{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone internet??
  • #1   1. apr 2010 nej så er den lukket ned smiley

• #2   1. apr 2010 Super ! Tak smiley

Var nemlig ikk sikker og gik og frygtede en kæmpe regning her første gang smiley

• #3   1. apr 2010 den er HELE tiden på nettet det som hedder "Edge" nettet, kan du godt slå fra det er bare lidt "svært" for "normale" mennesker

• #4   1. apr 2010 der er

Wi-fi net på den
    3G net på den (hurtigt)
    Edge net (langsomt net)

du kan nemt slå 3G fra inde under indstillinger men at slå edge nettet fra er lidt sværer

• #5   1. apr 2010 Simon - Den er jo ikke på internettet hele tiden, den er bare på GSM nettet.. Og der er flere GSM nettyper end dem du nævner:
    Turbo 3G
    GPRS
    EDGE
    UMTS
    HSDPA

Wi-fi er jo trådløst internet og hører slet ikke under samme kategori?

Desuden kan du ikke slå EDGE fra på en iphone uden at sætte den i fly-tilstand eller pille simkortet ud..

• #6   1. apr 2010 Safari kører stadig selvom du trykker på home knappen. Men umiddelbart bruger den ikke nettet. Men pas på med push og dataroaming. smiley

• #7   1. apr 2010 saferi kører ikke når du har trykket på HOME knappen da en iphone ikke kan multi taske,

Ja der er flere typer end dem jeg nævner men da ikke på en iphone 3GS (den jeg snakker om og kender til), eller tager jeg fejl?

om wi-fi er da os internet? jeg fortalte bare hvad for noget internet muligheder der var på den telefon.

jo man kan godt slå EDGE fra på en iphone uden at sætte den i fly tilstand

man skal bare ind i indstillinger>generelt>netværk (der kan man slå 3G fra)>mobildatanetværk>APN retter man så (man kunne sætte et 2 tal foran)

for hvis man bare slår 3G nettet fra vil den stadig bare stå og pinge og tjekke om den er forbundet til internettet og det koster jo nogen KB hele tiden smiley

• #8   1. apr 2010 Jeg ved ikke hvilken iPhone du har. Men på min 3GS kører Safari stadig som en process. Det samme som mail og iPod. Det er for at de starter hurtigere op næste gang du åbner. Prøv bare at genstarte din iPhone og læg mærke til at det tager længere tid at loade første gang du åbner iPod. Kan uploade screenshot af aktive processer hvis du ønsker. Som bevis altså.

• #9   1. apr 2010 hvor kan du se aktive processere henne?,

jeg er bare ret sikker på de ikke er åbne selv om man har lukket dem da iphone ikke kan multi taske

• #10   1. apr 2010 Det er en app jeg har fordi den er jailbroken. Men kan vise dig en film med forskellen hvis man lukker processen eller hvis man lader den kører og åbner programmet igen. Hvordan tror du ellers mail app kan huske sidste folder du var i? Og Safari, hvilken "tab" du havde åben? Og iPod hvilken sang du spillede inden du lukkede den ned? smiley Det er kun de 4 nævnte apps den kan "multitaske" med. Du kan jo også høre musik samtidig med du surfer. Er det ikke multitasking? smiley

• #11   1. apr 2010 jo det er det, men når du har jailbreaket din iphone så kan den os multi taske,

hvis du åbner en film i saferi og trykker saferi og åbner den igen, så er filmen stoppet, det vil sige den ikke multi tasker der er vel bare noget ram som kan huske hvad for nogen faner man har haft åbnet og hvad for en man var på sidst

• #12   1. apr 2010 Det er jo netop en process der kører. Og nej. Den multitasker ikke automatisk bare fordi den er jailbroken. Det kan jeg slå til og fra som jeg lyster. Men hvordan vil du forklare iPod + safari?

• #13   1. apr 2010 iphone er ikke en multitasking mobil men kommer vidst i den nye version de snart kommer med.

ipod er det eneste som den kan, altså du kan ikke have saferi åben og så kigge i din mail, men du kan godt høre musik og se din mail.

det jeg snakkede om var at hvis man ikke kigge ind og rettede så EDGE nettet heller ikke virkede ville den stå og pinge ligesom din PC fx. gør for at tjekke at den hele tiden er på nettet, og det vil jo koste ham (som om den skal pinge i mange mange timer før det vil koste ham noget hvis han ikke har et data abo.)

Kommentér på:
Iphone internet??

Annonce