{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Bilen gik i stykker under prøvekørsel {{forumTopicSubject}}

Hele startede med at jeg skulle have nogle PDC adaptorer, da leverandøren endelig får den sendt, kan trackingnr. ikke spores, så jeg ved ikk hvor pakken er..

Jeg skynder mig at få fat i en der kan lave nogle til mig... Dem henter jeg i går aftes, og er hjemme kl. 00.30 efter 2x150km køretur... Står op her til morgen, og vil sætte fælge på k.l 6.30, Finder så ud af at mine bolte til fælgene er for lange

Hm, så en tur fra Randers til aalborg og skrive skole projekt. kl. 9 i aalborg... Til bage til randers og sætte fælge på med nyanskaffede bolte fra t-hansen, 380 kr at betale for 20 stk! Og det ser rigtig feed ud..

Køber kommer de ser bilen, og vi kører en tur.. på turen begynder det at larme fra det ene forhjul, jeg kan ikke se hvad det skulle være, så vi fortsætter stille og roligt.. Det begynder så at banke fra hjulene, højere og højere.. og til sidst siger jeg vi er nød til at holde i til siden.. Jeg vil ikke køre længere, i frygt for at skade bilen.. Så ringer efter et fejeblad, og køber ringer til hendes familie som blev i randers, så de kunne hente hende på lars-tyndskids mark uden for Hadsten!

FUUUUUUUUUUUUUUUCK en lorte dag! Fik jeg nævnt at køber kom fra kbh? og kørte selvfølgelig hjem, fra hvor bilen holdte.. Nu holder bilen ved skoda, og får sat standard fælge og undervogn på... Jeg er færdig med det geil!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilen gik i stykker under prøvekørsel
Kommentér på:
Bilen gik i stykker under prøvekørsel

Annonce