{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Job i norge / Udlandet {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Kunne godt tænke mig at få et arbejde udenfor Danmark.

Arbejd kan være hvad som helst, dog vil jeg ikke til at uddanne mig inden for nu, udover hvis det kan gøres på pladsen.

Nogle som har nogle gode forslag til hvad det evt kunne være?.

Evt nogle sider hvor man kan se sådan nogle jobs?.

Gerne igennem et dansk firma.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job i norge / Udlandet
  • #1   16. apr 2010 Øhhh, har du hørt om den der globale krise der er pt?? Også kaldet finanskrisen???

Den gør at folk som dig, som IKKE gider uddanne sig, får meget svært ved at få job!!! Arbejdsgivere søger pt folk med uddannelse!

Held og lykke

• #2   16. apr 2010 villy bonde :
    I LIKE smiley .. nice comment

• #3   16. apr 2010 Christian M - Jeg gider skam godt udanne mig - Latterligt at du udtaler dig sådan, jeg sprøger stille og roligt. Er godt klar over at der er finans krise, men der sker jo ikke noget ved at søge - penge skal man jo have smiley . Sidste år arbejde jeg da i norge med at lave reservedele til bore plat former, uden at have erfaring så det skulle jo være til at komme til igen ;-).

• #4   16. apr 2010 Rolig nu - han spørger jo pænt. Der vil altid være brug for ufaglærte medarbejdere, også på trods af en økonomisk nedgang. Fordi det går lidt nedad bakke er der da ingen virksomheder som ansætter højtuddannede til at udføre ufaglært arbejde - ergo behovet for ufaglærte medarbejdere er præcis det samme som for nogle år tilbage (hvis man ikke medregner virksomheder der er helt lukket, eller har flyttet produktionen helt ud af landet. Men synes da måske du skulle kigge på nogle jobsider i de lande du gerne vil arbejde? Kan desværre ikke tilbyde dig et job;) - men held og lykke.

• #5   16. apr 2010 Der er altid job at få hvis man kender folk..

Jeg arbejder selv inden for bore brancen, og her ansætter vi bla dæksfolk m.m som ikke behøves erfaring. "uddannelse"

Dog er der stilstand pt pga finans krisen som olie brancen os er hårdt ramt af.

• #6   17. apr 2010 Jeg ville forsøge mig i Norge.. Der er det alligevel "et skridt frem... Og to tilbage".. c",)

Men du skal nok søge via. div. "Arme og ben firmaer".. Som feks. jks.dk

Lykke til med det...

/Rass

• #7   17. apr 2010 http://www.mcdonalds.dk/dk/job___karriere/McPassport.html
    kom lige forbi da jeg ramte et banner -.-

Kommentér på:
Job i norge / Udlandet

Annonce