{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

Snoopy
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637

aktsindsigt, hvorn foregår det ? {{forumTopicSubject}}

hvis jeg ønsker aktsindsigt (eller hvad det nu hedder) på hele min sag fra jeg boede i odense kommune, hvordan gør man så det ?

jeg mente jo man bare ringede ind og fik skidtet tilsendt, det har to af mine kammerater gjort forrige måned, men jeg fik besked på at sende anbefalet brev og fanden og hans pumpestok...

så måske en havde prøvet det før og lige kunne fortælle hvordan man nemt og hurtigt ordner det, står nemlig og skal bruge de papire

hvis der oven i købet sku sidde en sagsbehandler eller lign, så ha rjeg lige nogle spørgsmål ang regler og love for jeres arbejde, skriv i så fald en PB hvis i kan hjælpe her også smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aktsindsigt, hvorn foregår det ?
  • #1   10. apr 2010 Det skal være skriftlig at man beder om det eller personlig fremmøde

Og husk at tjekke at alt som bør være der er der .. komunen har det med at smide papire væk f.x. læge erklæringer o.l.

• Snoopy

#2   10. apr 2010 det er nu mere fordi de er gode til at smide pengene væk. hehe

hvis jeg møder op i borgerservice ?

skal jeg så søge om det ? og vente på svar

får jeg det bare printet ud ?

eller en helt trejde mulighed ?

er så træt af de kommuner og deres sagsbehandlere, hvad enten man står på pinde for dem eller spytter dem i nakken, så er behanlingen lige elendig heh

• #3   10. apr 2010 du skal sende et brev til socialforvaltningen i den pågældene kommune hvor du ønsker akt indsigt i din sag .. og skrive at du ønsker at få tilsendt en kopi af din journal..

personligt har jeg fået en kopi af min journal engang ved at kræve det mundtligt, fordi at jeg hev min journal ud af hånden på en sagsbehandler og fangede dem i en løgn historie som de havde skrevet i min journal og samtidigt havde en sagsbehandler havde diskuteret MIN sag med en der ikke var ansat på kommunen!! de fik pænt meget røde ører der.. he he.. de ku' ikke lide at jeg truede med Ekstrabladet !!..

• Snoopy

#4   10. apr 2010 kan en email ikke gøre det ?

det er vel et godkendt kontakt mulighed i dagens danmark, eller ?

• #5   10. apr 2010 ps.. det skal helst sendes med ATTENTION til den overordnede medarbejder der er OVER din sagsbehandler eller chefen for socialforvaltningen, hvis du har navnet på denne person.. det kan skaffes ved ar kontakte sagsbehandleren og bede om at få navnet på dennes overordnede !!

• #6   10. apr 2010 det skal foregå skriftligt med brev ikke mail ..dvs at du skal nærmest give en form for fuldmagt til kommunen om at de skal give dig aktindsigt i din egen sag.. det lyder dumt men sådan er systemet... held og lykke med sagen

Kommentér på:
aktsindsigt, hvorn foregår det ?

Annonce