{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

MAC Book computer nørd søges !!!!! {{forumTopicSubject}}

har en mac book computer (sort) mac os x 10.4.11

der har jeg så det gamle styre system men nu har jeg lige købt snow-leopard opgradering pakken... så har jeg prøvet at installere det, og så efter jeg har valgt hvilket sprog den skal kører, siger den at der ikke er RAM nok i computeren... inde på humac's hjemme side skriver de at 512MB ram kan kører det men 1 GB anbefales..
http://shop.humac.dk/pi/Mac_Box_Set_Snow_Leopard_13588_.aspx

mit spørgsmål er så, er jeg nød til at købe nogen flere ram til min mac før jeg kan installere det eller hvad ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MAC Book computer nørd søges !!!!!
  • #1   2. maj 2010 Hvor meget RAM har du? Før kan vi ikke svare på dit spørgsmål...

• #2   2. maj 2010
    512MB.. er jeg næsten helt sikker på (:

• #3   2. maj 2010 Hejsa.

Har selv 2 macbooks.. Jeg har en enkelt blok på 512MB du kan komme og hente gratis.. smiley Så kører det for dig..

Tryk evt. på æble ikonet øverst til venstre, tryk " om denne mac" Der kan du se hvor mange ram du har i.

mvh
    Ozan Y

• #4   2. maj 2010
    hej ozan.. der står jeg har 512MB ram .. men det skulle jo være fint.. ? men ved selvføli ikk om der er 1 eller 2 blokke i den på 512MB... skriv lige det nummer i en PB og hvor du er fra.

• #5   2. maj 2010 Jeps..

Deal.. Jamen det helt sikkert 2x256 der sidder i maskinen.. Det tar 2 min at checke.

Ellers tryk på følgende:

Æble øverst venstre, om denne mac, flere oplysninger, venstre på vinduet tryk hukommelse, der vil du kunne se Bank O eller Bank 1.

Smider lige en PB

• #6   2. maj 2010
    præcis det er 2x 256 mb .. sådan noget pis.. og kan se du er fra jylland .. øv øv,

• #7   2. maj 2010 Knud forhud P

Det koster keine på nettet. Tror jeg gav lidt underr 300Kr for en 2GB blok. på en dansk side.

Så det er ikke alverden..

Ellers må du jo bare skrive smiley

• #8   2. maj 2010
    okay, kan se de koster omkring 500kr inde på humac hjemmesiden, for 1GB.. men må lige ud og købe sådan en imorgen.. er jeg nød til at have 2 eller bare 1 enkelt bolk ??

• #9   2. maj 2010 Tjaa.. det er smag behag..

Jeg kører med 2x2gb.. Kun fordi jeg kører dobbelt styresystem, altså XP og OS Tiger på samme system

Eller er 1 enkelt blok rigeligt.

Gider ikke opgradere før de har fået styr på det nye Snow system. Selvom jeg har 10-20 opgraderinger til snow. smiley

Kommentér på:
MAC Book computer nørd søges !!!!!

Annonce