{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS3 vs. Xbox 360 elite?
  • #1   4. apr 2010 De her ender altid galt. Om lidt er der en håndfuld som sværger til Xbox som kommer op og toppes med en anden gruppe som kun er til PS3, og der vil ikke være noget sagligt i deres argumentering. smiley

• #2   4. apr 2010 du kunne ligeså godt spørge; hvem kom først, hønen eller ægget?

• #3   4. apr 2010 Jeg har en Ps3 samt Wii.... Og jeg er sku fint tilfreds. smiley

• #4   4. apr 2010 Controlleren er bedre på Xboxen og så er der mulighed for "gratis" spil..
    Alt andet er bedre på PS3..
    Og det skal lige siges at jeg har både PS3 og Xbox360

• #6   4. apr 2010 jeg har en X360 elite og den er jeg sgu gla´ ve´... smiley men ville jeg nok os ha været for en PS3.. man kan vel sige det er fordel for PS3 at den kan afspille blueray film.. hvis ellers man har et HD fjernsyn og gider bruge penge på blueray filmene.. xboxén kan så flashes så man kan lave sikkerhedskopier af ens egne spil man har købt og ikk vil risikere og ridse................. smiley men ellers så køber mange vel os efter bestemte spil der kun er lavet til den ene af konsollerne

• #8   4. apr 2010 der er flere spil til xbox
    controlleren er da ikke bedre til xbox når man er vand til PS smiley (synes jeg)

PS3'eren har nemmere ved at finde dine delte netværk
    gratis at komme på nettet med PS3'eren er det ikke ved xboxen

ved ikke helt om man kan spille over nettet med sine venner på xboxen, men det kan man ihvertfald med PS3'eren

• #9   4. apr 2010 Mange super gode svar.. Men hvis nu vi siger ps3.. Hvor stor er forskellen på den gamle og den nye slim?

• #10   4. apr 2010 "ved ikke helt om man kan spille over nettet med sine venner på xboxen, men det kan man ihvertfald med PS3'eren"

Selvfølgelig kan man da det.

• #11   4. apr 2010 esben N okay smiley har bare ikke rigtig lige set at man kan invitere sine venner til det samme spil,

skal lige siges jeg hverken har PS3 eller Xbox smiley
    har man sku ikke råd til når man er på SU

• #12   4. apr 2010 Hvis du køber et helt nyt 3D tv og du opdatere din PS3 kan man spille PlayStation i 3D smiley .. Men er fan af begge, men syntes det er nemmest at bruge en Xbox controler men kan bedst lide grafik, brugerflade og online på PS3 smiley

Mike S

• #13   4. apr 2010 Der er ikke den store forskel på den gamle og slim modellen

slim modellen er 30 % mere støjsvag og skulle bruge 30 % mindre strøm
    ja og så er den mindre men det er det.

jeg har selv en slim model og havde den anden før.
    har altid været til playstation, men det er nok fordi man har spillet på PS siden den kom frem (PS 1)

har aldrig brudt mig om xbox'en, kan ikke lide den måde controlleren ligger i hånden på og at man skal betale for at spille online er sgu ufedt

• #14   4. apr 2010 Er man til bilspil er det da klart Xboxen.

Forza3 er det bedste bilspil til dato, og når Granturismo engang tør sende deres spil på gaden, så vil det ikke komme op på det niveau smiley

• #15   4. apr 2010 Controlleren til Playstation er så fucking uergonomisk at man kan brække hånden bare af at bruge den.

• #16   4. apr 2010 Honda,
    Det gjorde ægget, da der findes dyr som "føder" æg, som kom før hønen..! bum

Jeg har en PS3, og er fint tilfreds med den.. men bruger den mest som blu ray afspiller.. spiller ikke så mange spil, der vil jeg hellere bruge min PC.:!

• #17   4. apr 2010 Jeg foretrækker også PS3, Kan meget bedere lide controlleren, Desuden larmer en Xbox super meget:D

• #18   4. apr 2010 Spørgsmålet er mere hvad dit behov er?

Hvilke spil vil du spille?
    Vil du bruge den som bluray afspiller?
    Osv osv....

• #19   4. apr 2010 Har haft en alm 360, og køber jeg ALDRIG igen, jeg var en af de uheldige, som måtte gå til forhandleren med "Red ring off dead" og få en ny med hjem, hele 3 gange, hvorefter jeg solgte den uåbnet.
    Har sidenhen købt en ps3, og syntes at ALT er bedre på den.
    Både menu´erne, joypad, softwaren, støj, desing og ALT andet ved ps3´en, kan jeg bedre lide.
    Hvorvidt om den ene er bedre til at spille spil end den anden osv, kan jeg ikke svare på. Tror de ligger så tæt på hinanden, at det er umuligt at se forskel, jeg kan ihvertfald ikke..
    Så køb den du kan lide?

Kommentér på:
PS3 vs. Xbox 360 elite?

Annonce