6. nov 2004 Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
aktsindsigt, hvorn foregår det ? {{forumTopicSubject}}
hvis jeg ønsker aktsindsigt (eller hvad det nu hedder) på hele min sag fra jeg boede i odense kommune, hvordan gør man så det ?
jeg mente jo man bare ringede ind og fik skidtet tilsendt, det har to af mine kammerater gjort forrige måned, men jeg fik besked på at sende anbefalet brev og fanden og hans pumpestok...
så måske en havde prøvet det før og lige kunne fortælle hvordan man nemt og hurtigt ordner det, står nemlig og skal bruge de papire
hvis der oven i købet sku sidde en sagsbehandler eller lign, så ha rjeg lige nogle spørgsmål ang regler og love for jeres arbejde, skriv i så fald en PB hvis i kan hjælpe her også
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.892
Og husk at tjekke at alt som bør være der er der .. komunen har det med at smide papire væk f.x. læge erklæringer o.l.
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
hvis jeg møder op i borgerservice ?
skal jeg så søge om det ? og vente på svar
får jeg det bare printet ud ?
eller en helt trejde mulighed ?
er så træt af de kommuner og deres sagsbehandlere, hvad enten man står på pinde for dem eller spytter dem i nakken, så er behanlingen lige elendig heh
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 6 Emner: 88 Svar: 842
personligt har jeg fået en kopi af min journal engang ved at kræve det mundtligt, fordi at jeg hev min journal ud af hånden på en sagsbehandler og fangede dem i en løgn historie som de havde skrevet i min journal og samtidigt havde en sagsbehandler havde diskuteret MIN sag med en der ikke var ansat på kommunen!! de fik pænt meget røde ører der.. he he.. de ku' ikke lide at jeg truede med Ekstrabladet !!..
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
det er vel et godkendt kontakt mulighed i dagens danmark, eller ?
okt 2006
okt 2006
aktsindsigt, hvorn foregår det ?