{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UV Tattoo... Nogen der kan fortælle..?
  • #1   29. apr 2010 De fleste gider ikke lave det... Såeh.. Jeg mangler en som LAVER dem...

• #2   29. apr 2010 De fleste vil ikke lave dem fordi det er yderst kraft fremkaldende? måske derfor smiley
    Tror du skal ha fat i en hjemme tattovør

• #3   29. apr 2010 nu er jeg selv tatovør.

jeg vil ik lave dem, a den simple årsag, at farven ikke er godkendt. og grunden til den ikke er godkendt, kan du næsten selv regne ud.

det er hvertfald ikke ligefrem naturfarver de propper i de farver.
    og jeg ville ikke have hængene på mig, at din hud skal fjernes pga diverse infenktioner osv.

• #4   29. apr 2010 Man får grønne børn af at putte sådan noget under huden..

• #5   29. apr 2010 Andersen: ..... forfanden*GG*

nu har jeg selv dækket over halvdelen af min hud.. og jeg ville nu heller aldrig gå ind og få den slags, lige netop som jim siger, de er ikke godkendt.. så ikke noget jeg ville anbefale overhovedet at få lavet..

men selvf det er jo op til en selv

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #6   29. apr 2010 Holder mig oss til farverne ... Men kender muligvis en men vil ikk stå inde for resultatet deraf hehe

• #7   29. apr 2010 Altså vil meget gerne have en og har også hørt det skulle være giftigt men der er også mange der siger at det ikke er så slemt... Hvad er det helt præcis der vil ske og holder farven sig ligeså lang tid ligesom normale..?

• #8   29. apr 2010 ja hvad kan der ske når der kommer giftige kemikalier ind i din krop..... for det første kan du blive røv syg , og for det andet blod forgiftning osv osv.... som sagt før så er der en grund til at det ikke er godkendt..

jeg ville holde mig langt væk fra det hvis jeg var dig..

hvorfor er det at det lige skal være det?? er bare lidt nysgerrig??

• #9   29. apr 2010 Fordi det ikke kan ses i normalt lys dels pga arbejde og pga mine forældre og bedsteforældre.. De er ikke så glade for det og det er noget der skal vær på arm og ned til hånden.. Så det er ikke så fedt... Hvorfor får folk dem så lavet.?

• #10   29. apr 2010 aner jeg ikke hvorfor at de gør..

men man får vel ikke tusser for at skjule dem???

men hvis du virkelig brænder for det så må du jo få det lavet, men kom ikke og sig at du ikke var blevet advaret:)

• #11   29. apr 2010 Haha tak for tippet men der er jo mange ting om det..

Se sådan på det.. På den ene side bliver de ikke ked og skuffet og på den anden side så får jeg noget som jeg synes er fedt.. :)..

Men nogen der kendte nogen som evt ville lave..?

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #12   2. maj 2010 Det eneste sted de kan ses er jo på et diskotek .Tror mange.... Og det mange år siden det var smart . Og hvis du tror folk ikk kan se det til hverdag må jeg skuffe dig . Jeg har set et par stykker og kunne se dem i dagslys og ser ikk kønt ud ...

Men evt prøv at ringe rundt til de forskellige der er i midtjylland og hør dem ad ... Ellers prøv at send mig en PB med hvad det er du vil ha lavet så skal jeg høre dem jeg kender om de vil lave den ... Men igen er det på din egen risiko jeg vil ikk stå inde for det og vil de nok heller ikk . Så helt på eget ansvar .

Tror du ville blive gladere i længen for en i farve og evt placer den så den kan skjules når du er på arbejde eller med familien

Kommentér på:
UV Tattoo... Nogen der kan fortælle..?

Annonce