{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Udlejning af lokale bilplejeØstjylland {{forumTopicSubject}}

Som topic.

Jeg mangler meget snart et sted hvor jeg kan dyrke min hoppy, nemlig bilpleje, altså vask og polering og den slags, men det er sgu ik til at finde noget, om hva skal man lige søger efter på google, synes jeg har prøvet at skrive det samme på flere måder, men intet hit smiley

Er der nogen som kender nogen? der skal være ordenlig plads til bare en enkelt bil, og så skal der bare være vand og 220v strøm og intet andet er nødvendigt smiley

Helst i randers eller tæt på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlejning af lokale bilplejeØstjylland
  • #1   26. mar 2010 hmmm nu er det ikke for at være næsvis men har dine forældre ikke et hus eller dig selv??? så kunne du bruge en forlænger ledning og en vandslange??

• #2   26. mar 2010 Har en 96 m2 som jeg regnet med jeg selv skulle bruge til det. Kunne da godt være du kunne få lov til at låne lidt plads smiley

Det er ca 15-20 km fra Randers smiley

• #3   26. mar 2010 Hey. jeg bor i lejlighed hvor der kun er en meget lille åben himmel vaskeplads, og min forældre er skilt, min mor bor på en camping plads og min far bor i en 50 kvm lejlighed midt i randers, så nej heller ik der smiley

GID : er det en garage eller hal du har?

Mark : Både og, hvis der er ordenlig plads til at arbejde rundt om bilen og det, så er jeg næsten ligeglad med hva det er, det er bare alfa og omega at jeg kan få tag over bilen når poleringen skal igang smiley

• #4   26. mar 2010 Problemmet er bare hvis det skulle være folks egen private garage, så vil jeg være meget afhængig af at folk er hjemme og man skal aftale mere eller mindre hver gang jeg skal bruge den og det.
    Jeg mangler et sted hvor jeg kan gå ud og gejle når jeg har lyst, og det er sgu ik nemt synes jeg smiley

• #5   28. mar 2010 Op !

Kommentér på:
Udlejning af lokale bilplejeØstjylland

Annonce