fortsætter dog indtil da og de har og vil ej heller komme til at have, penge til at afdrage disse renter - hvilket = Konkurs!

I ser det med fodboldøjne, jeg ser det udfra mit felt - Økonomi! Ikke om jeg ville røre ved dem med en ildtang!

• #23   17. mar 2010 Btw mht. til det du skriver Zidane K, så kan du intet garantere!!!

Der er ikke plads til udvidelse eller grundlag for flere storklubber i hovedstadsområdet - Hivdovre har forsøgt sig før, med Peter S.æ i spidsen - den gik ikke!
    Frems interne struktur, der jo passer til det klubben er, nemlig en gammel "arbejder" klub - ja den er ganske enkelt ikke gearet til den slags, de har også været i superligaen for nogle år tilbage og de måtte ud igen, ikke bare sportsligt, men også økonomisk!

Hold jer fra det - For nogle år siden var FCK det eneste rigtige og selv de har vist at det ikke kan lade sig gøre!

Ligeledes med AGF, der er den latterligste klub af dem alle, de fatter minus deroppe og har aldrig formået at drive en sund forretning, ved ganske enkelt at sætte tæring efter næring!

• #24   17. mar 2010 Det er jo tydeligt at se, at de som sviner FCK samt PS&E er Bundbyfans - og dem der mener at købe aktier i Fixetribunen og Bundby er ulogisk - ervel ved deres fulde fem.

Hvad skal man dog med aktier i et firma der er styret af en person som Bjerregaard...? Amen come on..

• #25   17. mar 2010 man behøver sku da ikke være brøndbyfan for at se at det er useriøst at købe aktier i FCK???

• #26   17. mar 2010 Steffen : Du er da for lam at høre på!

Thomas : lige præcis!

• #27   17. mar 2010 Jabbe: Han er ikke lam, han er måske bare ikke klogere! Han bliver ved med at udtale sig om et økonomisk spørgsmål, udfra sine "følelser" for et givent fodboldhold - Samtidig med at han bliver fornærmet over at nogen udtaler sig om FCK, ja så sviner han selv modparten til!

Måske du har ret alligevel, at han er lam at høre på....

Iøvrigt tager Bjerregaard, hvad end man måtte mene om ham, sit arbejde seriøst og han forlader da ikke en synkende skude, som Don Ø gør det....

• #28   19. mar 2010 Et eneste spørgsmål - Hvad kan brøndby? Deres storhedstid er forbi. Deres fans lever i fordumstid - Det sker jo ikke, at brøndby kommer op og snuser til noget der bare ligner en bronzemedalje.. Hvorfor så spilde tiden?

Hvor ligger FCK? - Sjovt nok i topppen... IGEN..

• #29   19. mar 2010 Steffen : hvad fanden har det med finanser at gøre hvor klubben ligger i tabellen???

Kan godt være at FCK ligger nr 1 men hvad hjælper det at købe aktier i en virksomhed som har en gæld på over 2 mia og lige har præsenteret et underskud på 250 mio ......

Jeg siger ikke det er en god ide at købe i brøndby men siger at det bestemt ikke er bedre at købe i fck ....

• #30   19. mar 2010 Steffen: Er du helt blæst - Vi snakker ikke om sportslige præstationer, som Thomas så rigtigt er inde på! FCK kunne vinde det danske mesterskab de næste 10 år i træk, de ville ikke forbedre deres situation nævneværdigt - Og hvad har Brøndbys formåen, eller mangel på samme at gøre med FCK? Du hader da virkelig Brønby, har du nogensinde været der? Jeg er selv fra Albertslund på Vestegnen, så ja Brøndby er mit hold, men da slet ikke på nogen alvorlig måde, det er jo bare fodbold..! Desuden er du selv Esbjerg eller omegn kan jeg se..Synes du ikke det er lidt plat at du sidder derovre på den jydske vestkyst og udtaler dig om en by og et hold som du i virkeligheden intet kender til!

Kort sagt, har du indtil videre demonstreret at du intet kender til Økonomi, du evner ikke at skelne mellem tingene, du udtaler dig nedladende og groft om små 50.000 mennekser fra en enkelt by, mens du selv føler dig forurettiget over at nogen udtaler sig negativt om FCK, omend det er med fuldt belæg!

Det du gør, svarer til at glæde sig over at fjendens skib er stødt på grund, alt imens du selv står i vand til livet, fordi dit eget synker!

Du er fandeme et fjols og tilsyneladende dum som et bræt!

• #31   19. mar 2010 Hamsteren *

Jeg har boet på Østerbro i 8 år.. smiley Så mon ikke jeg kender lidt til København... smiley
    Og hvis vi nu skal snakke hvad økonomi og resultater, så hænger det da ganske godt sammen - For vinder du, så går det jo tydeligvis godt. Ikke kun for holdet, men også for aktierne. - Og jeg er klar over at aktierne i PS&E ikke er hvad de har været, men derfra og så til at synke til BIF niveau, det sker nok aldrig. smiley

Kommentér på:
Aktier i BIF = VIP??

Annonce