{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Erfaringer med skade i vaskehal {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Jeg havde min vogn i vaskehal fredag aften, og maskinen kunne så ikke finde ud af hvor mine hjul var placeret, så den valgte i stedet at bruge hjulvaskerne på forskærmen lige under sideblinket, og igen, lige midt på dørene ..dette var i begge sider selvfølgelig.

Det resulterede i 2 x 2 ridsede, hvidlige cirkelområder i lakken - ærligt, MEN, stationen som har vaskehallen gik dog med til at betale for en polering af skaderne ved et polercenter, og dette gjorde de uden bøvl, så respekt for det.

Jeg har talt med det polercenter der skal udbedre skaden, og de oplyser mig om, at det de polerer, vil blive meget anderledes end resten af bilen, som jo pryder sig af at have en 19år gammel rød farve. Jeg vil ikke selv være i stand til at polere resten af bilen lige så pænt, så der vil jo nok være en forskel. Så er spørgsmålet bare - bør jeg bede servicestationen om at betale for polering af hele bilen, eller er det bare ærgerligt?

Bilen var jo ensartet inden jeg kørte den i vaskehal, og på grund af maskinfejl er den uensartet når jeg får den tilbage igen...har jeg en god sag på hånden, eller skal jeg æde det jeg trods alt kan få?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med skade i vaskehal
  • #1   14. apr 2010 tror bare de betaler for, at du får poleret hele bilen. Det ville være det mest fair, og når de har erkendt at maskinen fejlede, så tror jeg ikke det bliver et problem.

• #2   14. apr 2010 Kan du ikke bare få dem til at polere hele bilen, men skrive "Polering af ridsede områder" på regningen?

• #4   14. apr 2010 Fuck hvor skod.
    Når jeg har min i vaskehal, kan den heller ikke finde ud af, hvor mine hjul er, så har også fået sådan 2 hvide mærker, i bunden af begge døre..
    Ringer sgu også og klager næste gang, gider jeg ikke polere

• #5   14. apr 2010 Polercenteret vil have 1500kr for at gøre det sort..det har jeg ikke lyst til at lægge for en polering af alt andet end bagklap, frontskærme og døre

• #6   14. apr 2010 Du får intet du af ,
    Vaskehal er på eget ansvar , og de dækker ingen skader . ( har prøve 2 gang . fik en ridse hen af hele bilen

Hvis du har har andet skørtesæt / fælge på en std , ligger fejler der .

Vaskehal er lavet efter normal piger og ikke brian biler ,

• #7   14. apr 2010 der kan jo ikke ske noget ved at snakke med dem.. Du har jo intet at tabe..

• #8   14. apr 2010 jeg synes faktisk at jeg har fået en rigtig god behandling, og det skal de da have kudos for!

M Power, du tager HELT fejl hér! For det første HAR de et erstatningsansvar, dog fraskriver de sig det ansvar hvis man har eftermonterede spoilere, pyntelister osv, ja, det du ville kalde en brianbil. Nu ved jeg ikke om du synes at min bil kan kaldes for en brianbil, men den står p.t. som da den forlod fabrikken, ja faktisk har jeg endda fjernet spoileren, så der er intet ekstraudstyr på ydersiden af bilen.

Og for at underbygge min egen sag, og underminere din kommentar yderligere, så har jeg lige snakket med servicestationen, og de gik, uden bøvl, med til at betale en komplet polering - ja tak smiley

• #9   14. apr 2010 - Jacob Skree (TeamSX) .

Nej nu har jeg ikke lige set din bil , men så sagt hvis den er std er det en helt anden ting ( :
    Men er da glad for de gad og dække det på dine vegne ( :

• #10   14. apr 2010 så mangler vi bare navnet på vaskehallen? de fortjener da lidt ektstra credit.. de andre gør ingenting!

• #11   14. apr 2010 Vil det sige, at det man får ud af sådan et vaskemonster er bare ærgeligt Sonny Boy. (På eget ansvar) Skal sgu ikke risikere noget der.

• #12   14. apr 2010 ja ikke... dem burde man støtte.. gode ting skal også frem i lyset:)

• #13   14. apr 2010 Vask i hånden. Det er også meget bedre.

• #14   14. apr 2010 Ja vil da gerne vide hvilken vaskehal det er. Men bedre at ordne det på den nemme måde end at gå igennem en masse bøvl med advokater for så at tabe. For de har erstatningspligt på ting som er ikke-eftermonteret.

• #15   14. apr 2010 Prøv at snakke med vaskehallen om de vil betale, ellers må du selv betale. Du kan jo sammenligne med hvis du fik en forsikringsskade på den ene forskærm, der maler de heller ikke hele bilen.

Hilsen Jan.

• #16   14. apr 2010 Jan:

Skrevet: 14-04-2010 15:35:23

jeg synes faktisk at jeg har fået en rigtig god behandling, og det skal de da have kudos for!

M Power, du tager HELT fejl hér! For det første HAR de et erstatningsansvar, dog fraskriver de sig det ansvar hvis man har eftermonterede spoilere, pyntelister osv, ja, det du ville kalde en brianbil. Nu ved jeg ikke om du synes at min bil kan kaldes for en brianbil, men den står p.t. som da den forlod fabrikken, ja faktisk har jeg endda fjernet spoileren, så der er intet ekstraudstyr på ydersiden af bilen.

<b>Og for at underbygge min egen sag, og underminere din kommentar yderligere, så har jeg lige snakket med servicestationen, og de gik, uden bøvl, med til at betale en komplet polering - ja tak :D</b>

• #17   15. apr 2010 Hummm det havde jeg nok ikke skrevet hvis jeg var dig.....Jacob Skree

Kommentér på:
Erfaringer med skade i vaskehal

Annonce